.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پشت پرده مشاوران برخی نمایندگان مجلس
(ادامه)
انعقاد تفاهم همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر و نماینده مجلس شورای اسلامی/ایجاد ۳۰ رشته دکتری
(ادامه)
شمال نیوز : از ربیع فلاح جلودار انتظار می رود ، حال که از رنج خانواده های مازندرانی اطلاع کافی دارد با مکاتبه رسمی به مسئولان دیربط در دولت مانع از کم لطفی به جوانانی شود که هم از غافله اشتغال جا می مانند و هم جیبشان خالی می شود !.... وقتی دولت تدبیر و امید هم از بیکاران عوارض می گیرد!
شمال نیوز : از ربیع فلاح جلودار انتظار می رود ، حال که از رنج خانواده های مازندرانی اطلاع کافی دارد با مکاتبه رسمی به مسئولان دیربط در دولت مانع از کم لطفی به جوانانی شود که هم از غافله اشتغال جا می مانند و هم جیبشان خالی می شود !....(ادامه)
کرم سینا " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی "(يادداشت)
کرم سینا(ادامه)
شمال نیوز : باقرزاده تحقق جنبش علمی به معنای واقعی را از توقعات مقام معظم رهبری از دانش پژوهان دانست و گفت: جنبش علمی تنها با ارائه مقاله isi و اعلام مطابقت با برخی استانداردهای علمی در نظام های بین المللی نیست.... باقرزاده: نقش دانشگاهها در پیوند هوشمندانه بین دولت و ملت بی نظیر است
شمال نیوز : باقرزاده تحقق جنبش علمی به معنای واقعی را از توقعات مقام معظم رهبری از دانش پژوهان دانست و گفت: جنبش علمی تنها با ارائه مقاله isi و اعلام مطابقت با برخی استانداردهای علمی در نظام های بین المللی نیست....(ادامه)
پذیرش دکتری بدون آزمون در ۴ دانشگاه معتبر
ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در ۳ دانشگاه تهرانی و یک دانشگاه در قم در دوره دکتری از این ماه آغاز می شود. (ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
كوروش غفاري چراتي «استاندارد سازی »حلقه مفقوده صنعت ساختمان در مازندران(گزارش)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
شمال نیوز : دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران جهاد را تلاش موثر و کار آمد در عرصه عمومی در مقابله با کوششهایی که مخالف و معاند است دانست وگفت: مفهوم مقاومت محور تفکر جهادی مد نظر مقام معظم رهبری است. دکتر باقرزاده : ارزش کار شهدای دانشگاهی در پیوند بین علم و ایثار است
شمال نیوز : دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران جهاد را تلاش موثر و کار آمد در عرصه عمومی در مقابله با کوششهایی که مخالف و معاند است دانست وگفت: مفهوم مقاومت محور تفکر جهادی مد نظر مقام معظم رهبری است.(ادامه)
شمال نیوز :  ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید .... مدیریت پیر، دامن گیر دولت تدبیردر مازندران !
شمال نیوز : ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید ....(ادامه)
افزایش شهریه دانشجویان تصویب شد
در جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد مقرر شد تا حقوق اعضای هیئت علمی برای سال آینده ۲۰ درصد افزایش یابد، همچنین در این جلسه میزان افزایش شهریه دانشجویان نیز مشخص شد.(ادامه)
افزایش شهریه دانشجویان تصویب شد
(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز باید هر چه سریعتر برای حصول نتیجه حلقه گزینه های مطرح را تنگ تر و در نهایت به گزینه نهایی برسد . کاری که این روزها در خصوص دانشگاه پیام نور مازندران انجام شده است .... دو دستگاه فرهنگی و آموزشی مازندران ؛ در گیر و دار گمانه زنی ها !
