.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارگران با سابقه‌کار کمتر از یک‌ سال چقدرعیدی می‌گیرند؟
طبق قانون کار، کارگران که کمتر از یک سال کارکرد دارند، نیز مشمول عیدی آخر سال بوده و برمبنای مدت حضور، حداقل و حداکثر عیدی آن‌ها مشخص است. (ادامه)
زمان واریز عیدی بازنشستگان لشکری (نیروهای مسلح)
عیدی بازنشستگان لشکری با حقوق بهمن ماه همراه با کارکنان دولت وازیر می شود.(ادامه)
عیدی کارمندان دولت چه زمانی واریز می‌شود؟
با اعلام قبلی سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر واریز عیدی همزمان با حقوق بهمن، کارمندان در هفته آتی باید منتظر پرداخت عیدی باشند.(ادامه)
کارگرانی که کمتر از یک سال کار کرده اند چقدر عیدی میگیرند؟ +جدول
طبق قانون کار تمام کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران معادل ۶۰ روز عیدی و پاداش پرداخت کنند. اما کارگر‌هایی که کمتر از یک سال کار کرده اند شرایطشان متفاوت است.(ادامه)
شرط پرداخت به‎موقع عیدی کارکنان دولت
طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه منابع برای پرداخت عیدی آماده شده و با ارائه لیست حقوقی کارکنان تامین اعتبار خواهد شد.(ادامه)
زمان واریز عیدی کارکنان دولت و یارانه نقدی بهمن ماه
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به زمان پرداخت ۱۰۸ امین مرحله یارانه نقدی، زمان واریز عیدی کارکنان دولت را اعلام کرد(ادامه)
زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد
عیدی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از 19 بهمن به حسابشان واریز می شود.(ادامه)
عیدی معلمان به طور رسمی مشخص شد
در جلسه هیات دولت میزان پاداش پایان سال ۱۳۹۸ کارکنان دولت، مبلغ ثابت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.(ادامه)
اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر
اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.(ادامه)
میزان عیدی کارگران و کارمندان چقدر است؟
امسال کارگران حدود ۳ تا ۴.۵ میلیون تومان و کارمندان کمتر از نصف این مقدار عیدی می‌گیرند. مهمترین علت این تفاوت ناشی از شرایط کار متفاوت آنهاست.(ادامه)
میزان حقوق و عیدی کارگران نیمه وقت چقدر است؟ +جدول
مبلغ پرداختی بابت عیدی و پاداش به کارگران کارگاه‌های فصلی مشمول قانون کار و همچنین کارگران سایر کارگاه‌های مشمول که کمتر از یک سال در کارگاه کار کردند، باید بر اساس ۶۰ روز و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه شود.(ادامه)
عیدی کارمندان ۱۲ میلیون ریال اعلام شد
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) کارکنان دولت را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.(ادامه)
مصوبه عیدی کارکنان دولت ابلاغ شد
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) کارکنان دولت را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.(ادامه)
عیدی کارکنان ۱۲۰ هزار تومان اضافه شد
با تصویب رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان، حدود ۱۲۰ هزار تومان به رقم پیش‌بینی شده برای عیدی امسال افزوده شده است.(ادامه)
آخرین اخبار از عیدی و حقوق کارگران در سال ۹۹
شریعتمداری درباره آخرین جزئیات تعیین عیدی و حقوق کارگران در سال ۹۹ توضیحاتی داد.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران چقدر است؟
حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان و حداکثر ۴ میلیون ۵۴۸ هزار تومان است. اگر در کارگاهی عیدی بالاتر از این حداکثر باشد، عرف کارگاه ملاک است.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران چقدر است؟
نماینده کارگران درشورای عالی کار گفت: حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان و حداکثر ۴میلیون ۵۴۸ هزار تومان است.(ادامه)
زمان واریز عیدی بازنشسته‌ها اعلام شد
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره افزایش دستمزد کارگران و عیدی بازنشسته‌ها توضیحاتی داد.(ادامه)
حداقل عیدی کارگران اعلام شد
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه حداقل عیدی کارگران 3 میلیون و 32 هزار است‌، گفت: پرداخت عیدی از بهمن تا اسفند انجام می‌شود.(ادامه)
میزان عیدی کارگران و جدول ده سال گذشته +عکس
بر اساس قانون تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار، مصوب سال 1370، کلیه کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار، معادل شصت روز آخرین مزد، بعنوان عیدی و پاداش بپردازند.(ادامه)
کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟
رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: وقتی عیدی به پایان سال موکول می‌شود نصف ارزش خود را از دست می‌دهد. اگر کارفرمایان این موضوع را مدنظر قرار بدهند و عیدی و پاداش را زودتر بپردازند، بهتر است.(ادامه)
پرسپولیس مقابل نفت زانو زد/درخشش سوشا و تیرک دروازه مانع بردسرخها
تیم پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم شکست خورد و فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به سپاهان و شهر خودرو از دست داد. درخشش سوشا مکانی و تیرک دروازه از عوامل باخت سرخها بود.(ادامه)
شمال نیوز :  آیا جنابعالی از این اقدام خبر داشتید یا خیر؟ اگر از این اقدام مطلع بودید چرا نمایندگان مجلس را در جریان این اقدام مهم قرار نداده اید؟ واگر اطلاع نداشتید، نقش وجایگاه مجلس در این کار مهم چه می شود؟.... حدود۳۲ هزار میلیارد تومان درآمد افزایش قیمت بنزین بین مردم توزیع می شود ؛ پس ۴۱ هزار میلیارد تومان باقی مانده در کجا هزینه می گردد؟
شمال نیوز : آیا جنابعالی از این اقدام خبر داشتید یا خیر؟ اگر از این اقدام مطلع بودید چرا نمایندگان مجلس را در جریان این اقدام مهم قرار نداده اید؟ واگر اطلاع نداشتید، نقش وجایگاه مجلس در این کار مهم چه می شود؟....(ادامه)
افزایش حقوق و عیدی سال ۹۹ کارمندان چقدر؟ + سند
سازمان برنامه و بودجه در ضوابط مالی ناظر بر بودجه سال ۹۹ میزان افزایش حقوق و عیدی کارکنان دولت را پیشنهاد کرد.(ادامه)
رقم احتمالی عیدی و افزایش حقوق‌ها در سال ۹۹
طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در لایحه بودجه سال آینده مبلغ عیدی کارکنان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و افزایش حقوق آن‌ها به طور متوسط ۱۵ درصد خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : عمادی با بیان اینکه هرفردی پس از تشخیص بیماری، برای دریافت دارو و پیگیری درمان به انجمن مراجعه می کند، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای دریافت سایر خدمات انجمن به دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران معرفی می‌شوند..... هر روز بر تعداد بیماران « ام‌اس» در استان افزوده می شود
شمال نیوز : عمادی با بیان اینکه هرفردی پس از تشخیص بیماری، برای دریافت دارو و پیگیری درمان به انجمن مراجعه می کند، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای دریافت سایر خدمات انجمن به دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران معرفی می‌شوند.....(ادامه)
شمال نیوز :  عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید از مردم عذرخواهی کنند، گفت که اصلاح‌طلبان باید از مردم عذرخواهی کنند؛ اجابت دعوت اصلاح‌طلبان توسط مردم منجر به حل مشکل مردم نشده است..... اصلاح‌طلبان باید از مردم عذرخواهی کنند / ناکارآمدی در دولت و مجلس دامان اصلاحات را خواهد گرفت / توصیه ما به روحانی همچنان استعفا است / افزایش نرخ بنزین یک تصمیم درست اقتصادی است!
شمال نیوز : عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید از مردم عذرخواهی کنند، گفت که اصلاح‌طلبان باید از مردم عذرخواهی کنند؛ اجابت دعوت اصلاح‌طلبان توسط مردم منجر به حل مشکل مردم نشده است.....(ادامه)
جماران نوشت: رسم امام بر این بود که در اعیاد مذهبی و غیر مذهبی به همه افرادی که داخل خانه بودند از خانم گرفته تا بچه ها به همه عیدی می دادند. چرا آن سال امام قصد عیدی دادن نداشتند؟
جماران نوشت: رسم امام بر این بود که در اعیاد مذهبی و غیر مذهبی به همه افرادی که داخل خانه بودند از خانم گرفته تا بچه ها به همه عیدی می دادند.(ادامه)
علی قائم مقامی نایب رییس انجمن مدیران تولید و عضو هیات مدیره خانه سینما درباره کارت هدیه‌های اهدایی از ارشاد به‌عنوان عیدی به سینماگران، توضیحاتی ارائه کرد. عیدی یک میلیارد تومانی «ارشاد» برای «سینماگران» به چه کسانی رسید؟
علی قائم مقامی نایب رییس انجمن مدیران تولید و عضو هیات مدیره خانه سینما درباره کارت هدیه‌های اهدایی از ارشاد به‌عنوان عیدی به سینماگران، توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
دو تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین شنبه سال در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند. نبرد پرسپولیس و استقلال با حریفان شمالی در آخرین شنبه سال
دو تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین شنبه سال در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.