.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد اسد، فرزند ۲۵ ساله فرماندار شهرستان بر اثر حادثه رانندگی در جاده کوهی خیل به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت. فرماندار جویبار در غم از دست دادن فرزندش داغدار شد
شمال نیوز : سید محمد اسد، فرزند ۲۵ ساله فرماندار شهرستان بر اثر حادثه رانندگی در جاده کوهی خیل به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.(ادامه)
ترافیک روان در گردنه‌های برفی شمال
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک روان در گردنه‌های برفی شمال خبر داد.(ادامه)
بارش برف در محور‌های کوهستانی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در محور‌های کوهستانی استان خبر داد.(ادامه)
تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود
مرکز مدیریت راه های کشور از بازگشایی تونل شماره یک امامزاده هاشم واقع در شمال به جنوب محور هراز در امروز ۲۹ مهر خبر داد.(ادامه)
۴ استقلالی در لیست مهدوی‌کیا
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.(ادامه)
بسته بودن آزاد راه تهران – شمال برای چهارمین روز
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از بسته بودن آزاد راه تهران - شمال برای چهارمین روز متوالی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور در طی حکمی محمدرضا سبطی را به سمت شهردار گرگان منصوب کرد. وزیر کشور حکم شهردار جدید گرگان را امضا کرد
شمال نیوز: وزیر کشور در طی حکمی محمدرضا سبطی را به سمت شهردار گرگان منصوب کرد.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
بابل در لیگ برتر کشتی فرنگی صاحب نماینده شد
بابل با باشگاه سید در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شرکت می‌کند.(ادامه)
هجوم دوباره مسافران به شمال
ترافیک هم اکنون در محور‌های مازندران سنگین گزارش شده است.(ادامه)
عکس/ کربلای حسینی سه روز مانده به اربعین
زائران حسینی از شهرهای عراق و کشورهای مختلف سه شب مانده به اربعین به زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) و قمر منیر بنی‌هاشم (ع) آمدند. (ادامه)
آیت الله لائینی :دفاع مقدس خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس عقلانی ترین حرکت و اقدام ملت ایران بوده است و خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی معرفی شد +میرهاشم موسوی کیست ؟
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.(ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و.... ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و....(ادامه)
عاشورای حسینی/ مهمان آزادگی سرور و سالار شهیدان / جزئیات رفتن اباعبدالله(ع) در میدان شهادت/ دعایی که امام حسین برای رفع گرفتاری تعلیم داد/ شعری که ابا عبدلله(ع) در شب عاشورا خواندند/ هنوز هم می‌توان جزو اصحاب عاشورا بود +بسته عزاداری(خبر)
(ادامه)

فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است. نگاهی به فضائل و کمالات امام کاظم علیه السلام(يادداشت)
فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است.(ادامه)
محورهای مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت محورهای استان را همراه با بارندگی و مه گرفتگی اعلام کرد.(ادامه)
سرپرست پلیس راه مازندران تایید کرد که با توجه به هجوم مسافران بومی و غیربومی برای سفر به مازندران ، هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی سوادکوه و هراز در ورودی به حوزه استحفاطی این استان پرحجم و در برخی نقاط نیز سنگین است.

ازدحام خودروهای غیربومی، ترافیک در جاده هراز و سوادکوه را قفل کرد
سرپرست پلیس راه مازندران تایید کرد که با توجه به هجوم مسافران بومی و غیربومی برای سفر به مازندران ، هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی سوادکوه و هراز در ورودی به حوزه استحفاطی این استان پرحجم و در برخی نقاط نیز سنگین است. (ادامه)

سرپرست پلیس راه مازندران به تشریح چرایی اجازه ورود برخی خودروها با پلاک غیربومی به این استان پرداخت. چرا در مازندران پلاک‌های غیربومی دیده می‌شود؟
سرپرست پلیس راه مازندران به تشریح چرایی اجازه ورود برخی خودروها با پلاک غیربومی به این استان پرداخت.(ادامه)
مازندران راه را به روی مسافران بسته است
تمامی ورودی‌های مازندران همچنان به روی مسافران بسته است.(ادامه)
اعزام ۳ مازندرانی به مسابقات جهانی کشتی فرنگی
دو کشتی گیر و یک مربی مازندرانی به همراه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شدند.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
بازداشت 8 عضو شورای بهمراه شهردار
رئیس دادگستری بهارستان گفت: تاکنون هشت عضو شورای اسلامی به همراه شهردار نسیم شهر به اتهام تبانی و فساد مالی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
دستگیری کش روزن حرفه‌ای در فریدونکنار
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری یک سارق حرفه‌ای به شیوه کش روزنی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:
اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد. اسامى نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامى شهر بابل اعلام شد
شمال نیوز: اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد.(ادامه)
 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربیانیه ای تاکیدکرد انتظار از شورای نگهبان عمل به مرّ قانون و توجه به رسالت اصلی اش می باشد زیرا ایجاد شور انتخابات و افزایش مشارکت وظیفه مجموعه های دیگر نیز هست.
بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره ردصلاحیت‌های شورای نگهبان
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربیانیه ای تاکیدکرد انتظار از شورای نگهبان عمل به مرّ قانون و توجه به رسالت اصلی اش می باشد زیرا ایجاد شور انتخابات و افزایش مشارکت وظیفه مجموعه های دیگر نیز هست. (ادامه)
درگیری خونین بامدادی در فریدون‌کنار
پارک لاله فریدون کنار ساعت یک بامداد امروز به دلیل نزاع دسته جمعی با چاقو رنگ خون گرفت.(ادامه)
اعلام اسامی نامزدهای پیشنهادی جبهه ایستادگی به شورای ائتلاف
اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای عالی جبهه ایستادگی در خصوص لیست کاندیداهای شورای شهر تهران به شورای ائتلاف اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.