.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عبدالله سعیدی کیاسری تذکر تحسین برانگیز استاندار مازندران(يادداشت)
عبدالله سعیدی کیاسری(ادامه)
نامه جمعی از فارغ التحصیلان دبیرستان مفید به مجلس
(ادامه)
 شمال نیوز: رییس جمهور روز سه‌شنبه دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان چهارمین وزیرعلوم پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس معرفی کرد.

چهارمین وزیر پیشنهادی علوم هم به مجلس معرفی شد
شمال نیوز: رییس جمهور روز سه‌شنبه دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان چهارمین وزیرعلوم پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
درخواست احمد توکلی از نمایندگان مجلس
(ادامه)
ادامه تحصیل در این رشته‌ها بدون کنکور است
پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي ديپلم) صورت می گیرد(ادامه)
بانک دی استخدام می کند
(ادامه)
اعلام جزئیات کاهش شهریه علمی کاربردی
پس از دستور سرپرست وزارت علوم مبنی بر کاهش شهریه های دانشگاه جامع علمی کاربردی از 15 درصد به 12 درصد، سرپرست این دانشگاه جزئیات برگرداندن 3 درصد باقیمانده را اعلام کرد.(ادامه)
نتيجه بررسی بورسيه‌ های بدون آزمون
(ادامه)
محمد عیسی زاده سخنی با فرماندار آمل(يادداشت)
محمد عیسی زاده(ادامه)
روحانی: دانشگاه باشگاه سیاسی نیست
رئیس جمهور با بیان این که در این یک سال تلاشمان این بوده که فضای دانشگاه از فضای امنیتی فاصله ، فاصله و فاصله بگیرد، تصریح کرد : تلاش ما همچنین این بوده که اگر فردی با دلایل ضعیف کنار گذاشته شده بود، بر سر کار وکلاس خود بازگردد.(ادامه)
ظریف و نعمت زاده میهمانان خانه ملت
(ادامه)
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد.

قرارنیست تمام سفرهای نیویورک با تماس تلفنی اوباما تمام شود/تعدیل های لازم را انجام داده ایم،توپ در زمین1+5است/همه ازطولانی شدن مسئله هسته ای..
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد. (ادامه)
توصیف یک نماینده از هاشمی،خاتمی و ناطق‌
یک نماینده اصلاح طلب مجلس، هاشمی، خاتمی و ناطق نوری را منشا خیر و اثر فراوان برای کشور توصیف کرد و گفت:‌ برخی با تندروی به سادگی افراد را در تریبون‌های رسمی و غیر رسمی به هزار جرم متهم می‌کنند و فرصت دفاع به آنها نمی‌دهند. (ادامه)
پرویز شعبانی اراده و ايمانی كه يك جهان مسلح را به زانو در آورد(ديدگاه)
پرویز شعبانی(ادامه)
نرخ بالای بیکاری زنان جوان
(ادامه)
چه کسی وزیر علوم می شود؟
(ادامه)
بیانیه‏ شانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان
بیانیه‏ شانزدهمین اجلاس رسمى مجلس خبرگان رهبرى «دوره‏ ى چهارم» در پایان این اجلاس صادر شد.(ادامه)
« بابل » میزبان کنفرانس ملی بهینه سازی مصرف انرژی درعلوم و مهندسی
(ادامه)
چند پرسش از استیضاح‌کنندگان
از جمله پرسش‌هايي که در بيان و زبان در فضاي نوشتاري و مجازي مطرح مي‌شود آن است که‌: چرا مجلس در دولت قبلي در مقابل اعطاي آن همه بورسيه‌هاي قابل بحث و غير‌قانوني ساکت نشست‌.(ادامه)
آیت الله موحدی کرمانی گفت: من از رئیس‌جمهور تقاضا می‌کنم که ببینید حساسیت مجلس در مورد وزیر معزول چه بوده است و ببیند چرا وزیر رأی نیاورد؟ فردی را معرفی کنید که ضعف‌های فرد قبلی را نداشته و نقاط قوتش بالا باشد.
آقا راضی نیستند دولت تضعیف شود/ دولت برای معرفی وزیر جدید علوم به حساسیت‌های مجلس توجه کند
آیت الله موحدی کرمانی گفت: من از رئیس‌جمهور تقاضا می‌کنم که ببینید حساسیت مجلس در مورد وزیر معزول چه بوده است و ببیند چرا وزیر رأی نیاورد؟ فردی را معرفی کنید که ضعف‌های فرد قبلی را نداشته و نقاط قوتش بالا باشد. (ادامه)
زمان اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد
(ادامه)
نتایج نهایی کنکور دکتری 93 اعلام شد
آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1393 در روز 16 اسفندماه 92 برگزار شد و تعداد 240 هزار و 391 نفر در آن ثبت نام کردند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 بر روی سایت سازمان قرار گرفت.(ادامه)
استیضاح کنندگان «فرجی دانا» کیستند؟
50 نماینده استیضاح کننده وزیر علوم مشخص شدند. این نماینده ها عمدتا عضو جبهه پایداری هستند. در این لیست نام چند نماینده که گفته می شد در این استیضاح تاثیرگذاری بالایی دارند، وجود ندارد.(ادامه)
نامه سرگشاده انصار حزب الله گلستان به رئیس جمهور
(ادامه)
شمال نیوز: در طرح استیضاح آمده است که «شیوه مدیریتی وزیر محترم علوم،‌ تحقیقات و فناوری خلاف مصالح کشور و انتخاب رویه ای است که مانع رشد تولید علم و در عوض قرار دادن دانشگاهها در راستای تندروی و افراط است که با شعارهای دولت یازدهم هم تعارض دارد» هفته آینده زمان رسیدگی به استیضاح/ چهار محور نارضایتی از فرجی‌‌دانا
شمال نیوز: در طرح استیضاح آمده است که «شیوه مدیریتی وزیر محترم علوم،‌ تحقیقات و فناوری خلاف مصالح کشور و انتخاب رویه ای است که مانع رشد تولید علم و در عوض قرار دادن دانشگاهها در راستای تندروی و افراط است که با شعارهای دولت یازدهم هم تعارض دارد»(ادامه)
استیضاح وزیر علوم اعلام وصول شد
(ادامه)
2 شرط رهایی فرجی دانا از استیضاح
یک نماینده مجلس از 2 پیشنهاد استیضاح کنندگان برای رهایی فرجی دانا از استیضاح خبر داد و گفت: دانشجویان ستاره داری که به دانشگاه بازگشته اند و افرادی که در فتنه 88 فعال بوده و دستگیر هم شدند و هم اکنون در پستهای کلیدی وزارت علوم سمت دارند باید اخراج شوند.(ادامه)
زمان آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها
(ادامه)
انتقاد هاشمی رفسنجانی از شیوه استهلال
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن انتقاد از شیوه رایج استهلال هلال ماه شوال و اعلام عید سعید فطر که منجر به تفرقه مسلمانان در یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی می‌شود، تاکید کرد: امیدوارم به روزی برسیم که محاسبات علمی به جای رؤیت بین فقها قبول شود.(ادامه)


حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری ... راه‌کار از بین رفتن رژیم صهیونیستی رفراندوم است(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری ...(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.