.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر با سادات وصلت کرده اید، بخوانید
ازدواج یکی از مقوله های مهم در زندگی هر فردی به شمار می آید. هر دختر و پسری لازم است که قبل از ازدواج در مورد انتخاب همسر اطلاعات کافی را کسب کنند و ملاک های اصلی خود را در نظر داشته باشند اما ممکن است برای شما پیش بیایید که با خواستگاری مواجه شوید که با وجود داشتن تمام ملاک ها، سادات است و خرافات های موجود در رابطه با سادات شما را بترساند .(ادامه)
نهم ذی‌الحجه؛ عیدی برای توبه‌کنندگان به درگاه معبود
نهم‌ ذی‌الحجه به روز عرفه نام گرفته‌ است. روزی که عاشقان معبود در برابر پروردگار خویش سر تسلیم فرود می‌آورند و سجده بندگی خویش را از اعماق وجود به جا می‌آورند. روزی که درهای رحمت پروردگار در برابر بندگان گشوده‌است و نگاه پر مهرش تمام جهانیان را در بر می‌گیرد.(ادامه)
زمان جلسه استیضاح ربیعی در مجلس اعلام شد
نمایندگان مجلس فردا بررسی طرح استیضاح وزیرتعاون، کار و رفاه امور اجتماعی را در دستورکار دارند.(ادامه)
استیضاح ربیعی با ۵۰ امضا کلید خورد
طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی نمایندگان تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شد.(ادامه)
واکنش چهره‌ها به پیروزی ایران مقابل مراکش+عکس
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه توانست با گل بخودی بوهادوز، مهاجم مراکش مقابل این تیم به برتری برسد و اولین بردش در جام جهانی بدون دریافت گل را جشن بگیرد و سه امتیاز را کسب کند.هنرمندان و چهره های سیاسی کشور، پس از پیروزی ارزشمند ایران مقابل مراکش در جام جهانی، پست هایی را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کردند. (ادامه)
 تیم ملی فوتبال ایران با گل دقیقه 93 برابر مراکش به برتری دست یافت تا به 20 سال انتظار برای رسیدن به برتری در جام جهانی پایان دهد.

عیدی ملی‌پوشان ایران با پیروزی شیرین برابر مراکش در آخرین لحظات
تیم ملی فوتبال ایران با گل دقیقه 93 برابر مراکش به برتری دست یافت تا به 20 سال انتظار برای رسیدن به برتری در جام جهانی پایان دهد. (ادامه)
نمایش عزت، عظمت و غیرت ایرانی در مربی پرتقالی
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران گفت: نمایش عزت، عظمت و غیرت ایرانی در خون مربی پرتقالی تزریق شده و ما باید به این نگاه و غیرت دورد گفته و تحسین کنیم. (ادامه)
عیدی امام خمینی به همسر آیت‌الله هاشمی چه بود؟
در خاطرات منتشر شده از آیت الله هاشمی از اول فروردین سال 68 به ماجرای عیدی امام به همسر آیت الله اشاره شده است.(ادامه)
رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استیضاح‌های اخیر در مجلس را «اوج جناح‌گرایی» و «فاصله از مردم» ارزیابی کرد. ارزیابی محسن رضایی از استیضاح‌های اخیر
رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استیضاح‌های اخیر در مجلس را «اوج جناح‌گرایی» و «فاصله از مردم» ارزیابی کرد.(ادامه)
در این گزارش، ما از نمایندگان مردم در مجلس سؤال کردیم تا مردم نیز بدانند که نمایندگانشان در خانه ملت چه فرقی با آنها دارند و هزینه یک خانوار چهار نفره یک نماینده مجلس چقدر است. یک نماینده مجلس برای شب عید چقدر هزینه می کند؟
در این گزارش، ما از نمایندگان مردم در مجلس سؤال کردیم تا مردم نیز بدانند که نمایندگانشان در خانه ملت چه فرقی با آنها دارند و هزینه یک خانوار چهار نفره یک نماینده مجلس چقدر است. (ادامه)
واریز «عیدی» بازنشستگان تأمین اجتماعی
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی مطابق با برنامه ریزی انجام شده به حساب آنان واریز شد.(ادامه)
ماجرای عیدی امام خمینی به آیت‌الله خامنه‌ای + عکس
به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) برای نخستین بار تصویری از عیدی دادن امام خمینی(ره) به رهبر معظم انقلاب منتشر شد (ادامه)
تیم فوتبال خونه به خونه بابل با شکست تیم لیگ برتری استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور ، در حالی حریف تیم استقلال تهران در فینال این مسابقات شد که تیمی از مازندران تاکنون مرحله نهایی این مسابقات را تجربه نکرده بود.

