.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران از آسیب های اجتماعی دچار خسارت شده است
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران گفت: مازندران از آسیب های اجتمایی مانند طلاق و اعتیاد دچار ضربه و خسارت جدی شده است.(ادامه)
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند. اشتباهات زنانه که باعث میشود مردان همسر دوم بگیرند
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک‌ها آماده و هر چه سریع‌تر اجرایی شود. رئیسی دستور جدیدی صادر کرد + جزئیات
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک‌ها آماده و هر چه سریع‌تر اجرایی شود.(ادامه)
«روح الله سلگی با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: قدردان علم داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم. آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد
«روح الله سلگی با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: قدردان علم داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم.(ادامه)
شمال نیوز: معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چگونگی ثبت نام جامانده یارانه جدید گفت: طی روزهای آتی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها سامانه‌ای را برای ثبت نام جاماندگان یارانه‌ جدید تدارک می‌بیند. مردم نگران نباشند، به کسی ظلم نخواهد شد. چرا برخی افرادی که یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می‌کردند، مشمول یارانه جدید نشدند؟
شمال نیوز: معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چگونگی ثبت نام جامانده یارانه جدید گفت: طی روزهای آتی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها سامانه‌ای را برای ثبت نام جاماندگان یارانه‌ جدید تدارک می‌بیند. مردم نگران نباشند، به کسی ظلم نخواهد شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :دو هزار خیر مدرسه ساز در مازندران فعالیت می کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت دو هزار خیر مدرسه ساز در استان خواستار توجه به مسائل فرهنگی دانش آموزان شد.(ادامه)
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. جزئیات شبی که غزل ناپدید شد | اطلاعاتی که خواهر غزل به قاتل داد
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.(ادامه)
روایت قتل غزل از زبان پدرش
با توجه به اهمیت موضوع قتل غزل حیدرنوا (مقتول) مصاحبه و شنیدن صحبت‌های خانواده وی نیز ضرورت داشت که پدر مقتول جزییات جدیدی از این حادثه را بازگو کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رییس جمهور تاکید کرد: پیش از این گفته و باز هم می‌گویم بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند. آیت‌الله رییسی: هیچ دستگاه دولتی حق اشغال ساحل را ندارد
شمال نیوز: رییس جمهور تاکید کرد: پیش از این گفته و باز هم می‌گویم بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور با بیان این که زنان مازندرانی نقش محوری برای تولید فکر در توسعه مازندران دارند، گفت: بسیاری از مشکلات با نقش محوری زنان حل می شود. ‎ نقش بانوان در هم اندیشی برای توسعه مازندران تقویت خواهد شد
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور با بیان این که زنان مازندرانی نقش محوری برای تولید فکر در توسعه مازندران دارند، گفت: بسیاری از مشکلات با نقش محوری زنان حل می شود. ‎(ادامه)
سیگار کشیدن بازیگر زن مشهور سوژه شد! / عکس
انتشار تصویری از سیگار کشیدن بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است که گویا این تصویر مربوط به پشت صحنه یک تئاتر این بازیگر است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از مدیریت در استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری یافته است. رشد سهم مدیریتی بانوان در مازندران / معرفی 150 بانوی مازانی برای تصدی مسئولیت
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از مدیریت در استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : در کشور ما آمار خودکشی در بین متاهل‌ها و مناطق روستایی بالا است. این‌ها نشان می‌دهد که ما به لحاظ اجتماعی باید یک فکر و کار اساسی برای این پدیده انجام دهیم. چرا سیر خودکشی و مصرف الکل در ایران صعودی شده؟ / خودکشی دو عامل اصلی دارد
شمال نیوز : در کشور ما آمار خودکشی در بین متاهل‌ها و مناطق روستایی بالا است. این‌ها نشان می‌دهد که ما به لحاظ اجتماعی باید یک فکر و کار اساسی برای این پدیده انجام دهیم.(ادامه)
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است حاشیه‌نشینی معیشت مردم در جریان سهم‌خواهی انتصاباتی
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت :  در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد. چند درصد از جمعیت مازندران سالمند هستند؟
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد.(ادامه)
نرخ تولد طی ۱۵ سال ۳۰ درصد کمتر شد/بحران جمعیت در ۷ استان
معاون بهداشتی وزارت بهداشت از کاهش ۳۰ درصدی نرخ تولد طی ۱۵ سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: متوسط رشد جمعیت از ۲.۵ درصد به ۰.۷ درصد رسیده است.(ادامه)
استاندار : زمین رقیب بانکداری شد/ضرورت تحول در سیستم بانکی مازندران
استاندار مازندران از بانک ها به عنوان ستون اصلی اقتصاد یاد کرد وگفت: متاسفانه زمین و فروش اراضی به رقیب اصلی بانک ها در استان تبدیل شده است.(ادامه)
افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشارمرضیه برومند فاتحه زندگی مشترک‌مان را خواند افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشار
افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشارمرضیه برومند فاتحه زندگی مشترک‌مان را خواند(ادامه)

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در دهه‌های ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ با افزایش شیوع مصرف مواد مخدر رو به رو هستیم. ۹۰ درصد تریاک جهان در ایران کشف می‌شود
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در دهه‌های ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ با افزایش شیوع مصرف مواد مخدر رو به رو هستیم.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند. دریابیگی: 95 درصد جامعه کارگری امنیت شغلی ندارند/ صدای کارگر را بشنوید
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند.(ادامه)
سهم مازندران از اقتصاد دریا ضعیف است/ ضرورت احیای صنعت استان
(ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همین آمار،  ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور.... از «کودک همسر» تا«کودک مادر» و «کودک مطلقه»/ جایگاه مازندران کجاست ؟ + نمودار
شمال نیوز : مطابق با همین آمار، ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور....(ادامه)
«ابوالحسن بنی صدر» درگذشت
"ابوالحسن بنی صدر" اولین رئیس جمهور ایران که پس از عزل از فرماندهی کل قوا و ریاست جمهوری از کشور فرار کرد، صبح امروز در سن ۸۸ سالگی درگذشت.(ادامه)
اگر زود ازدواج نکنید به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوید
استرس‌های کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت، بیشتر از استرس‌های ناگهانی و بزرگ در مرگ و میر نقش دارد و آرامش مردان بعد از ازدواج به حدی می‌رسد، که این فشار‌های روزمره برای آن‌ها به استرس‌های کشنده تبدیل نمی‌شود. (ادامه)
باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در هراز متلاشی شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و انهدام یک باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد. (ادامه)
یک طلاق به ازای ۲ ازدواج در مازندران+ جدول
به ازای هر ۲ ازدواج در مازندران یک طلاق ثبت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)
آیت الله لائینی :جمعیت ایران رو به پیری است
نماینده ولی فقیه در مازندران کاهش فرزندآوری و پیری جمعیت را از جمله آسیب های جامعه ذکر کرد و گفت: جمعیت ما روبه پیری است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.