.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زمان پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان پیش از موعد
مدیرعامل صندوق بیمه‌ای روستایی و عشایر گفت: متأسفانه معوقه سه ماهه در پرداخت حقوق بازنشستگی پیش از موعد داشتیم اما قرار شده حقوق 9 هزار نفر از این مستمری‌بگیران همزمان با حقوق دی ماه پرداخت شود.(ادامه)
نفتکش سانچی کاملا غرق شد
سخنگوی کمیته ایرانی بررسی وضعیت نفتکش سانچی مرگ تمام پرسنل نفتکش را تائید کرد و گفت: دسترسی به پیکر خدمه ممکن نیست.(ادامه)
شمال نیوز: حداقل عیدی کارگران ۱میلیون و ۸۵۰هزار تومان و حداکثر عیدی ۲میلیون و ۷۸۰ هزار تومان برای سال۹۷است.

میزان عیدی ۹۷ کارگران؛ حداکثر ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان + جدول
شمال نیوز: حداقل عیدی کارگران ۱میلیون و ۸۵۰هزار تومان و حداکثر عیدی ۲میلیون و ۷۸۰ هزار تومان برای سال۹۷است. (ادامه)
کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ + جدول
حداقل عیدی کارگران ۱میلیون و ۸۵۰هزار تومان و حداکثر عیدی ۲میلیون و ۷۸۰ هزار تومان برای سال۹۷است.(ادامه)
شمال نویز : وی درباره کسری احتمالی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی در بودجه سال ۹۷ کل کشور هم گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها در تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۹۷ دیده شده، اما آنچه که ملاک عمل در پرداخت یارانه نقدی است، تعامل دولت و مجلس در صحن مجلس است..... میزان‌عیدی سال ۹۷ کارمندان و بازنشستگان اعلام شد
شمال نویز : وی درباره کسری احتمالی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی در بودجه سال ۹۷ کل کشور هم گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها در تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۹۷ دیده شده، اما آنچه که ملاک عمل در پرداخت یارانه نقدی است، تعامل دولت و مجلس در صحن مجلس است.....(ادامه)
جزئیات چگونگی پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جزئیات چگونگی پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت را تشریح کرد. (ادامه)
فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول را به امام زمان(عج) و شما دوستان تبریک عرض می کنیم
پیامک تبریک ماه ربیع الاول
فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول را به امام زمان(عج) و شما دوستان تبریک عرض می کنیم (ادامه)
عیدی سال ۹۷ کارکنان چقدر است؟
براساس پیش‌بینی‌های اولیه دولت در بودجه ۱۳۹۷ مبلغ عیدی کارکنان حدود ۹۳۲ هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه ، امام جمعه محترم شهرستان دماوند در خطبه های نمازجمعه این شهر، سخنانی را بر زبان راند که نه تنها با فلسفه وجودی نمازجمعه که وحدت آفرینی است، تعارض داشته که حتی در مواردی، اظهارات دون شان این جایگاه مقدس در نظام جمهوری اسلامی را بر زبان رانده است..... اظهارات وحدت شکن از تریبون نمازجمعه ؛ چرا ؟!
شمال نیوز : متاسفانه ، امام جمعه محترم شهرستان دماوند در خطبه های نمازجمعه این شهر، سخنانی را بر زبان راند که نه تنها با فلسفه وجودی نمازجمعه که وحدت آفرینی است، تعارض داشته که حتی در مواردی، اظهارات دون شان این جایگاه مقدس در نظام جمهوری اسلامی را بر زبان رانده است.....(ادامه)
شمال نیوز : شهردار بابل با اشاره به اینکه عدم صدور فیش حقوقی برای رفتگران خیانت به این قشر است، تصریح کرد: از ماه آینده شرکت‌های پیمانکاری موظف هستند براساس قانون کار با دادن فیش حقوقی، تعطیل کاری و اضافه کاری را برای رفتگران لحاظ کنند..... بیژنی : هیچ رفتگری حق امضاء سفید ندارد
شمال نیوز : شهردار بابل با اشاره به اینکه عدم صدور فیش حقوقی برای رفتگران خیانت به این قشر است، تصریح کرد: از ماه آینده شرکت‌های پیمانکاری موظف هستند براساس قانون کار با دادن فیش حقوقی، تعطیل کاری و اضافه کاری را برای رفتگران لحاظ کنند.....(ادامه)
امام خمینی(ره) در دعای ماه مبارک رمضان
امام خمینی(ره) در یکی از دعاهای خود در ایام ماه مبارک رمضان گفت: «خدایا تو ما را لیاقت بده که در این مهمانی که از ما کردی به‌طور شایسته وارد بشویم. خدایا این ایران که از همه اطراف به او هجوم شده است، برای اسلام، این ایران را تو تقویت کن.» (ادامه)
متلک فیروز کریمی به کی‌روش بعد از بردن پرسپولیس
فیروز کریمی گفته سبک بازی تیمش را از کی‌روش یاد گرفته است. (ادامه)
عکس/ عیدی دادن آیت الله مکارم به آقای شهردار
شهردار قم در جریان دیدار نوروزی با آیت‌الله مکارم‌ شیرازی از این مرجع عالیقدر درخواست عیدی کرد.(ادامه)
عیدی از جنس نسخه رایگان
زوج پزشک قائم شهری نوروز امسال به هم نوعان بیمارشان ویزیت رایگان عیدی دادند.(ادامه)
