.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درآمد باورنکردنی از گران شدن مایحتاج ضروری مردم
(ادامه)
قتل همسر در اتاق ملاقات شرعی زندان
شمال نیوز: زن جوان هنگام ملاقات شرعی با همسرش درزندان از سوی وی به قتل رسید. شوهر این زن که محکوم به حبس ابد است پس از قتل می‌خواست خود را حلق آویز کند که با حضور بموقع مأموران ناکام ماند.(ادامه)
شمال نیوز : رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: این ۳۱ شهرستان با منطق چارک آخر یعنی شهرستان هایی با توسعه پایین و آسیب اجتماعی بالا بررسی شده است. همچنین براساس برخی شاخص‌ها نیز می‌توان نتیجه گرفت که توسعه نیافتگی با مهاجرت و شیوع آسیب‌ها ارتباط دارد. کدام شهرستان مازندران در فهرست شهرستان های کم برخوردار کشور قرار دارد؟
شمال نیوز : رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: این ۳۱ شهرستان با منطق چارک آخر یعنی شهرستان هایی با توسعه پایین و آسیب اجتماعی بالا بررسی شده است. همچنین براساس برخی شاخص‌ها نیز می‌توان نتیجه گرفت که توسعه نیافتگی با مهاجرت و شیوع آسیب‌ها ارتباط دارد.(ادامه)
شمال نیوز : این آمار و ارقام در حالی منتشر می شود که هر روز از رتبه های بالای استان مازندران در برخی جرائم و آمار بالای طلاق و نزاع و درگیری ، اخباری منتشر می شود ..... ۲۰۰۰ مدرسه در استان مازندران مربی پرورشی ندارند !
شمال نیوز : این آمار و ارقام در حالی منتشر می شود که هر روز از رتبه های بالای استان مازندران در برخی جرائم و آمار بالای طلاق و نزاع و درگیری ، اخباری منتشر می شود .....(ادامه)
جزئیات ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس
مریم کاویانی و رامین مهمانپرست با هم ازدواج کردند (ادامه)
شمال نیوز: رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه در سال ۹۶ در ایران ساعتی ۲۱ واقعه طلاق و ۷۰ ازدواج به ثبت رسید،گفت: در کل نزدیک به یک سوم ازدواج‌های ایران در سال ۹۶ منجر به طلاق شد..... یک سوم ازدواج‌های ایران در سال ۹۶ منجر به طلاق شد / « مازندران » جزو استان های با جمعیت طلاق بالا
شمال نیوز: رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه در سال ۹۶ در ایران ساعتی ۲۱ واقعه طلاق و ۷۰ ازدواج به ثبت رسید،گفت: در کل نزدیک به یک سوم ازدواج‌های ایران در سال ۹۶ منجر به طلاق شد.....(ادامه)
خودکشی شوهر بعد از قتل همسرش در دفتر طلاق
فرماندار شهرستان اسکو با تأیید قتل انجام‌گرفته در این شهرستان، جزئیات این حادثه را تشریح کرد.(ادامه)
آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به سخنان رئیس جمهور گفت: اگر به قول غربی ها در منطقه اولین قدرت هستیم، آن هم بر اثر اسلام است؛ این را باید حفظ کرد، شما رئیس جمهوری اسلامی هستید؛ نه رئیس جمهور کشور دموکراتیک سکولار. واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور
آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به سخنان رئیس جمهور گفت: اگر به قول غربی ها در منطقه اولین قدرت هستیم، آن هم بر اثر اسلام است؛ این را باید حفظ کرد، شما رئیس جمهوری اسلامی هستید؛ نه رئیس جمهور کشور دموکراتیک سکولار.(ادامه)
عکسی از همسر اول و همسر دوم «حسین محب‌اهری»
حسین محب اهری در سال ۷۹ قبل از اینکه اصلا سرطان بگیرد بعد از ۲۲ سال زندگی از همسرش فرحناز منافی ظاهر طلاق گرفت. مدت‌ها بعد بیماری سرطان سراغش آمد و سال‌ها بعد حسین محب اهری برای بار دوم با خانوم مهتاب مقصودلو ازدواج کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی صحت این ادعای زاکانی را از حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و از رفقای نزدیک علی اکبر ناطق نوری پرسیدیم واکنش او جالب بود..... ناطق‌نوری در دوم خرداد 76 دنبال ابطال آرای خاتمی بود؟
