.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
زن جوانی که برای جدایی از همسرش به دفتر طلاق مراجعه کرده بود، توسط ۴ مرد ربوده و با انتقال به خانه‌ای گروگان گرفته شد. ربودن زن تهرانی از مقابل دفتر طلاق
زن جوانی که برای جدایی از همسرش به دفتر طلاق مراجعه کرده بود، توسط ۴ مرد ربوده و با انتقال به خانه‌ای گروگان گرفته شد.(ادامه)
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. شرایط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. (ادامه)
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است. شیشه مربا دلیل اصلی طلاق پیکه و شکیرا
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.(ادامه)
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد. نیوشا ضیغمی خبر جدایی از همسرش را تایید کرد! + عکس
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد.(ادامه)

چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد. شرایط حذف نام همسر اول از شناسنامه چیست؟
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین حقوقی که به موجب شرع و قانون به زن تعلق می‌گیرد مهریه‌ای است که به سبب عقد نکاح میان زن و مرد تعیین می‌شود. شرایط دریافت مهریه بعد از ازدواج مجدد زن
یکی از مهم‌ترین حقوقی که به موجب شرع و قانون به زن تعلق می‌گیرد مهریه‌ای است که به سبب عقد نکاح میان زن و مرد تعیین می‌شود.(ادامه)
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند غربالگری ۴۳۰ هزار زوج نابارور در مازندران/ شناسایی ۱۰ هزار زوج نابارور در استان
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند(ادامه)
سید حمید حسینی پیش‌بینی کرد احیای برجام بتواند موجبات کاهش نرخ دلار و مهار تورم را فراهم آورد. پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی از قیمت ارز
سید حمید حسینی پیش‌بینی کرد احیای برجام بتواند موجبات کاهش نرخ دلار و مهار تورم را فراهم آورد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که دراغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند ۸۰ درصد بازداشت شدگان در اغتشاشات دچارآسیب‌های اجتماعی بودند
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که دراغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند(ادامه)
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد. بدهکار مهریه چک ۴۰۰میلیونی را قورت داد
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد.(ادامه)
سبقت خانم‌ها از آقایان در تجرد
یک پژوهشگر حوزه جمعیت گفت: طبق آماری که در اختیار داریم افرادی که در تجرد قطعی به سر می برند به 400 هزار نفر رسیده اند که 300 هزار نفر زن و 100 هزار نفر مرد هستند.(ادامه)
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند. غش کردن داماد ایرانی با دیدن عروس خانم !
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند.(ادامه)
آوار شعار زن زندگی آزادی بر زندگی زوج‌ها!
باید بپذیریم که در پس شعار زن زندگی آزادی، چیز‌هایی نهفته است که بسیاری از مردم ما امروز به سبب فضای احساسی حاکم بر جامعه، آن‌ها را نمی‌بینند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد.... استاندار مازندران: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی خواهد افتاد / همه از اصلاح طلب و اصولگرا تصور نکنند اتفاقی برای ایران بیفتد، دشمن با آن‌ها کاری ندارد، قبل از همه او را بالای دار می‌فرستند
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد....(ادامه)
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است. ثبت بیش از ۱۴۲ هزار ازدواج و ۴۴ هزار طلاق در بهار ۱۴۰۱+ استانهای صدرنشین
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است.(ادامه)
آذری جهرمی نوشت: بنده با همه همین تجاربی که شما می‌گویید عرض می‌کنم: «این مسیر تعامل با فضای مجازی قطعا غلط است، آزموده را آزمودن خطاست». واکنش آذری جهرمی به محدودیت‌های اینترنت
آذری جهرمی نوشت: بنده با همه همین تجاربی که شما می‌گویید عرض می‌کنم: «این مسیر تعامل با فضای مجازی قطعا غلط است، آزموده را آزمودن خطاست».(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال کشور: شناسنامه‌های های قدیمی هر چه سریع تر تعویض شوند
کارگر از ایجاد مشکل در دریافت خدمات برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی خبرداد و گفت: هرچه سریع‌تر شناسنامه‌های جدید دریافت کنید.(ادامه)
پیرترین منتظرالدوله تاریخ انگلیس
شناخت ابعاد شخصیتی و روانی پادشاه جدید انگلیس می‌تواند در فهم تحولات آتی این کشور و خود نهاد پادشاهی انگلیس، کمک‌کننده باشد.(ادامه)
ترفندی عجیب برای دور زدن قانون / طلاق صوری با اعمال شاقه!
شمال نیوز: معافیت فرزند از سربازی و استفاده از حقوق والد فوت شده دو علت اصلی طلاق صوری است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس می‌گوید: طرحی را تدوین کرده‌ایم که بر این اساس اگر دختر و پسری ۹ ماه زیر یک سقف نبودند، بتوانند طلاق بگیرند. جزئیات طرح جدید مجلس برای متاهل‌ها / اگر فردی مهریه همسرش را دارد و نمی‌دهد، باید زندانی شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس می‌گوید: طرحی را تدوین کرده‌ایم که بر این اساس اگر دختر و پسری ۹ ماه زیر یک سقف نبودند، بتوانند طلاق بگیرند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان زندان ها گفت: ۴۵ درصد از زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند و همچنین تعداد قابل ملاحظه زندانیان سایر جرایم هم درگیر اعتیاد هستند. ۴۵ درصد از زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند
رئیس سازمان زندان ها گفت: ۴۵ درصد از زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند و همچنین تعداد قابل ملاحظه زندانیان سایر جرایم هم درگیر اعتیاد هستند.(ادامه)
قوانین عجیب و سختگیرانه انیشتین برای همسرش!
میلوا ماریچ یکی از معدود زنانی بود که در موسسه پلی تکنیک زوریخ درس خواند و همان جایی که وی با انیشتین دیدار کرده و عاشق او شد.(ادامه)
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند. تصویب مشوق هایی برای فرزند آوری و اشتغال زایی
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.(ادامه)
رئیس جمهور هماهنگی همه دستگاه‌های مسئول در حوزه جمعیت را پیش‌نیاز تحقق اهداف کشور در این حوزه خواند و بر ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقای شاخص‌های جمعیتی در همه استان‌های کشور تاکید کرد/ استان‌هایی که در شاخص‌های جمعیت در معرض خطر ....(خبر)
(ادامه)
بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویر واقعی و چهره بدون آرایش همه را شوکه کرد. عکس بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد!
بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویر واقعی و چهره بدون آرایش همه را شوکه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود. دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ ردپای دهیاران و شوراها در ساخت و سازهای غیر مجاز
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)
سلگی :دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ آمایش سرمایه گذاری
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.