.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سوره‌ای که خواندنش برای رفع اضطراب توصیه می‌شود
سوره تحریم شصت و ششمین سوره قرآن است و در جزء بیست و هشتم آن قرار دارد. (ادامه)
جنایت خونین در پی ارتباط پنهانی با زن شوهردار
پسری جوان که در جریان ارتباط با زنی متأهل، شوهر او را با همدستی دوستش به قتل رسانده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.(ادامه)
والدین مطلقه‌ای که قصد ازدواج مجدد دارند، بخوانند
مشاور رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ایران در حوزه سلامت با بیان اینکه فرزندان در دوران کودکی (کمتر از شش سالگی) و بزرگسالی (پس از ۲۰ سالگی) راحت‌تر با ازدواج مجدد والدین خود بعد از طلاق کنار می‌آیند، گفت: بدترین سن پذیرش ازدواج مجدد والدین برای فرزندان دوران "نوجوانی" است که البته نوع رفتار و نحوه برخورد همسر جدید والدین با فرزند در پذیرش تفکر فرزند خانواده بی‌تاثیر نیست.(ادامه)
در سال ۱۳۸۷ به ازای هر ۸ ازدواج یک طلاق داشتیم که در سال ۱۳۹۷ این عدد به ۱/۳ ازدواج یک طلاق کاهش یافته است آمار نگران کننده ازدواج و طلاق در یک دهه اخیر
در سال ۱۳۸۷ به ازای هر ۸ ازدواج یک طلاق داشتیم که در سال ۱۳۹۷ این عدد به ۱/۳ ازدواج یک طلاق کاهش یافته است(ادامه)

مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند. جزئیات بخشش محمدعلی نجفی توسط اولیای دم میترا استاد
مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند.(ادامه)
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی از شیوه زندگی خود دفاع می‌کند و معتقد است: «فرزندان هدیه‌ای از سوی خداوند هستند». او خود را با داشتن این تعداد فرزند خوشبخت معرفی می‌کند و از ازدواج دیرهنگام انتقاد می‌کند.
طلبه ۳۷ ساله‌ای که ۱۲ فرزند و ۲ نوه دارد +عکس
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی از شیوه زندگی خود دفاع می‌کند و معتقد است: «فرزندان هدیه‌ای از سوی خداوند هستند». او خود را با داشتن این تعداد فرزند خوشبخت معرفی می‌کند و از ازدواج دیرهنگام انتقاد می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : طلاق گرچه ضررها و پیامدهای فراوانی به همراه دارد اما فرزندان بیشترین ضربه را در این باره متحمل می شوند؛ ضربه که آنچنان بزرگ است که لقب «فرزندان طلاق» گرفته اند..... آژیر قرمز طلاق در استان مازندران و 10استان دیگر کشور !
شمال نیوز : طلاق گرچه ضررها و پیامدهای فراوانی به همراه دارد اما فرزندان بیشترین ضربه را در این باره متحمل می شوند؛ ضربه که آنچنان بزرگ است که لقب «فرزندان طلاق» گرفته اند.....(ادامه)
امام جمعه بابل گفت: در حالی کشاورزان مازندرانی اقدام به آتش زدن علوفه می‌کنند که علوفه مورد نیاز استان از خارج وارد می‌شود، وزیر جهاد کشاورزی به این بی‌توجهی‌ها در مازندران رسیدگی کند‌...... انتقاد امام جمعه بابل از آتش‌زدن علوفه مزارع همزمان با واردات علوفه !
امام جمعه بابل گفت: در حالی کشاورزان مازندرانی اقدام به آتش زدن علوفه می‌کنند که علوفه مورد نیاز استان از خارج وارد می‌شود، وزیر جهاد کشاورزی به این بی‌توجهی‌ها در مازندران رسیدگی کند‌......(ادامه)
همسرم خیانت کرد، اما نمی‌توانم از او طلاق بگیرم!
