.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب اسلامی دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب‌نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و ارائه‌ نظرات مشورتی جهت اصلاح یا تکمیل و ارتقای این سند بالادستی فراخواندند.

فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب‌نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و ارائه‌ نظرات مشورتی جهت اصلاح یا تکمیل و ارتقای این سند بالادستی فراخواندند. (ادامه)
رئیس‌جمهور تاکید کرد: علت موفقیت‌هایمان در دولت یازدهم از امید به آینده شروع شد نه با کار و برنامه‌ریزی ما. قبل از برنامه و کار و تلاش ما، دیدگاه مردم نسبت به آینده جامعه را درمسیر جدیدی قررار داد آن زمان هنوز دولت را شروع نکرده بودیم. روحانی: به محض انتخاب دولت در سال 92، قیمت دلار کاهش یافت / برای تامین کالاهای اساسی 15 میلیارد دلار تا آخر سال هزینه خواهیم کرد / در کاخ سفید بدترین‌ها علیه ایران جمع شده‌اند(خبر)
رئیس‌جمهور تاکید کرد: علت موفقیت‌هایمان در دولت یازدهم از امید به آینده شروع شد نه با کار و برنامه‌ریزی ما. قبل از برنامه و کار و تلاش ما، دیدگاه مردم نسبت به آینده جامعه را درمسیر جدیدی قررار داد آن زمان هنوز دولت را شروع نکرده بودیم.(ادامه)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد.
دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت، راه اصلاح نیست/ خیرخواهانه انتقاد کنید، اما نباید با مبالغه مردم را دچار بدبینی کرد/ با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند مردم را دچار اضطراب، یأس و بدبینی کنند(خبر)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز :  معاون سابق استاندار مازندران تصریح کرد: مسئولان وزارت علوم، و سایر مقامات کشور باید بدانند، به تعبیر مقام معظم رهبری نخبگان و اساتید هدایای نفیس الهی و امانتی در دست  همه  مسئولان و ملت هستند و تأکید معظم له مبنی بر اینکه حتی لحظه ای در دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی آیند.... آقای وزیر! اینجا جمهوری اسلامی است / لزومی بر بازرسی از دانشگاهها نیست
شمال نیوز : معاون سابق استاندار مازندران تصریح کرد: مسئولان وزارت علوم، و سایر مقامات کشور باید بدانند، به تعبیر مقام معظم رهبری نخبگان و اساتید هدایای نفیس الهی و امانتی در دست همه مسئولان و ملت هستند و تأکید معظم له مبنی بر اینکه حتی لحظه ای در دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی آیند....(ادامه)
در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹، جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها، عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب: هیچ کشوری مثل ایران آبرومند و دارای ارادتمند نیست/ باید رویکرد «مصرف‌کنندگی علم» در کشور را به رویکرد «تولید علم» تبدیل کنیم(خبر)
در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹، جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها، عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)

در نشست صمیمانه، پرشور، پرنشاط و ۳ ساعته صدها نفر از دانشجویان دانشگاههای مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکلهای مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان دیدگاهها، انتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاههای مختلف بیان کردند.
