.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دو تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین شنبه سال در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند. نبرد پرسپولیس و استقلال با حریفان شمالی در آخرین شنبه سال
دو تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین شنبه سال در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
عیدی کارگران چه زمانی باید پرداخت شود؟
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به اینکه حداقل عیدی کارگران ۲میلیون و۲۲۸ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۳میلیون و ۳۴۲ هزار تومان است گفت: کارفرمایانی که از نقدینگی برخوردارندعیدی را با حقوق بهمن ماه پرداخت می کنند.(ادامه)
کارگران پاره‌وقت و ساعتی عیدی می‌گیرند؟
به کلیه کسانی که مشمول قانون کار قرار می‌گیرند، اعم از اینکه قرارداد آن‌ها دائمی، موقت، ساعتی، پاره‌وقت و... باشد، عیدی تعلق می‌گیرد.(ادامه)
عدم احراز هویت مشکل اصلی سایت‌های درج آگهی/ تشکیل ۱۰ هزار پرونده برای سایت دیوار
معاون حقوقی پلیس فتا ناجاگفت: احراز هویت یک مسئله اصلی است، چرا که نمی‌توان هویت افراد آگهی دهنده را در سایت دیوار یا سایت‌هایی نظیر شیپور و ... احراز کرد. (ادامه)
پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد +ترتیب واریز
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی 50 درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت: عیدی مابقی بازنشستگان عزیز نیز طی روزهای آینده و براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت می شود.(ادامه)

(ادامه)
زمان واریز عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی
عیدی حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تا نیمه دوم اسفند واریز می‌شود.(ادامه)
واکنش پلیس فتا به پیامکی درباره سهام عدالت
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شهروندان خواست که فریب پیامک جعلی «سهام عدالت به همراه ۵۰۰ هزار تومان عیدی» را نخورند.(ادامه)
تعیین چارچوب حقوق سال ۹۸ کارگران
وزیر رفاه در مورد تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده گفت: چارچوب کلی آن تا حدودی تعیین شده است.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران مشخص شد
مبلغ عیدی کارگران امسال حداقل 2 میلیون و 222 هزار و 538 تومان و حداکثر 3 میلیون و 333 هزار و 807 تومان است.(ادامه)
عیدی بازنشستگان کشوری امشب واریز می شود
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می شود.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران
مبلغ عیدی کارگران امسال حداقل 2 میلیون و 222 هزار و 538 تومان و حداکثر 3میلیون و 333 هزار و 807 تومان است.(ادامه)
نوبخت: عیدی کارمندان قبل از ۲۲ بهمن واریز می‌شود
معاون رئیس جمهوری از پرداخت عیدی کارمندان دولت قبل از 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.(ادامه)
میزان "عیدی" معلمان حق‌التدریس اعلام شد
وزارت آموزش‌وپرورش نحوه پرداخت عیدی گروه‌های مختلف کارکنان این وزارتخانه از جمله نیروهای خرید خدمت، قراردادی، حق‌التدریس و دانشجومعلمان را اعلام کرد.(ادامه)
واریز عیدی ۹۳ هزار مستمری‌بگیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از واریز عیدی بیش از ۹۳ هزار نفر از مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد.(ادامه)
خبر خوش نوبخت برای کارمندان
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی یک‌میلیون تومانی کارکنان با حقوق بهمن‌ماه به حساب افراد واریز خواهد شد.(ادامه)
عیدی کارکنان یک میلیون تومان تعیین شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی یک میلیون تومانی کارکنان با حقوق بهمن ماه به حساب افراد واریز خواهد شد.(ادامه)
کدام کارگران عیدی کامل می‌گیرند؟
مهم‌ترین عناوین خبر‌های این هفته حوزه کار و تعاون به واریز عیدی کارگران با حقوق بهمن، اعلام رتبه کارآفرینی ایران در جهان و غیبت نمایندگان کارفرمایی در جلسه دستمزد شورای عالی کار اختصاص داشت.(ادامه)
زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه به محض اعلام رقم عیدی بازنشستگان، پرداخت آن در بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: برای همسان‌سازی، ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.(ادامه)
شمال نیوز: مبلغ ۱۰ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۳۹۷ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه­های اجرایی پرداخت نمایند..... میزان پاداش پایان سال 97 کارکنان دولت تعیین شد
شمال نیوز: مبلغ ۱۰ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۳۹۷ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه­های اجرایی پرداخت نمایند.....(ادامه)
میزان عیدی کارکنان دولت تعیین شد
هیأت وزیران میزان پاداش آخر سال (عیدی) کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضاییه و سایر دستگاههای اجرایی مشمول قوانین خاص را تعیین کرد.(ادامه)
زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن واریز می‌شود.(ادامه)
عیدی ۹۷ چقدر است؟
با توجه به مصوبه حقوق سال جاری مبلغ عیدی کارکنان ۸۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی کارمندان دولت و بازنشستگان با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.(ادامه)
کارگران ساعتی و پاره وقت چقدر عیدی می گیرند؟
مبلغ پرداختی بابت عیدی و پاداش به کارگران کارگاه‌های فصلی مشمول قانون کار و همچنین کارگران سایر کارگاه‌های مشمول که کمتر از یک سال در کارگاه کار کردند، باید بر ماخذ ۶۰ روز و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه شود.(ادامه)
کارمندان و کارگران امسال چه قدر عیدی میگیرند؟
تمام کارکنان مشمول قانون کار که طبق تعریف این قانون «کارگر» شناخته می شوند، مشمول عیدی و پاداش پایان سال خواهند شد. (ادامه)
عیدی امسال کارگران چقدر است؟ +جدول
میزان عیدی پایان سال تمام کارکنان تحت پوشش قانون کار حداقل ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان و حداکثر عیدی نیز ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.(ادامه)


حداقل عیدی کارگران ۲میلیون و ۲۲۸ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۳میلیون و ۳۴۲ هزار تومان برای سال ۹۸ خواهد بود. کارگران امسال چقدر عیدی می گیرند؟
حداقل عیدی کارگران ۲میلیون و ۲۲۸ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۳میلیون و ۳۴۲ هزار تومان برای سال ۹۸ خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : مبلغ عیدی براساس میزان امتیاز و همچنین ضریب حقوق شاغلان تعیین می‌شود. براساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری میزان امتیاز عیدی برای هر سال ۵۰۰۰ است و از سوی دیگر.... کارکنان دولت در عید 98 چقدر عیدی می گیرند ؟
شمال نیوز : مبلغ عیدی براساس میزان امتیاز و همچنین ضریب حقوق شاغلان تعیین می‌شود. براساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری میزان امتیاز عیدی برای هر سال ۵۰۰۰ است و از سوی دیگر....(ادامه)
عیدی کارکنان در سال ۹۸ مشخص شد
کارکنان دولت برای سال آینده حدود یک میلیون و ۷۸ هزار تومان عیدی خواهند گرفت. البته این مبلغ قطعی نیست و باید در زمان خود به تصویب هیات وزیران برسد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.