شمال نیوز : وقتی صحت این ادعای زاکانی را از حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و از رفقای نزدیک علی اکبر ناطق نوری پرسیدیم واکنش او جالب بود.....(ادامه)
۸۱ درصد پرونده های ارجاعی به کلانتری ها ختم به مصالحه شد
فرمانده انتظامی مازندران از مصالحه ۸۱ درصدی پرونده های ارجاعی به مددکاری اجتماعی کلانتری های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زاده با بیان اینکه دختران و زنان طلاق گرفته در مراکز خدماتی و حمایتی، تحت پوشش قرار می گیرند گفت: پارسال بیش از 10 هزار فقره پرونده طلاق در مازندران ثبت شده و این اداره کل باید در برخورد با آسیب های اجتماعی گروه هدف (زنان و دختران آسیب دیده) خدمات مناسبی ارائه کند..... ثبت یش از 10 هزار فقره پرونده طلاق در مازندران / طلاق و همسرآزاری صدرنشین تماس مازندرانی ها با اورژانس اجتماعی
شمال نیوز : حسین زاده با بیان اینکه دختران و زنان طلاق گرفته در مراکز خدماتی و حمایتی، تحت پوشش قرار می گیرند گفت: پارسال بیش از 10 هزار فقره پرونده طلاق در مازندران ثبت شده و این اداره کل باید در برخورد با آسیب های اجتماعی گروه هدف (زنان و دختران آسیب دیده) خدمات مناسبی ارائه کند.....(ادامه)
عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به مسئولان گفت: هم حقوق نجومی بگیرید و هم بستگان درجه خود را در پست های حساس بگمارید اما دیگر شعار ندهید و هرگز دروغ نگویید. هم حقوق نجومی بگیرید، هم بستگانتان را بیاورید اما دیگر شعار ندهید !
عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به مسئولان گفت: هم حقوق نجومی بگیرید و هم بستگان درجه خود را در پست های حساس بگمارید اما دیگر شعار ندهید و هرگز دروغ نگویید.(ادامه)
آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه جاری برای مدت یک سال تمدید شد و آخرین مهلت تعیین شده برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی تا ۳۰ بهمن ماه تعیین شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند..... روحانی منتقد و پرحاشیه مازندرانی از رئیس جمهور حکم گرفت
شمال نیوز : ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند.....(ادامه)
مدیرکل آموزش و پرورش: مدارس مازندران جای سیاسی‌بازی نیست
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: کمتر از ۱۵ ماه دیگر انتخابات نزدیک می‌شود و ممکن است تعارضاتی در کل استان به آموزش و پرورش تحمیل شود، به جای سیاسی کردن مدرسه دانش آموزان را تربیت علمی و دینی کنیم.(ادامه)
شرایطی که زن حق دریافت مهریه ندارد
وکیل دادگستری با اشاره به شرایطی که در قانون اسلامی زوج را در پرداخت مهریه مختار کرده ‌است، گفت: مهریه حق مالی زن است. به گزارش خبر راست، مصطفی زیرکی اظهار کرد: مهریه، حق مالی است که زوج به پرداخت آن ملزم شده اما در این میان قانون با بیان شرایطی زوج را در پرداخت (ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران:۴۸۰۰ زندانی با حمایت ستاد دیه مازندران آزاد شدند
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای تشکیل ستاد دیه در استان تاکنون چهار هزار و ۸۰۰ نفر از طریق کمکهای ستاد دیه از زندان آزاد شدند.(ادامه)


بازداشت 170 نفر و صدور 69 کیفرخواست در پرونده‌های اخیر اقتصادی
(ادامه)
تقاضای طلاق در ساری ۲۲ درصد کاهش یافت
مدیر بهزیستی ساری از کاهش ۲۲ درصدی تقاضای طلاق طی امسال در شهرستان خبر داد.(ادامه)
افزایش نزاع در مازندران و احساس خطر برای کودکان
جامعه، پیچیده‌ است و هر کدام از اعضای آن ارزش‌ها، شخصیت و نگرشی متفاوت به زندگی دارند و سوءتفاهم و اختلاف نظر در این محیط به فراوانی بروز می‌کند.(ادامه)