انقلابی‌گری فقط در بستر نظام قابل انجام است/ بیشتر مشکلات و موانع داخلی و درونی است/لشکر جوانان مومن و انقلابی وارد میدان مطالبه آرمان‌های (خبر)
در نشست صمیمانه، پرشور، پرنشاط و ۳ ساعته صدها نفر از دانشجویان دانشگاههای مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکلهای مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان دیدگاهها، انتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاههای مختلف بیان کردند. (ادامه)
شمال نیوز : پارک علم و فناوری مازندران با ارائه بیش از 20 نوع خدمت در حوزه فناوری از جمله دفاتر کاری، تسهیلات تجاری سازی، مشاوره، منتورینگ، آزمایشگاه و کارگاه های نمونه سازی و نیز معافیت های قانونی به رفع نیاز واحدهای فناور جهت تضمین و تسریع موفقیت در بازار کمک می نماید..... با خدمات 20 گانه پارک علم و فناوری مازندران آشنا شوید
شمال نیوز : پارک علم و فناوری مازندران با ارائه بیش از 20 نوع خدمت در حوزه فناوری از جمله دفاتر کاری، تسهیلات تجاری سازی، مشاوره، منتورینگ، آزمایشگاه و کارگاه های نمونه سازی و نیز معافیت های قانونی به رفع نیاز واحدهای فناور جهت تضمین و تسریع موفقیت در بازار کمک می نماید.....(ادامه)
از مجموع 580 هزار هکتار اراضی شالیزاری کشورمان بیش از 213 هزار هکتار معادل یک سوم آن به استان مازندران اختصاص دارد. مازندران در تهدید بی‌ آبی(يادداشت)
از مجموع 580 هزار هکتار اراضی شالیزاری کشورمان بیش از 213 هزار هکتار معادل یک سوم آن به استان مازندران اختصاص دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از کسانی که امروز خودشان را اصلاح طلب می دانند صورتکی از اصلاح طلبی دارند و درکوره اصلاح طلبی پخته نشده اند..... تاجیک فعال اصلاح طلب: تدبیر حمایت از اعتدال خیانت اصلاح طلبی به خودش بود
شمال نیوز : بسیاری از کسانی که امروز خودشان را اصلاح طلب می دانند صورتکی از اصلاح طلبی دارند و درکوره اصلاح طلبی پخته نشده اند.....(ادامه)
سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان در سال ۹۷ تعیین شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندی از لایحه بودجه سال آینده کل کشور، سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی و جزئیات مالیات پلکانی را تعیین کردند. (ادامه)
رویدادهای 14 بهمن ماه 1357
(ادامه)
شمال نیوز : اگر نتیجه تمامی افکار تحقیقی و تحلیلی و تخمینی متفکرانی که تشکیل دهنده اتاق های فکر و تعیین کننده استراتژی های امریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این حقیقت استوار شد که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در کنار سپاه و دیگر نهادهای تأثیرگذار..... تحلیل چرایی و بررسی تأثیر تحریم امریکایی رسانه ملی
شمال نیوز : اگر نتیجه تمامی افکار تحقیقی و تحلیلی و تخمینی متفکرانی که تشکیل دهنده اتاق های فکر و تعیین کننده استراتژی های امریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این حقیقت استوار شد که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در کنار سپاه و دیگر نهادهای تأثیرگذار.....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز :حقوقدان ساروی با انتشار نقدی تفصیلی ، به دعوت شورای اسلامی شهر ساری از برخی معاونین و مدیران سازمان های تابعه شهرداری که به نوعی فرصت سوزی در جلسات این شورا به شمار می رود ایرادات قانونی وارد کرد ..... تذکر حقوقدان ساروی به اقدامات مغایر قانون شورای شهر ساری
شمال نیوز : شمال نیوز :حقوقدان ساروی با انتشار نقدی تفصیلی ، به دعوت شورای اسلامی شهر ساری از برخی معاونین و مدیران سازمان های تابعه شهرداری که به نوعی فرصت سوزی در جلسات این شورا به شمار می رود ایرادات قانونی وارد کرد .....(ادامه)
شمال نیوز :  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان قائم شهر در پیامی از زحمات  حجت الاسلام دکتر سید حسین ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهرومعاونین وی قدردانی نمود..... تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاهها از رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان قائم شهر در پیامی از زحمات حجت الاسلام دکتر سید حسین ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهرومعاونین وی قدردانی نمود.....(ادامه)
اولین‌پالایشگاه تمام‌ایرانی در سوریه ساخته می‌شود
شمال نیوز : معاون فناوری و بین الملل پژوهشگاه نفت گفت: طراحی و ساخت اولین پالایشگاه تماما ایرانی پس از استقرار نسبی امنیت در سوریه اجرا می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : با پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و طی حکمی از سوی  رحمانی فضلی وزیر  کشور،  مهرداد ابراهیمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد..... «مهرداد ابراهیمی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی شد
شمال نیوز : با پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور، مهرداد ابراهیمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد.....(ادامه)
نسخه علاج‌بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ تواناست
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفتند: نسخه علاج‌بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ تواناست.(ادامه)
فرمانده معظم کل قوا قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید. با ارائه طرح‌های نو و ابتکاری در جهت خودکفایی کشور به پیش بروید /قرارگاه پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است(خبر)
فرمانده معظم کل قوا قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید.(ادامه)
شمال نیوز : جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد
شمال نیوز : جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.(ادامه)
این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند.ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت.
