.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آغاز بازگشایی حضوری کلاس دانشگاه ها از ۲۷ شهریور
کلاس های دانشگاه ها از ۲۷ شهریور به صورت کاملا حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.(ادامه)
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد. فقط ۳ نفر از اسامی گزینه‌های«رهبری» آینده اطلاع دارند/ ماموریت «کمیته خیلی سرّی و محرمانه» چیست؟
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد.(ادامه)
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند. آشنایی با مهمترین وقایع ماه صفر
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند.(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد. 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد.(ادامه)
آیا امام حسین (ع) و یزید نسبت فامیلی باهم داشتند؟
حسین بن علی بن ابیطالب بن عبدالمطلب بن هاشم بن عبدالمناف با یزید بن معاویه بن ابوسفیان بن حرب بن امیه بن عبدالشمس بن عبدمناف به واسطه عبدمناف با هم نسبت داشته و فامیل بوده اند اما ....(ادامه)
کشف ۴ تن کود شیمیایی احتکاری در فریدونکنار
فرمانده انتظامی فریدونکنار از کشف ۴ تن کود شیمیایی احتکاری در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ائمه جمعه کشور به تشریح اقدامات مجلس در حوزه‌های مختلف پرداخت و با اشاره به اقدامات مجلس در اصلاح ساختار بودجه، گفت: ارقام مربوط به درآمدهای کشور در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد، مشکل کشور پول نیست....(خبر)
(ادامه)
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان/ شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد. (ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
بهار برفی در جاده‌های شمال
بارش برف بهاری در برخی محور‌های کوهستانی مازندران موجب لغزندگی جاده شده است.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
فوت ۱۰۷ مسافر نوروزی در تصادفات ۳ روز اخیر
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: متأسفانه تا به این لحظه در سه روز نخست اجرای طرح نوروزی، ۱۰۷ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان باختند.(ادامه)
عکس/ اعزام نمایندگان رهبر انقلاب برای تجلیل از جانبازان
در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیئت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز، از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند.(ادامه)
جزئیاتی از تصادف بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
مادر آرزو حضرتی گفت: فرزندم را بعد از تصادف با اتومبیل شخصی به بیمارستان رساندند.(ادامه)

به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند. این دیدار به علت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از طریق ارتباط تصویری با مردم حاضر در مصلای تبریز در حال برگزاری است...
اگر انقلاب از هدف دور شده بود، شاهد اینهمه دشمنی با جمهوری اسلامی نبودیم/ جزو منتقدان اقتصاد کشور هستم/ در برجام به برخی نکته‌ها توجه نشد و مشکلاتی پیش آمد که می‌بینیم / آن کسانی که دم از تسلیم در مقابل آمریکا می‌زنند، نمی‌توانند به این انقلاب پایبند باشند(خبر)
به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند. این دیدار به علت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از طریق ارتباط تصویری با مردم حاضر در مصلای تبریز در حال برگزاری است... (ادامه)
بارش برف در جاده های شمال کشور
رییس پلیس راه مازندران از بارش برف هم اکنون در محور‌های کوهستانی استان خبر داد.(ادامه)
طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران،سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران منصوب و طی مراسمی معارفه شد. ‎ سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی استانداری مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران،سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران منصوب و طی مراسمی معارفه شد. ‎(ادامه)
بسته بودن محور کیاسر برای سومین روز متوالی
محور کیاسر به سمنان برای سومین روز متوالی تا اطلاع بعدی همچنان بسته است.(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور با قهرمانی استان مازندران در شهر گرگان به پایان رسید. (ادامه)
محورهای هراز و کندوان برفی و لغزنده است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به تردد عادی در راه های استان، وضعیت جوی محورهای هراز و کندوان را برفی و لغزنده اعلام کرد. (ادامه)
جاده‌های کوهستانی مازندران لغزنده است/ سفرهای غیرضروری لغو شود
جاده‌های کوهستانی مازندران هم اکنون به دلیل بارش برف و باران شب گذشته لغزنده است.(ادامه)
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند. واکنش تند علمای اهل سنت کردستان به سخنان مولوی عبدالحمید
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند.(ادامه)
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود.
فدک چیست و اختلاف حضرت زهرا (س) با حکومت بر سر فدک چگونه بود؟
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود. (ادامه)
لغزنده بودن محور‌های برف گیر مازندران
محور‌های برف گیر مازندران هم اکنون لغزنده است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اهالی بخش لاریجان آمل در دلنوشته ای برای استاندار مازندران خواستار این شد که حسینی پور اجازه دست درازی تهرانی ها به سرزمین مازندران را ندهد . آقای استاندار ؛ اجازه دست درازی تهرانی ها را به مازندران ندهید
شمال نیوز : یکی از اهالی بخش لاریجان آمل در دلنوشته ای برای استاندار مازندران خواستار این شد که حسینی پور اجازه دست درازی تهرانی ها به سرزمین مازندران را ندهد .(ادامه)
اسامی داوران یک شانزدهم نهایی جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال را اعلام کرد.(ادامه)
احتمال برفی شدن جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران نسبت به احتمال برفی شدن جاده‌های کوهستانی مازندران از فردا هشدار داد.(ادامه)
لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ در محور‌های برف گیر
رانندگان برای تردد در جاده‌های مازندران زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.(ادامه)
انسداد مقطعی تونل امام زاده هاشم
رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی تونل امام زاده هاشم از ۶ آذر ماه تا اول بهمن ماه امسال خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.