 همسر دوم شهردار سابق تهران گفت: هر فردی می‌تواند عاشق شود و ازدواج کند، بنده عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم بودم مشکلی نداشت. فاطمه دانشور عضو اصلاح‌طلب شورای چهارم در واکنش به این سخنان گفت همان بهتر که نجفی استعفا کرد. همسر دوم نجفی: عاشق شدیم و ازدواج کردیم/ دانشور: مردی که پای عهد با همسر اولش نایستد، پای عهد با مردمش هرگز نمی ایستد
همسر دوم شهردار سابق تهران گفت: هر فردی می‌تواند عاشق شود و ازدواج کند، بنده عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم بودم مشکلی نداشت. فاطمه دانشور عضو اصلاح‌طلب شورای چهارم در واکنش به این سخنان گفت همان بهتر که نجفی استعفا کرد. (ادامه)
آیا مرگ زن، «مهریه» را ساقط می‌کند؟
در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مردی پس از آن که همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و او را به قتل رساند. فارغ از مباحث مختلفی که می‌توان در رابطه با علل و عوامل بروز حوادث اینچنینی داشت این سوال مطرح می‌شود که آیا با قتل زوجه یا حتی مرگ طبیعی او، تکلیف زوج به پرداخت مهریه از بین می‌رود؟(ادامه)
۴ علت اصلی فوت ایرانیان اعلام شد
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال ضمن اعلام آمار طلاق و ازدواج ؛ ۴ علت اصلی فوت ایرانیان را عنوان کرد. (ادامه)
شمال نیوز : فولادی توضیح داد: این جنایت در خیابان تهران کوچه مهتاب اتفاق افتاد و بر اثر کتک‌کاری، کودک بیهوش شده و در راه رساندن به بیمارستان فوت شده‌است..... راز قتل ترنم 2 سال و ده ماهه قائم شهری فاش شد+ جزئیات
شمال نیوز : فولادی توضیح داد: این جنایت در خیابان تهران کوچه مهتاب اتفاق افتاد و بر اثر کتک‌کاری، کودک بیهوش شده و در راه رساندن به بیمارستان فوت شده‌است.....(ادامه)

شمال نیوز: با حکم محمد اسلامی استاندار مازندران، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عباس آباد منصوب و معرفی شد. سرپرست جدید فرمانداری عباس آباد معرفی شد
شمال نیوز: با حکم محمد اسلامی استاندار مازندران، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عباس آباد منصوب و معرفی شد.(ادامه)
دختر ۱۸ ساله عضو باند مستهجن «بابا» دستگیر شد!
(ادامه)
قاسمی طوسی:مشاوره قبل از ازدواج مطالبه گری شود
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران، نبود آموزش های لازم مهارتی برای زندگی را دلیل عمده طلاق بین زوجین در استان اعلام کرد و گفت: مشاوره قبل از ازدواج را مطالبه گری کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : سندرم فرار جمعیت به دلیل بحران منابع آب به سمت نواحی سرسبز و مهاجرت دائمی مردم جنوب و استان های مرکزی ایران به شمال معضلی است که به اعتقاد کارشناسان علوم اجتماعی اکنون گریبانگیر خطه شمال کشور شده است؛ اما اینکه این معضل چه عوامل و بازخوردی دارد نکته ای تامل برانگیز است. معضلی به نام مهاجرت دائمی مردم ایران به شمال کشور !
شمال نیوز : سندرم فرار جمعیت به دلیل بحران منابع آب به سمت نواحی سرسبز و مهاجرت دائمی مردم جنوب و استان های مرکزی ایران به شمال معضلی است که به اعتقاد کارشناسان علوم اجتماعی اکنون گریبانگیر خطه شمال کشور شده است؛ اما اینکه این معضل چه عوامل و بازخوردی دارد نکته ای تامل برانگیز است.(ادامه)
همسر ترامپ منتظر فرصتی برای طلاق
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید می‌گوید همسر ترامپ در رفتارهای اجتماعی خود، علناً بر ضد شعارها و سیاست‌های همسرش گام برمی‌دارد و منتظر روز تمام شدن دوره ریاست‌جمهوری ترامپ و تقاضای طلاق است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.