این ترقه‌بازی‌ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد/ کوچک‌تر از آنند که بر اراده ملت تأثیر بگذارند/ ریشه‌کن خواهند شد(خبر)
این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند.ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت. (ادامه)
شمال نیوز : شما بررسی کنید که اصلاً اصولگرایان در این دولت چه جایگاهی دارند ؟ به شخص آقای طاهایی در این دولت بدترین بی احترامی شده، بنده خبر جابجایی ایشان با استاندار تهران را از زبان وزیر محترم کشور از تلویزیون شنیدم یعنی اصلاً آقای طاهایی در جریان جابجایی نبود و.... ابراهیمی: از صحبت های مهندس طاهایی قانع نشدم
شمال نیوز : شما بررسی کنید که اصلاً اصولگرایان در این دولت چه جایگاهی دارند ؟ به شخص آقای طاهایی در این دولت بدترین بی احترامی شده، بنده خبر جابجایی ایشان با استاندار تهران را از زبان وزیر محترم کشور از تلویزیون شنیدم یعنی اصلاً آقای طاهایی در جریان جابجایی نبود و....(ادامه)
مصالحه 82 درصدی پرونده های ارجاعی در دوایر مددکاری کلانتری های بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از مصالحه 82 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان در سال گذشته خبر داد.(ادامه)
هیئت دولت، حداقل حقوق کارمندان را تعیین کرد
هیئت وزیران با تعیین حداقل حقوق یک میلیون و ۳۵ هزار تومانی، ضریب حقوق جدید اعضای هیئت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و قضات را برای سال ۹۶تعیین کرد. (ادامه)
نشست معاون فرهنگی دانشگاه مازندران با معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم
(ادامه)
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک  آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند  ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. .... معجزه توسعه در مازندران با مدیران بی سواد محقق نمی شود!(يادداشت)
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. ....(ادامه)
یک قاعده کلی؛ احساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله خواهد شد/ احساس ضعف در زمینه اقتصادی اشتباه بود(خبر)
(ادامه)
18 اسفند آغاز جشن نیکوکاری در مازندران
جشن نیکوکاری برای کمک به دانش آموزان نیازمند، 18 اسفند در مازندران برگزار می شود.(ادامه)
حقوق هاشمی‌ رفسنجانی چقدر بود؟
آقای هاشمی مصلحت انقلاب را بر مصلحت خود ترجیح می داد و ما به پیروی از ایشان چنین کاری می کنیم. ایشان معتقد بود اگر چه بیان برخی مسائل، آدم را از نظر روحی ارضاء و در نزد افکار عمومی تبرئه می کند اما مصلحت انقلاب ایجاب نمی کند که این مطالب سر زبانها بیفتد.(ادامه)
مصوبه دولت درباره پاداش پایان سال کارکنان دولت ابلاغ شد
معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت در خصوص ، میزان پاداش پایان سال ۱۳۹۵ (عیدی) کارکنان دولت به مبلغ ۷۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان را ابلاغ کرد. (ادامه)
تعطیلی همه مدارس و دانشگاههای مازندران فردا
همه مدارس و دانشگاههای مازندران فردا تعطیل است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.