مدتی قبل فهمیدم آن زن جوان به خاطر کیان از همسرش جدا شده و با رها کردن فرزندانش به عقد موقت کیان درآمده است وقتی همسرم صیغه نامه او را به من نشان داد دنیا روی سرم خراب شد.(ادامه)

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. قرائت دست‌نوشته نجفی درباره قتل میترا استاد: او بارها مرا به ارتباط با مردان اجنبی که به آنها حساس هستم، تهدید کرده بود / از نظر من، مهدورالدم بودن وی ثابت شده بود / تقاضای عفو دارم / اظهارات پسر میترا و دختر نجفی از روز قتل (خبر)
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. (ادامه)
عاقبت دوستی داماد جوان با زن مطلقه همسایه
اوایل سال ۹۳ زنی تنها که در غرب تهران زندگی می‌کرد در تماس با پلیس از ماجرای سرقت میلیونی از خانه‌اش خبر داد و همین کافی بود تا تجسس‌های تخصصی آغاز شود. (ادامه)
شمال نیوز :  مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری مازندران گفت : بسیاری موارد اتفاق افتاد که زنی مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما بعد از اقدام به شکایت، از سوی همسر تهدید به طلاق یا خشونت‌های بیشتر می‌شود و از ترس و ناچاری، شکایت خود را پس می‌گیرد. این قانون بعد از .... اغلب طلاق ها در استان به خاطر «اعتیاد»، «فقدان مهارت‌های زندگی» و «ایجاد حس تعهد به زندگی خانوادگی»است / با «آگاهی‌بخشی» ، جامعه‌ از نگاه مردسالار به نگاه منصفانه و قانونی می رسد
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : بسیاری موارد اتفاق افتاد که زنی مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما بعد از اقدام به شکایت، از سوی همسر تهدید به طلاق یا خشونت‌های بیشتر می‌شود و از ترس و ناچاری، شکایت خود را پس می‌گیرد. این قانون بعد از ....(ادامه)
رابطه پنهانی همسر حاکم دبی با بادیگاردش +عکس
همسر ششم حاکم دُبی با بادیگارد انگلیسی‌اش رابطه داشته و محمد بن راشد آل مکتوم مچ‌شان را در لندن به طور ناگهانی گرفته است.(ادامه)
امام جمعه موقت تهران گفت: در اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اخلاق و انسانیت مشاهده می‌شود اما در اقتدار آمریکا وحشیگری و درندگی وجود دارد. خدا را شکر مردم و ملت ما نسبت به ولی فقیه و رهبرشان وفادارند / نام دولت‌تان که «تدبیر و امید» است و می‌گویید کلید را هم دارید؛ اگر دیدید قفل‌ها با کلید‌تان باز نمی‌شود لااقل آن را با چکش باز کنید(خبر)
امام جمعه موقت تهران گفت: در اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اخلاق و انسانیت مشاهده می‌شود اما در اقتدار آمریکا وحشیگری و درندگی وجود دارد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر از پرداخت ۱۴۸ میلیون تومانی کمک معیشت در سه ماهه امسال به مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت شد. پرداخت بیش از صد میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان رامسری
شمال نیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر از پرداخت ۱۴۸ میلیون تومانی کمک معیشت در سه ماهه امسال به مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت شد.(ادامه)
 استاندار مازندران گفت: دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۲ تاکنون رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت گروه های مرجع اجتماعی به ویژه تشکل های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و خیران و جلب بیشتر مشارکت های مردم در مبارزه با این آسیب اجتماعی را به عنوان اولویت خود اجرایی کرده است. استاندارمازندران: رویکرد دولت تدبیر و امید اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است
استاندار مازندران گفت: دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۲ تاکنون رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت گروه های مرجع اجتماعی به ویژه تشکل های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و خیران و جلب بیشتر مشارکت های مردم در مبارزه با این آسیب اجتماعی را به عنوان اولویت خود اجرایی کرده است.(ادامه)
بریدن سر مرد تهرانی توسط معشوقه زن سومش + عکس
