.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و تابع وزارت کار
مجلس بندهای مربوط به حقوق و مزایا را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کرد.(ادامه)
شورای شهر ساری کوتاه آمد/ادامه گروکشی های اعضا
شورای شهر ساری پس از مدت ها کش وقوس و بحث وجدل درباره ماندن یا رفتن شهردار به اجماع رسیدند و تغییر مدیریتی را در حاضر صلاح ندانستند.(ادامه)
۳۱۳ پست هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات دهی می کنند
معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۳۱۳ نقطه پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در ایام نوروز به مسافران خدمات دهی می کنند.(ادامه)
واکسن نورا در سبد واکسیناسیون کشوری کرونا قرار گرفت
واکسن نورا به عنوان الماسی درخشان در پهنه دستاورد‌های دانشمندان پاسدار کشور در مقابله با کرونا در سبد واکسیناسیون کشوری قرار گرفت.(ادامه)
شریعتی:پروژه آبرسانی روستایی نکا ۱۴۰۲ پایان می یابد
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت روستاهای بالادست در زمینه آبرسانی گفت: سال ۱۴۰۲ پروژه آبرسانی بخش روستایی پایان می رسد.(ادامه)
یک منبع آگاه به  گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب یا نهایتا تا فردا به حسابشان واریز خواهد شد. خبر خوش از عیدی بازنشستگان کشوری؛ تا فردا منتظر باشید
یک منبع آگاه به گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب یا نهایتا تا فردا به حسابشان واریز خواهد شد.(ادامه)
رایکا ۳ بازیکن جدید جذب کرد
تیم رایکا پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نیم فصل اول مسابقات لیگ یک فوتبال کشور، ۳ بازیکن جذب کرد.(ادامه)
مصوبه دولت درباره تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۰ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد. دولت مصوبه تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان را ابلاغ کرد
مصوبه دولت درباره تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۰ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.(ادامه)
بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها از قرار معلوم سازمان تامین اجتماعی به زودی مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند. گمانه زنی درباره واریز عیدی بازنشستگان
بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها از قرار معلوم سازمان تامین اجتماعی به زودی مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند.(ادامه)
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید.
رقم اولین عیدی دولت رئیسی به کارمندان و بازنشستگان اعلام شد
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید. (ادامه)
چه کسانی ٨٠٠ هزار تومان عیدی می گیرند؟
عیدی کارکنان تمام وقت دولت یک میلیون و ۶٠٠هزار تومان و عیدی مابقی کارکنان دولت نیز حداقل ٨٠٠هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
دولت در آستانه پرداخت اولین عیدی خود، سناریوهایی متفاوت از گذشته پیش‌بینی کرده است اما توقع از تصمیم نهایی، در تورم موجود بالای ۴۰ درصد کم نیست؛ عیدی که در این سال‌ها و در اوج تورم هم اغلب رشد سالانه فقط حدود ۱۰۰ هزار تومانی داشته است. عیدی امسال کارمندان دولت چقدر است؟ / رشد قطره چکانی عیدی کارمندان در ۱۰ سال اخیر
دولت در آستانه پرداخت اولین عیدی خود، سناریوهایی متفاوت از گذشته پیش‌بینی کرده است اما توقع از تصمیم نهایی، در تورم موجود بالای ۴۰ درصد کم نیست؛ عیدی که در این سال‌ها و در اوج تورم هم اغلب رشد سالانه فقط حدود ۱۰۰ هزار تومانی داشته است.(ادامه)
زمان واریز عیدی فعلا مشخص نیست / مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال ....(خبر)
(ادامه)
جزییات و مبلغ عیدی بازنشستگان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزییات و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.(ادامه)
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان. کف و سقف عیدی کارگران چقدر است؟
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان.(ادامه)
اعلام ضوابط محاسبه میزان عیدی و پاداش سالانه کارگران
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد.(ادامه)
 طبق قانون کار، میزان عیدی و پاداش کارگران معادل ۶۰ روز آخرین دستمزد آنهاست که مبلغ ریالی آن هرساله براساس مصوبه شورای عالی کار تغییر می کند. میزان عیدی و پاداش کارگران در سال ۱۴۰۱
طبق قانون کار، میزان عیدی و پاداش کارگران معادل ۶۰ روز آخرین دستمزد آنهاست که مبلغ ریالی آن هرساله براساس مصوبه شورای عالی کار تغییر می کند.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی کارگران اعلام شد
میزان حداقل عیدی کارگران در سال جاری برابر با دو برابر حداقل دستمزد و حداکثر رقم عیدی نیز برابر با سه برابر حداقل دستمزد خواهد بود.(ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)
مبلغ عیدی سال آینده مشخص شد
اعلام سازمان برنامه و بودجه در بخشنامه بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها وموسسات انتفاعی وابسته به دولت از تعیین عیدی یک میلیون ۶۵۰ هزار تومانی برای سال بعد حکایت دارد که البته علی‌الحساب است. (ادامه)
انتصابات جدید در بنادر و دریانوردی مازندران
رؤسای جدید ۳ اداره در بنادر و دریانوردی مازندران منصوب شدند.(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
پروین: غم علی و مهرداد تا ابد با ما است
علی پروین گفت: سال ۹۹ بدترین سال بود، سالی سرشار از غم که باعث شد تا دو نفر از بهترین شاگردانم را از دست بدهم. مرگ «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» اتفاق تلخی بود که غمش تا ابد با ما همراه خواهد بود.(ادامه)
آیت الله لائینی:تحقق شعار تولید،پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در فضای امن
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در بستر امنیت و فضایی امن در جامعه امکان پذیر است.(ادامه)
عیدی خزر به صیادان
کارشناس هواشناسی مازندران گفت: وضعیت دریای خزر امروز برای فعالیت‌های دریایی آرام و مساعد است.(ادامه)
خودرو‌های شخصی امکان سفر به شمال را ندارند
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه‌های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان‌های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودرو‌های شخصی امکان سفر به استان‌های شمالی را ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم .... پنج سئوال از سرپرست شهرداری ساری و ابهاماتی که نباید بی پاسخ بماند
شمال نیوز : شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم ....(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. اسلام سیاسی همین چیزی است که در نظام ایران تحقق پیدا کرده / ایجاد سلاح و اقتدار برای ترساندن دشمن است؛ بحث غیر دشمن نیست / حضور ما در منطقه نظامی نیست؛ آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند، مستشاری بوده / جوانان به عنوان افسران جنگ نرم از فضای مجازی استفاده کنند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب: جوانان ما در فضای مجازی امیدآفرینی کنند/ دشمن می‌خواهد زنجیره توصیه به حق و صبر را در جامعه قطع کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.(ادامه)
مهندس داریوش امانی پیش از این سوابق قائم مقامی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، عضو هیأت‌عامل و معاون حمل‌ و نقل این سازمان، مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیرکلی دفتر حمل‌ونقل کالا، مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های قم، اصفهان و هرمزگان را در کارنامه خود دارد. مهندس امانی با کوله‌باری از تجربه آمد (ديدگاه)
مهندس داریوش امانی پیش از این سوابق قائم مقامی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، عضو هیأت‌عامل و معاون حمل‌ و نقل این سازمان، مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیرکلی دفتر حمل‌ونقل کالا، مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های قم، اصفهان و هرمزگان را در کارنامه خود دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.