شمال نیوز : به نظر می رسد اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز باید هر چه سریعتر برای حصول نتیجه حلقه گزینه های مطرح را تنگ تر و در نهایت به گزینه نهایی برسد . کاری که این روزها در خصوص دانشگاه پیام نور مازندران انجام شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر نقش دانشگاه ها را در افشای ترفند های دشمنان بسیار مهم دانست و گفت: دانشگاهها با تربیت سالم نسل جوان می توانند در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی ها ایستادگی کنند.... ایستادگی دانشگاهها در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی با تربیت سالم نسل جوان
شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر نقش دانشگاه ها را در افشای ترفند های دشمنان بسیار مهم دانست و گفت: دانشگاهها با تربیت سالم نسل جوان می توانند در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی ها ایستادگی کنند....(ادامه)
آغاز مرحله دوم فیلترینگ هوشمند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هدف از طرح فیلترینگ هوشمند را حذف محتوی مجرمانه و غیراخلاقی فضای مجازی دانست و گفت: مرحله اول اجرای این طرح پایان یافته و مرحله دوم آن آغاز شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اعتقاد بنده بر این است که هیچکس همانند مقام معظم رهبری، بیماری مازندران را تشخیص نداده که فرمودند،: "محرومیت مازندران، پشت برگهای سبزش پنهان مانده است" و اینجاست که ما باید با فرهنگ محرومیت زدایی، دست به دامان مدیریت جهادی .... مدیران ناتوان مازندران داوطلبانه میز خود را به دیگران بسپارند !
شمال نیوز : اعتقاد بنده بر این است که هیچکس همانند مقام معظم رهبری، بیماری مازندران را تشخیص نداده که فرمودند،: "محرومیت مازندران، پشت برگهای سبزش پنهان مانده است" و اینجاست که ما باید با فرهنگ محرومیت زدایی، دست به دامان مدیریت جهادی ....(ادامه)
انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
صادقعلی رنجبر توهین به پیامبر اعظم(ص)، تاوان وحدت مسلمانان جهان!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شاهورانی همچنین به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در صورتی می تواند کار آمد باشد که اول مسئولین کشور آن را حس کنند و بعد مردم به آن توجه کنند.... دکتر شاهورانی : وظیفه بسیج دفاع از مرزها، مبارزه با جهل، و تفقه در دین است
شاهورانی همچنین به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در صورتی می تواند کار آمد باشد که اول مسئولین کشور آن را حس کنند و بعد مردم به آن توجه کنند....(ادامه)
دکتر باقرزاده: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد انقلابی دکتر میرزاده بسمت دانشگاه کار آفرین و مأموریت گرا حرکت می کند
(ادامه)
نامه سرگشاده بورسیه‌ها به آیت الله لاریجانی
جمعی از دانشجویان بورسیه طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، ضمن تشریح تخلفات حقوقی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خواستار برخورد جدی با عوامل این اقدامات غیرقانونی شدند. (ادامه)
صادقعلی رنجبر وحدت حوزه و دانشگاه، از نامگذاری تا درک ضرورتها!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
سمت جدید نجفی در وزارت علوم
وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مورد تعیین تکلیف معاونان استعفا داده این وزارتخانه گفت: با استعفای معاونانی که اصرار دارند و لازم باشد موافقت می کنیم.(ادامه)
مسئول حذف یارانه پردرآمدها مشخص شد
(ادامه)
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تحلیل گرایی، عمل گرایی و پرسش گرایی را سه ویژگی دانشجوی انقلابی برشمرد و گفت: امروز دانشجوی انقلابی با هویت مقاومتی حرکت می کند.
دانشجوی انقلابی با هویت مقاومتی حرکت می کند
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تحلیل گرایی، عمل گرایی و پرسش گرایی را سه ویژگی دانشجوی انقلابی برشمرد و گفت: امروز دانشجوی انقلابی با هویت مقاومتی حرکت می کند. (ادامه)
ثبت‌نام آزمون دکتری آغاز شد
ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1394 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.(ادامه)
زوحانی:فرهادی راه گذشته را ادامه خواهدداد
رییس جمهوری با بیان اینکه دولت نسبت به دانشگاه ها خط و راهی را که داشته یکی است و از آن راه باز نخواهد گشت، گفت: دکتر فرهادی ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیشین خود در دولت یازدهم خواهد بود. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
16 آذر را فرصت بدانیم نه تهدید
فرزانه گفت: 16 آذر روز استکبار ستیزی است و دانشجویان به عنوان سفیران فرهنگی در دانشگاه و جامعه باید به حفظ ارزشهای اسلامی بپردازند و مدیران دانشگاهها نیز باید روز دانشجو را با نگاه فرهنگی به عنوان یک فرصت از آن بهره برداری نمایند.(ادامه)
تحصیلات عالی برای این افراد رایگان شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.