.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ویروسی خطرناک‌تر از آنفولانزا
ویروسی بسیار خطرناک‌تر از آنفولانزا در کشور مشاهده شده که برخلاف همه ویروس ها، ضعیف و یا قوی بودن بدن برایش فرقی نمی‌کند.(ادامه)
میرامید هادیانی حواسمان باشد ؛ انتخابات نزدیک است....(يادداشت)
میرامید هادیانی (ادامه)

یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد. در قضیه‌ بنزین، فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند
یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد. (ادامه)
ملت بار دیگر عظمت خود را نشان داد و توطئه خطرناکی را نابود کرد/صهیونیسم جهانی از مردم تودهنی خوردند و وادار به عقب‌نشینی شدند....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم. مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم/ در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب خواهیم زد(خبر)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی. پیشنهاد معاوضه استاد ایرانی با یک جاسوس یعنی پذیرش تروریسم علمی
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به موضع قاطعانه و شجاعانه جمهوری اسلامی درباره حرمت شرعی استفاده از بمب هسته ای تأکید کردند: ما با وجود اینکه می توانستیم در این راه قدم برداریم، بر اساس حکم اسلام عزیز کاربرد این سلاح را حرام قطعی شرعی اعلام کردیم، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که برای تولید و نگه‌داشت سلاحی که استفاده از آن مطلقاً حرام است، هزینه کنیم. رهبر انقلاب: جریانی در کشور نخبگان را از ماندن در ایران دلسرد می‌کند/ حرکت علمی که از دو دهه قبل شروع شده باید ادامه پیدا کند / با آنکه میتوانستیم، قاطعانه و شجاعانه در راه ساخت بمب اتم وارد نشدیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به موضع قاطعانه و شجاعانه جمهوری اسلامی درباره حرمت شرعی استفاده از بمب هسته ای تأکید کردند: ما با وجود اینکه می توانستیم در این راه قدم برداریم، بر اساس حکم اسلام عزیز کاربرد این سلاح را حرام قطعی شرعی اعلام کردیم، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که برای تولید و نگه‌داشت سلاحی که استفاده از آن مطلقاً حرام است، هزینه کنیم.(ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
 توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است
توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است.(ادامه)
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد..... توجه به صنايع مادر ، كليد توسعه استان مازندران است
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد.....(ادامه)
جزئیات اعلام نتیجه و انتخاب رشته کنکور سراسری
سازمان سنجش آموزش كشور در اطلاعیه‌ای جزئیات اعلام نتیجه و انتخاب رشته کنکور سراسری را اعلام کرد.(ادامه)
چندی پیش، جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفت‌وگویی مدعی شد صدا و سیما و بنیادها و نهادهای زیرنظر رهبری اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد مدیران را در سامانه حقوق مدیران، وارد نکرده‌اند. اما ماجرا چیست؟
چرا نهادهای زیرنظر رهبری، دستور رهبری را اجرا نمی‌کنند؟
چندی پیش، جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفت‌وگویی مدعی شد صدا و سیما و بنیادها و نهادهای زیرنظر رهبری اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد مدیران را در سامانه حقوق مدیران، وارد نکرده‌اند. اما ماجرا چیست؟ (ادامه)
شمال نیوز:  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت : هزار و 300کارگاه آموزشی در استان مشغول به فعالیت آموزش صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات است که55درصد آزاد و 45درصد دولتی است.
.... تشکیل شورای مهارت مازندران با نقش آفرینی بخش خصوصی ، دانشگاهها و بانک ها
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت : هزار و 300کارگاه آموزشی در استان مشغول به فعالیت آموزش صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات است که55درصد آزاد و 45درصد دولتی است. ....(ادامه)
شمال نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد مهدی ناصحی را به عنوان نماینده خود و  دبیر هیات های امنا و شوراها منصوب کرد. دکتر محمدمهدی ناصحی نماینده وزیر و دبیر هیات های امنا و شوراها منصوب شد
شمال نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد مهدی ناصحی را به عنوان نماینده خود و دبیر هیات های امنا و شوراها منصوب کرد.(ادامه)
۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر امسال در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۸۳۰ کیلوگرم انواع مخدر سه ماهه اول امسال در استان خبر داد. (ادامه)
لزوم بهینه سازی دیدارهای رمضانی(يادداشت)
(ادامه)
(تصویر) زیباکلام در دیدار با رهبر انقلاب
در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان جمعی از اساتید، اعضای هیئت‌های علمی و پژوهشگران دانشگاهها و مراکز علمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. تصاویر منتشر شده نشان می دهد صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز در این جلسه حضور داشته است.(ادامه)
حرفی درباره‌ی جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها میگویند؛مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست؛ بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَالّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است. ما درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره‌ی توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم...

درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی‌کنیم/ با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم، برای مذاکره با اروپا مشکلی نداریم/ راهبرد آمریکا فشار؛ تاکتیک‌شان مذاکره است/ فعلاً مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی اجرا میشود/ اگر مقتضی شد بعداً از اهرمهای بعدی استفاده خواهیم کرد(خبر)
حرفی درباره‌ی جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها میگویند؛مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست؛ بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَالّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است. ما درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره‌ی توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم... (ادامه)
ایشان افزودند: البته اگر آن شرایط و خصوصیات اجرا و اعمال نشد، وظیفه رهبری این نیست که وسط بیاید و بگوید برجام نباید اجرا شود. این بحث که وظیفه رهبری در اینگونه مواقع اجرایی چیست، مقوله‌ای است، اما معتقدم در زمینه‌های اجرایی نباید رهبری وارد میدان شود و کاری را اجرا کند یا جلوی آن را بگیرد، مگر در مواردی که به حرکت کلی انقلاب ارتباط پیدا می‌کند که در آنجا وارد می‌شویم... به برجام آن‌طوری که عمل و محقق شد اعتقادی نداشتم و تذکر دادم/ الزامات و راه‌های ورود نسل جوان حزب‌اللهی به مدیریت‌ها/ مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از نظام ریاستی است(خبر)
ایشان افزودند: البته اگر آن شرایط و خصوصیات اجرا و اعمال نشد، وظیفه رهبری این نیست که وسط بیاید و بگوید برجام نباید اجرا شود. این بحث که وظیفه رهبری در اینگونه مواقع اجرایی چیست، مقوله‌ای است، اما معتقدم در زمینه‌های اجرایی نباید رهبری وارد میدان شود و کاری را اجرا کند یا جلوی آن را بگیرد، مگر در مواردی که به حرکت کلی انقلاب ارتباط پیدا می‌کند که در آنجا وارد می‌شویم...(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مذاکره سم است؛ جنگ هم نمی‌شود، تاکید کردند: گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد. جنگ نمی‌شود، مذاکره سم است/ گزینه قطعی ملت ایران مقاومت درمقابل آمریکاست/ هیچکس در عقلای ما دنبال مذاکره نیست/ هیچ‌کس نباید از هیبت ظاهری آمریکا بترسد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مذاکره سم است؛ جنگ هم نمی‌شود، تاکید کردند: گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد.(ادامه)

شمال نیوز: جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. می‌خواهند با "۲۰۳۰" برای آمریکا و انگلیس سرباز درست کنند/در مقابل آرایش جنگی دشمن ، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد/ ملت متحد باشد؛ توطئه‌های دشمن به ضرر خود او تمام می‌شود/ در قضیه معیشت باید عزت نفس معلمان محفوظ بماند (خبر)
شمال نیوز: جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، به موضوع ایجاد کانال مالی میان ایران و اروپا اشاره کردند و گفتند: این کانال مالی بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است و هیچ معنایی ندارد.

نباید از تحریم‌ها بنالیم/ سال ۹۸ سال فرصت‌ها و گشایش برای ملت ایران خواهد بود
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، به موضوع ایجاد کانال مالی میان ایران و اروپا اشاره کردند و گفتند: این کانال مالی بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است و هیچ معنایی ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : غفاری چراتی خاطرنشان کرد: مسئله انتقال آب دریای خزر برای آینده استانهای شمالی مسئله ای حیاتی است و هرگز نمی توان در پرتو نگاه سیاسی و پوپولیستی به آن نگریست..... منافع عمومی استان مازندران فدای ملاحظات سیاسی نشود
شمال نیوز : غفاری چراتی خاطرنشان کرد: مسئله انتقال آب دریای خزر برای آینده استانهای شمالی مسئله ای حیاتی است و هرگز نمی توان در پرتو نگاه سیاسی و پوپولیستی به آن نگریست.....(ادامه)
اصلاحات دفترچه کنکور ارشد ۹۸ منتشر شد +جدول
اصلاحات جداول رشته‌های امتحانی آزمون‌ کارشناسی ارشد ۹۸ منتشر شد. مهلت دوباره ثبت نام در آزمون از ۲۸ بهمن آغاز می شود.(ادامه)
ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها در کنکور ۹۸
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای کنکور ۹۸ از ۲۴ بهمن ۹۷ آغاز می شود و امسال دو نوع سئوال برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید آموزشی خواهیم داشت.(ادامه)
استاندار مازندران: ریشه مشکلات ناشی از بی توجهی به آموزش و پرورش است
استاندار مازندران ریشه بسیاری از مشکلات جامعه را ناشی از بی توجهی به آموزش و پرورش دانست.(ادامه)
فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۲۷ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این مهلت فردا پنج شنبه ۱۵ آذر پایان می‌پذیرد.(ادامه)
جوانان امروز چگونه سردار ييلاقي ها را بشناسند؟(ديدگاه)
(ادامه)
تجربه نشان داده است بهترین گزینه الزاماً پیچیده ترین گزینه نیست. برای استان مازندران بهترین گزینه ها برای اجرایی شدن ساده ترین گزینه ها هستتند و باید روی این موارد تاکید شود و از پر هزینه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف به شدت باید پرهیز نمود. رفاقت شرط موفقیت در مازندران
تجربه نشان داده است بهترین گزینه الزاماً پیچیده ترین گزینه نیست. برای استان مازندران بهترین گزینه ها برای اجرایی شدن ساده ترین گزینه ها هستتند و باید روی این موارد تاکید شود و از پر هزینه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف به شدت باید پرهیز نمود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب :برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است/ در این جنگ پیروز خواهیم شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: از نخبگان باید در برنامه‌ریزی برای مسائل کشور استفاده کرد. برخی نخبگان به همراه فکر بلند، قدرت مدیریت هم دارند که باید از آن استفاده بشود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.