خونه به خونه با شکست استقلال خوزستان به فینال جام حذفی راه یافت
تیم فوتبال خونه به خونه بابل با شکست تیم لیگ برتری استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور ، در حالی حریف تیم استقلال تهران در فینال این مسابقات شد که تیمی از مازندران تاکنون مرحله نهایی این مسابقات را تجربه نکرده بود. (ادامه)
امروز؛ آغاز پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان
مدیر عامل بیمه تأمین اجتماعی گفت: از امروز به مدت یک هفته عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان پرداخت می‌شود.(ادامه)
زمان پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی +جدول
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از ١٥ تا ٢٢ اسفند ماه براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود. مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان حدود ٢١٠٠ میلیارد تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از کارگران نساجی شماره یک قائم‌شهر نسبت به دریافت مطالبات خود معترض بودند و به شهرداری رفتند تا سخنان خود را به گوش شهردار برسانند...... تجمع اعتراض‌آمیز کارگران نساجی شماره 1 قائم شهر / مطالبه حقوق معوقه و عیدی
شمال نیوز : جمعی از کارگران نساجی شماره یک قائم‌شهر نسبت به دریافت مطالبات خود معترض بودند و به شهرداری رفتند تا سخنان خود را به گوش شهردار برسانند......(ادامه)
تجمع اعتراض‌آمیز کارگران نساجی و مطالبه حقوق معوقه/هیچ خبری از عیدی نیست
جمعی از کارگران نساجی شماره یک قائم‌شهر نسبت به دریافت مطالبات خود معترض بودند و به شهرداری رفتند تا سخنان خود را به گوش شهردار برسانند.(ادامه)
عید، ما و مسئولین (يادداشت)
(ادامه)
نکات اساسی در مورد عیدی و پاداش کارمندان و کارگران
چند نکته اساسی در مورد عیدی و پاداش سالیانه کارمندان و کارگران وجود دارد که بهتر است کارمندان و کارگران از آن آگاهی داشته باشند.(ادامه)
پرداخت عیدی بازنشستگان تا 15 اسفند
با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفند پرداخت می‌شود و حدود ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج تعدادی از هموطنان مازندرانی جان خود را از دست دادند.

جان‌ باختن تعدادی از هموطنان مازندرانی در سانحه سقوط هواپیما
شمال نیوز: در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج تعدادی از هموطنان مازندرانی جان خود را از دست دادند. (ادامه)
اسامی سرنشینان هواپیمای سقوط‌کرده تهران ـ یاسوج
اسامی سرنشینان هواپیمای سقوط کرده تهران ـ یاسوج اعلام شد.(ادامه)
زمان واریز عیدی کارمندان مشخص شد
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی با رد ادعای تاخیر در پرداخت عیدی کارمندان دولت درسالهای گذشته گفت:دولت تمام تلاش خود را به کار خواهدبست که عیدی کارکنان دولت را با حقوق بهمن ماه پرداخت کند.(ادامه)
میزان عیدی فرهنگیان اعلام شد
اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش پایان سال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.(ادامه)
زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در ۱۰ روز اول اسفندماه خبر داد.(ادامه)
اعلام رقم و زمان پرداخت «عیدی» بازنشستگان
مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با تصویب هیات وزیران، میزان پاداش پایان سال ۱۳۹۶ یا «عیدی» بازنشستگان کشوری مبلغ ثابت ۸ میلیون و ۴۷۵ هزار ریال تعیین شده که قرار است با حقوق بهمن ماه پرداخت شود.(ادامه)
عیدی سال ۹۶ کارکنان دولت تعیین شد
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، میزان پاداش پایان سال 1396 کارکنان دولت را تعیین کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عیدی و پاداش پایان سال، یکی از دغدغه‌های شیرینی است که بیشتر کارمندان و کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران این روزها دارند و هرچه به آخر سال نزدیک تر می‌شویم، اشتیاق برای شنیدن مبلغ عیدی و زمان دریافت آن بیشتر می‌شود..... عیدی امسال کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟
شمال نیوز : عیدی و پاداش پایان سال، یکی از دغدغه‌های شیرینی است که بیشتر کارمندان و کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران این روزها دارند و هرچه به آخر سال نزدیک تر می‌شویم، اشتیاق برای شنیدن مبلغ عیدی و زمان دریافت آن بیشتر می‌شود.....(ادامه)
کارمندان و بازنشستگان امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟
عیدی و پاداش پایان سال، یکی از دغدغه‌های شیرینی است که بیشتر کارمندان و کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران این روزها دارند و هرچه به آخر سال نزدیک تر می‌شویم، اشتیاق برای شنیدن مبلغ عیدی و زمان دریافت آن بیشتر می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد..... 98 پروژه برق‌‎رسانی توزیع نیروی برق مازندران در دهه مبارك فجر افتتاح می‌شود
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد.....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.