اگر اضافه وزن دارید میوه را جایگزین شیرینی کنید
مدیر کل دفتر طب سنتی، ایرانی-اسلامی وزارت بهداشت توجه به سلامت خود در سال جدید را یکی از توصیه‌های نوروزی طب ایرانی عنوان کرد.(ادامه)
عکس: دیدار نوروزی سردار سلیمانی از خانواده شهید جهانگیری
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به دیدار مادر شهیدان جهانگیری رفت.(ادامه)
واریز حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری
حقوق اسفندماه تمام بازنشستگان کشوری، به حساب‌هایشان واریز شد و این افراد می‌توانند حقوق اسفندماه خود را دریافت کنند.(ادامه)
مصوبه پرداخت خسارت به نام باغداران و به کام سودجویان
بهتر بود دستگاه متولی نظارت بیشتری بر جمع‌آوری آمار و پرداخت پول داشت تا همین اندک اعتباری که دولت اختصاص داد و به هیچ عنوان مرهمی بر درد کشاورزان نبود را همه خسارت‌دیدگان بهره‌مند می‌شدند نه اینکه به نام باغداران مصوبه گرفته شود و به کام سودجویان شرین شود.(ادامه)
عیدی 250 هزار تومانی دولت به مردم صحت ندارد
دبیر هیات دولت گفت: پرداخت 250 هزار تومان عیدی به مردم از سوی دولت را تایید نمی‌کنم. (ادامه)
شایعه عیدی 250 هزار تومانی دولت به مردم
دبیر هیات دولت گفت: پرداخت 250 هزار تومان عیدی به مردم از سوی دولت را تایید نمی‌کنم.(ادامه)
هشت بازار پر رونق قبل از شب عید
ماه اسفند برای بسیاری از کسانی که شغل آزاد دارند، ماه سرنوشت‌سازی به‌حساب می‌آید.(ادامه)
یک نفرحاضر نیست به آقای نوبخت بگوید که "چوب وکاغذ" به چه وضعیتی درآمده؟ اینجا یعنی- شورای اداری استان- همه چیز گل و بلبل است و برخی از آقایان نمی‌خواهند با ارایه گزارش خاطر ایشان مکدر شود!! به بهانه سفر معاون رئیس‌جمهور به مازندران؛ / آقای معاون! عیدی آنها چه می‌شود؟(يادداشت)
یک نفرحاضر نیست به آقای نوبخت بگوید که "چوب وکاغذ" به چه وضعیتی درآمده؟ اینجا یعنی- شورای اداری استان- همه چیز گل و بلبل است و برخی از آقایان نمی‌خواهند با ارایه گزارش خاطر ایشان مکدر شود!!(ادامه)
زمان پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران
عیدی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از ١٧ لغایت ٢٥ اسفند به حساب آنان واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نوبخت با بیان اینکه در 26 دی‌ماه امسال به بانک کشاورزی ابلاغ شد که این 200 میلیارد تومان را پرداخت کند، افزود: طبق گزارش نمایندگان مجلس تاکنون تسهیلات 200 میلیارد تومانی پرداخت نشد که از همین جلسه پیگیری لازم را با بانک کشاورزی دارم..... تاکنون تسهیلات 200 میلیارد تومانی بانک کشاورزی درمازندران پرداخت نشد!
شمال نیوز : نوبخت با بیان اینکه در 26 دی‌ماه امسال به بانک کشاورزی ابلاغ شد که این 200 میلیارد تومان را پرداخت کند، افزود: طبق گزارش نمایندگان مجلس تاکنون تسهیلات 200 میلیارد تومانی پرداخت نشد که از همین جلسه پیگیری لازم را با بانک کشاورزی دارم.....(ادامه)
برای حمایت از باغداران استان 30 میلیارد تومان برای پرتقال و 20 میلیارد تومان برای کیوی کاران اختصاص یافته است افزود : با توجه به خسارت وارد شده، 50 میلیارد تومان دیگر برای خرید پرتقال از باغداران استان اختصاص یافت. عیدی نوبخت به باغداران خسارت دیده مازندرانی / ضریب 4.3 درصدی بودجه ملی مازندران / زمان پرداخت حقوق اسفندماه کارکنان دولت
برای حمایت از باغداران استان 30 میلیارد تومان برای پرتقال و 20 میلیارد تومان برای کیوی کاران اختصاص یافته است افزود : با توجه به خسارت وارد شده، 50 میلیارد تومان دیگر برای خرید پرتقال از باغداران استان اختصاص یافت.(ادامه)
عیدی و سنوات سال 95 چگونه محاسبه می‌شود؟
یکی از مواردی که در ایام منتهی به نوروز برای افراد بسیار مهم می‌شود میزان پاداش و سنوات پرداختی به آن‌ها است که البته برخی از صاحبان کار در محاسبه و پرداخت اصول را رعایت نمی‌کنند. (ادامه)
عیدی ۵۰۰ میلیارد ریالی دولت به باغداران خسارت دیده مازندران
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض خسارات برف به باغداران استان تا شب عید واریز می شود.(ادامه)
پرداخت عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه
سخنگوی دولت زمان پرداخت عیدی کلیه شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری را اعلام کرد.(ادامه)
پرداخت حقوق اسفند کارکنان دولت تا بیستم ماه
(ادامه)
مصوبه دولت درباره پاداش پایان سال کارکنان دولت ابلاغ شد
معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت در خصوص ، میزان پاداش پایان سال ۱۳۹۵ (عیدی) کارکنان دولت به مبلغ ۷۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان را ابلاغ کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.