.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: امروز باید دانشگاه‌های ما مشکل جامعه و کشور را تشخیص داده و برای حل آن وارد صحنه شوند و در این زمینه هر کدام از دانشگاه‌ها می‌تواند یکی از مشکلات کشور را به نام دانشگاه خود حل و فصل کند. رهبری به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل دارند/ بیاییم بیشتر سنگ ملت را بر سینه بزنیم(خبر)
شمال نیوز: امروز باید دانشگاه‌های ما مشکل جامعه و کشور را تشخیص داده و برای حل آن وارد صحنه شوند و در این زمینه هر کدام از دانشگاه‌ها می‌تواند یکی از مشکلات کشور را به نام دانشگاه خود حل و فصل کند.(ادامه)
فرجی دانا باز هم به مجلس فراخوانده شد
(ادامه)
غلامعلی رنجبر اولویت امر ولایت بر مواضع فردی(يادداشت)
غلامعلی رنجبر(ادامه)
نادران: استیضاح وزیر علوم اعلام وصول شود
(ادامه)
ثبت نام و انتخاب واحد پیام نور آغاز شد
(ادامه)
صدها نفر از استادان دانشگاهها در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه های علمی – دانشگاهی – فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی و سیاسی پرداختند. تبدیل دانشگاه به باشگاه سیاسی سم مهلک برای حرکت علمی کشور است(خبر)
صدها نفر از استادان دانشگاهها در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه های علمی – دانشگاهی – فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی و سیاسی پرداختند.(ادامه)
چگونگی کلید خوردن استیضاح وزیر علوم
انتصابات جنجال آفرین و مسأله دار و بی توجهی های وزیر علوم به تذکرات نمایندگان باعث شد که در سه شنبه سوم تیرماه امسال درخواست استیضاح وزیر علوم با ۵۰ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شود.(ادامه)
زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور 93
(ادامه)
زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور 93
(ادامه)
این افراد از رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستند که پرداخت حقوق ، مزایا و امتیازات را در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد بصورت سراسری نمایند تا واحدهای کوچک ناتوان در پرداخت بموقع آنها نباشند ... نامه سرگشاده جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد مازندران به هاشمی رفسنجانی
این افراد از رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستند که پرداخت حقوق ، مزایا و امتیازات را در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد بصورت سراسری نمایند تا واحدهای کوچک ناتوان در پرداخت بموقع آنها نباشند ...(ادامه)
تقدیر استاندار مازندران از دانشگاه آزاد ساري
(ادامه)
برگزاری همايش مديريت جهادي در اقتصاد وفرهنگ درمازندران
(ادامه)
شمال نیوز: همه کسانی که در گود مدیریت حضور داشته و یا حتی از دور دستی بر آتش دارند می دانند که برنامه خواهی و رقابت بین نامزدهای یک کرسی، کیفیت انتصابات را بطور زائدالوصفی ارتقاء خواهد داد  ... مازندران و مشکل مدیران ناشی ، آزمایشی ، سفارشی و خواهشی !
شمال نیوز: همه کسانی که در گود مدیریت حضور داشته و یا حتی از دور دستی بر آتش دارند می دانند که برنامه خواهی و رقابت بین نامزدهای یک کرسی، کیفیت انتصابات را بطور زائدالوصفی ارتقاء خواهد داد ...(ادامه)
وزیر علوم بار دیگر از رئیس جمهور تذکر گرفت
(ادامه)
گلچینی از بیانات رهبري به مناسبت روز جانباز(يادداشت)
(ادامه)
دولت نیمی از هزینه ازدواج را می‌دهد!
(ادامه)
تغییر زاویه دید حراست به دانشگاه ها
(ادامه)
پاسخ زاکانی به اظهارات هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه چندی است که دوباره مردگان سیاسی جولان پیدا کرده و در صددند تا استان شهید پرور گلستان را به حیات خلوت اپوزیسیون تبدیل نمایند.

