.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : امام جمعه ساری گفت: مشکل مهم در مازندران حمله قاچاقچیان چوب به جنگل‌های هیرکانی است که کسی در این بخش پاسخگو نیست. کسی پاسخگوی قاچاق چوب در جنگل‌های هیرکانی نیست
شمال نیوز : امام جمعه ساری گفت: مشکل مهم در مازندران حمله قاچاقچیان چوب به جنگل‌های هیرکانی است که کسی در این بخش پاسخگو نیست. (ادامه)
سجاد عبادی همسر آزاده نامداری در سوگ مادربزرگش نشست. اتفاقی تلخ برای همسر آزاده نامداری
سجاد عبادی همسر آزاده نامداری در سوگ مادربزرگش نشست.(ادامه)
قیمت جدید محصولات سایپا پس از مصوبه شورای رقابت
بر اساس تصمیم شورای رقابت برای افزایش قیمت محصولات خودروسازان داخلی، افزایش بطور متوسط ۸.۹ درصدی برای محصولات گروه سایپا اعمال شده و لیست قیمت جدید محصولات این گروه خودروسازی مشخص شد.(ادامه)
 مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. مادر رومینا قصاص و طلاق می‌خواهد
مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. (ادامه)
وزیر سابق نفت: سرباز مردم هستم
وزیر سابق نفت گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند ولی مردم و نظام سرجای‌شان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم .(ادامه)
طلاق بیل گیتس و همسرش پس از حدود ۳ دهه زندگی مشترک
بیل و ملیندا گیتس در مایکروسافت با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۱۹۹۴ ازدواج کردند. این زوج که موافقت کرده اند بیش از نیمی از دارایی خود را صرف امور خیرخواهانه کنند، اکنون اعلام کرده اند به زندگی مشترک خود خاتمه می‌دهند، هنوز پیامد‌های مالی این جدایی مشخص نیست. (ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
آنچه را از شکوه و موفقیت دولت های نهم و دهم سراغ داریم حاصل زحمات اینهاست و تجارب خوبی دارند. در جلسات به این تصمیم رسیدیم که وحدت گفتمانی، ولایتمدارانه و انقلابی را تقویت کنیم، اما اینکه برای انتخابات ائتلاف کنیم، تاکنون ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند . حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این ....(خبر)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند .(ادامه)
سیدحسن خمینی: مردم ناامید و قهرند
سید حسن خمینی ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور به مسأله حضور خود در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری پرداخت.(ادامه)
احتمال آسیب قلبی زنان با استرس شغلی
به گفته محققان، استرس ناشی از کار و تعاملات اجتماعی زنان را در معرض خطر بالاتر بیماری عروق کرونر قلب قرار می دهد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود ضمن اهمیت سال جاری در گام دوم انقلاب بر تشکل ستاد تحول استان با محوریت شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد . بابایی کارنامی : 1400 سالی مهم در گام دوم انقلاب است / «ستاد تحول» در استان شکل گیرد
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود ضمن اهمیت سال جاری در گام دوم انقلاب بر تشکل ستاد تحول استان با محوریت شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد .(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس قوه قضائیه حضور فعال در عرصه‌ها را ضروری دانست و گفت: نسبت به مسائل تولید و مازندران حساس باشیم زیرا بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود .... هرکس قانون را نقض کند در هرجایگاهی که باشد باید با وی برخورد شود /نسبت به مسائل تولید و مازندران حساس باشیم زیرا بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود
شمال نیوز : رئیس قوه قضائیه حضور فعال در عرصه‌ها را ضروری دانست و گفت: نسبت به مسائل تولید و مازندران حساس باشیم زیرا بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود ....(ادامه)
تلاش ۶۰ هزار مازندرانی برای رهایی از بلای خانمان سوز
حدود ۶۰ هزار مازندرانی با ارائه داروی یارانه‌ای در حال ترک اعتیاد هستند.(ادامه)
۳ فروشنده مواد مخدر زن در ساری دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری سه فروشنده قاچاقچی مواد مخدر زن در ساری خبر داد.(ادامه)
مرد در دادگاه: می‌روم طبق قانون چندتا زن می‌گیرم!
در حالی که برخی از زوجین به خاطر مشکلات اقتصادی ناشی از بیکاری ادامه زندگی مشترک را غیرممکن می‌دانند، این‌بار داستان زندگی میترا و بابک که پس از یک‌سال به‌خاطر کار شوهر به بن‌بست ظاهری رسیده بیشتر شبیه طنز است.(ادامه)
شمال نیوز : فقدان نشاط یا آنچه که در این گزارش «شادکامی» خوانده می‌شود تنها متکی به درآمد افراد نیست و به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد و مهم‌تر از همه ریشه بسیاری از مشکلات .... اندوه مازندرانی‌ها، دلخوشی مدیران ، خواب نخبگان و 4 نکته قابل تامل !