زن جوان بخاطر پول با اصرارهای خانواده اش با یک مرد ۵۰ ساله ازدواج کرد اما وقتی دلباخته مردی دیگری شد سناریوی یک جنایت را رقم زد و پس از قتل سعی بر بی آبرو کردن شوهرش داشت که دخترش دست به افشاگری زد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
برگزاري كارگاه آموزشي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي در نيروگاه نكا
(ادامه)
موبایل‌های همسر نجفی در خانه دیگری کشف شد
ظاهراً انگیزه قتل میترا استاد توسط همسرش محمدعلی نجفی شهردار سابق طی نامه ای که در خانه او گذاشته بود، خیانت عنوان شده بود(ادامه)
مادر میترا استاد گفت: من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم. او گفت: دخترم ساعت ۴ و نیم بامداد ... میترا استاد صدای مرا برای نهادهای امنیتی می فرستاد / بعد از قتل می خواستم خودکشی کنم / قبل از اینکه خود را تسلیم کنم، به قم و سر خاک پدرم رفتم / قصد تهدید همسرم را داشتم نه کشتن او را وقتی مرا با اسلحه به دست دید، ترسید؛ دستش را دور گردنم انداخت؛ همین باعث شلیک گلوله ها شد
مادر میترا استاد گفت: من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم. او گفت: دخترم ساعت ۴ و نیم بامداد ...(ادامه)
محتوای نامه‌ای که نجفی از خود به جای گذاشت چه بود؟
محمدعلی نجفی نامه‌ای را در منزل دختر خود گذاشته بود و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.(ادامه)
همسر نجفی؛ از بازیگری تا قتل
میترا استاد سابقه بازیگری در تله‌فیلم‌ها و برخی فیلم‌های سینمایی را نیز در سابقه خود دارد. وی در فیلم «واران» که در صداوسیمای مرکز کرمانشاه تهیه شده است نفش بازی کرده است.(ادامه)
محتوای نامه‌ای که نجفی از خود گذاشته چه بوده است؟
(ادامه)

همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران که به دلیل بیماری از سمتش استعفا داده و به رغم مخالفت شورای شهر تهران با اصرار بر استعفا از سمتش کناره گیری کرد، با شلیک گلوله در منزلش به قتل رسید. جزئیات قتل مشکوک همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران در خانه اش + علت و تصاویر
همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران که به دلیل بیماری از سمتش استعفا داده و به رغم مخالفت شورای شهر تهران با اصرار بر استعفا از سمتش کناره گیری کرد، با شلیک گلوله در منزلش به قتل رسید.(ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
شمال نیوز :  با این ترتیب و با توجه به اینکه استان مازندران در رده پایین ترین استان ها در نرخ ولادت قرار دارد باید روشن شدن چراغ قرمز تولد را هشدار داد و این موضوع ،  اقدامات فرهنگی و اجتماعی و هم اقتصادی ویژه را در کشور و استان می طلبد ..... چراغ قرمز تولد در مازندران / نگرانی ها آغاز شد
شمال نیوز : با این ترتیب و با توجه به اینکه استان مازندران در رده پایین ترین استان ها در نرخ ولادت قرار دارد باید روشن شدن چراغ قرمز تولد را هشدار داد و این موضوع ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و هم اقتصادی ویژه را در کشور و استان می طلبد .....(ادامه)
شمال نیوز : عبوری با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم..... عبوری : در 85 سال تنها 12 پارک در ساری ساخته شد اما در 7 سال اخیر 18 پارک و بوستان جدید احداث شد/ 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بود
شمال نیوز : عبوری با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم.....(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی طوسی  بیان داشت: فقدان مهارت زندگی ریشه بسیاری از آسیب هاست و موضوع مهارت‌های زندگی و زنان سرپرست خانوار در کنار سایر محورها از قبیل حاشیه نشینی، کودکان کار، طلاق و خشونت خانوادگی، اعتیاد و … به طور ویژه در این رویداد دیده شود..... برگزاری اولین رویداد استارتاپ حوزه آسیب های اجتماعی در مازندران
شمال نیوز : قاسمی طوسی بیان داشت: فقدان مهارت زندگی ریشه بسیاری از آسیب هاست و موضوع مهارت‌های زندگی و زنان سرپرست خانوار در کنار سایر محورها از قبیل حاشیه نشینی، کودکان کار، طلاق و خشونت خانوادگی، اعتیاد و … به طور ویژه در این رویداد دیده شود.....(ادامه)
حکم شرعی استفاده از درآمد حرام شوهر
صفحه احکام شرعی سایت khamenei.ir در اینستاگرام درباره حکم شرعی استفاده از درآمد حرام شوهر نوشت:(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.