واکنش انصارحزب الله گرگان به حضورکرباسچی درگرگان
شمال نیوز: متاسفانه چندی است که دوباره مردگان سیاسی جولان پیدا کرده و در صددند تا استان شهید پرور گلستان را به حیات خلوت اپوزیسیون تبدیل نمایند. (ادامه)
شهریه دوره های مختلف کارشناسی ارشد93
شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در رشته هاي مختلف تحصيلي دوره هاي نوبت دوم دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي، پیام نور و دوره های مجازی به همراه حداکثر شهریه های این دوره ها اعلام شد. (ادامه)
14 وزیر راهی مجلس می شوند
(ادامه)
رئیس حراست سازمان صنعت ، معدن وتجارت مازندران منصوب شد
(ادامه)
تغییر آیین‌نامه انضباطی استادان دانشگاه
(ادامه)
شمال نیوز: با تصویب دولت و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور حداقل حقوق کارمندان دولت ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر هفت برابر این رقم تعیین شد. حداقل حقوق کارمندان دولت ۴۰۰هزار و حداکثر ۲.۸ میلیون تومان
شمال نیوز: با تصویب دولت و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور حداقل حقوق کارمندان دولت ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر هفت برابر این رقم تعیین شد.(ادامه)
راه اندازی واحد بین الملل در دانشگاه پیام نور مازندران
(ادامه)
صادقعلی رنجبر اقتصاد بیمار استانی، چشم انتظار مرهم تحرکات میدانی(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
قطار عزل و نصب رؤسای دانشگاه ها
نحوه عزل و نصب ها، به صورتی بود که موجبات اعتراض تشکل های دانشجویی و نمایندگان مجلس را درپی داشت و موجب شد بارها نمایندگان مجلس وزیرعلوم را برای پاسخگویی در خصوص تغییرات صورت گرفته به مجلس فرا بخوانند.(ادامه)
شمال نیوز: آذرماه 92 در یک سو با شکسته شدن قفل مذاکرات هسته ای بعد از 10 سال و در سویی دیگر با ارائه اولین لایحه بودجه دولت یازدهم در موعد مقرر به مجلس ماهی مهم و پر خبر در سال گذشته بود.


آذرماه 92 و شکسته شدن قفل مذاکرات هسته ای بعد از 10 سال/ وقتی احمدی نژاد روحانی را به مناظره طلبید،دیدار نمایندگان مازندران با روحانی و گزارش 100
شمال نیوز: آذرماه 92 در یک سو با شکسته شدن قفل مذاکرات هسته ای بعد از 10 سال و در سویی دیگر با ارائه اولین لایحه بودجه دولت یازدهم در موعد مقرر به مجلس ماهی مهم و پر خبر در سال گذشته بود. (ادامه)
شمال نیوز: با نگاهی به ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی شمال کشور و ترجیحاً استان مازندران می توانیم استناد کنیم که اقتصاد ملی ما علیرغم همه تلاش ها، همچنان ناشکوفا مانده و ما باید با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، نهضتی را برای پروازی فرهنگی تا اوج قله های شکوفایی اقتصاد ملی، اقتصاد محلی و تحقق حماسه اقتصادی را ... اقتصاد مقاومتی، طرحی نو در اقتصاد ملی
شمال نیوز: با نگاهی به ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی شمال کشور و ترجیحاً استان مازندران می توانیم استناد کنیم که اقتصاد ملی ما علیرغم همه تلاش ها، همچنان ناشکوفا مانده و ما باید با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، نهضتی را برای پروازی فرهنگی تا اوج قله های شکوفایی اقتصاد ملی، اقتصاد محلی و تحقق حماسه اقتصادی را ...(ادامه)
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی معتمدزادگان را به سمت سرپرست پارک علم و فناوری استان مازندران منصوب کرد. سرپرست پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی معتمدزادگان را به سمت سرپرست پارک علم و فناوری استان مازندران منصوب کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.