شمال نیوز : فقدان نشاط یا آنچه که در این گزارش «شادکامی» خوانده می‌شود تنها متکی به درآمد افراد نیست و به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد و مهم‌تر از همه ریشه بسیاری از مشکلات ....(ادامه)
شمال نیوز : شهری که از لحاظ جغرافیایی و سرزمینی برای 24هزار نفر طراحی شده و در حال حاضر بیش از ده برابر این جمعیت را خدمات میدهد و شهری که بجای استفاده از ظرفیت 26میلیون مسافر سالانه فقط و فقط استهلاک کریدورها یش نصیب آن از این حجم مسافر هست .... قائم شهر ؛ شهری گرفتار دو آسیب بزرگ شهری !
شمال نیوز : شهری که از لحاظ جغرافیایی و سرزمینی برای 24هزار نفر طراحی شده و در حال حاضر بیش از ده برابر این جمعیت را خدمات میدهد و شهری که بجای استفاده از ظرفیت 26میلیون مسافر سالانه فقط و فقط استهلاک کریدورها یش نصیب آن از این حجم مسافر هست ....(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
۴.۵ تن مواد مخدر در مازندران کشف شد/آسیب طلاق و حاشیه نشینی
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف چهار تن و ۵۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
معافیت ۲۵ مددجوی مازندرانی از خدمت سربازی
۲۵ نفر از مشمولان خدمت سربازی زیر پوشش کمیته امداد در مازندران از خدمت سربازی معاف شدند.(ادامه)
ثبت بی سابقه ازدواج در ۹۹/۹/۹
ازدواج در ۹۹/۹/۹ بقدری زیاد بود که برخی دفاتر مجبور شدند به زوج‌ها خدمات ثبتی ارائه ندهند.(ادامه)
مرگ و میر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران رشد یافت
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان از رشد ۱۳ درصدی مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
سرنوشت ملانیا ترامپ بعد از شکست شوهرش چه می‌شود؟
ملانیا را زنی متین، متعادل و خویشتن‌دار می‌بینند که از خلوت‌نشینی خرسند است. اما اینکه با شنیدن خبر شکست دونالد ترامپ چه خواهد کرد، موضوعی است که مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است.(ادامه)
یکی از دستیاران سابق کاخ سفید گفت: همسر رئیس جمهور آمریکا قصد دارد به "ازدواج معاملاتی" 15 ساله‌شان پایان دهد و برای طلاق از همسرش پس از خروج وی از کاخ سفید به دنبال شکستش در انتخابات سه نوامبر، لحظه ‌شماری می‌کند. ملانیا برای طلاق گرفتن از ترامپ لحظه‌شماری می‌کند
یکی از دستیاران سابق کاخ سفید گفت: همسر رئیس جمهور آمریکا قصد دارد به "ازدواج معاملاتی" 15 ساله‌شان پایان دهد و برای طلاق از همسرش پس از خروج وی از کاخ سفید به دنبال شکستش در انتخابات سه نوامبر، لحظه ‌شماری می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این دیدار گفت: خدمت به مردم در لباس نیروی انتظامی با این گستردگی حوزه و حجم عظیم وظایف و تکالیف، افتخاری است که با هیچ چیزی قابل جایگزینی نیست .... عوامل انتظامی در صف نخست اجرای قانون حفظ حقوق کودکان و نوجوانان + بازدید از مرکز مشاوره آرامش و کلانتری ۱۴ ساری
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این دیدار گفت: خدمت به مردم در لباس نیروی انتظامی با این گستردگی حوزه و حجم عظیم وظایف و تکالیف، افتخاری است که با هیچ چیزی قابل جایگزینی نیست ....(ادامه)
هوشنگ می گوید زنش را در خلوتی مرد خوش تیپی دیده است و تحمل نکرده است.
سوار شدن زن جوان در خودروی شاسی بلند کار دستش داد! +عکس
هوشنگ می گوید زنش را در خلوتی مرد خوش تیپی دیده است و تحمل نکرده است. (ادامه)
آیت الله لائینی :رشوه و دوتابعیتی بودن مسئولان از منکرات است
نماینده ولی فقیه در مازندران، رشوه، رانت، فساد و دو تابعیتی را از جمله مظاهر منکرات برشمرد و خواستار پرهیز مسئولان و مدیران از آن شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.