.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
بخش اعظمی از استان درگیر خشکسالی بسیار شدید است. جدال مازندران با خشکسالی بسیار شدید
بخش اعظمی از استان درگیر خشکسالی بسیار شدید است.(ادامه)
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟ بعد از خوردن یک بسته چیپس چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟(ادامه)
این روزها دنیای موسیقی دست خوش اخبار گوناگونی شده است.از ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان پاپ گرفته تا حواشی اقتصادی و اخلاقی برخی دیگر از آنها. تجارت دختر برای خواننده توسط مدیر برنامه ها!
این روزها دنیای موسیقی دست خوش اخبار گوناگونی شده است.از ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان پاپ گرفته تا حواشی اقتصادی و اخلاقی برخی دیگر از آنها.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
بازار مسکن مشکلاتی دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد، اما دست‌هایی تلاش می‌کنند تا بار دیگر این بازار را دستخوش تلاطم کنند. سه اقدام مهم دولت در حمایت از مستاجران
بازار مسکن مشکلاتی دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد، اما دست‌هایی تلاش می‌کنند تا بار دیگر این بازار را دستخوش تلاطم کنند.(ادامه)
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد. به این نوع هندوانه اصلا لب نزنید!
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد.(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد. بذرپاش: هواپیماهای جدید در راه است
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.(ادامه)
تیم پرسپولیس امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هوادار می‌رود. ۱۱ مرد جنگی یحیی برای رسیدن به فینال جام حذفی
تیم پرسپولیس امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هوادار می‌رود.(ادامه)
این پرسشی است که همه ما، هر که باشیم و در هر جایگاهی که هستیم باید از خودمان بپرسیم و در صادقانه به آن پاسخ دهیم! پرسشی که هر سوم خرداد باید از خودمان بپرسیم !(يادداشت)
این پرسشی است که همه ما، هر که باشیم و در هر جایگاهی که هستیم باید از خودمان بپرسیم و در صادقانه به آن پاسخ دهیم! (ادامه)
شمال نیوز: تیم استقلال با پیروزی پرگل برابر نساجی در ورزشگاه آزادی به فینال جام حذفی صعود کرد.

گلباران شاگردان ساپینتو پیش از فینال جام حذفی/ فینال؛ ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی
شمال نیوز: تیم استقلال با پیروزی پرگل برابر نساجی در ورزشگاه آزادی به فینال جام حذفی صعود کرد. (ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد از تبعیض در تسهیلات‌دهی برخی بانک‌ها تأکید کرد: سازمان‌ها و نهادها موظفند بدون هرگونه اعمال تبعیض میان مردم، امکانات خود را در جهت نفع عمومی بکار بگیرند / انتقاد از کندی اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های مشاورین املاک ....(خبر)
(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور گفت : در آغاز دولت سیزدهم در برخی استان‌ها فقط برای ۱۲ روز ذخایر گندم وجود داشت/ فروش نفت حدود ۵۰۰ هزار بشکه بود و پول آن را نمی توانستیم دریافت کنیم ....(خبر)
(ادامه)
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد. ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی + عکس
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان درخصوص اظهارات رضا کیانیان بازیگر درخصوص رعایت حجاب در فضای مجازی واکنش نشان داد. واکنش مهدی سلحشور به اظهارات رضا کیانیان درباره حجاب
مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان درخصوص اظهارات رضا کیانیان بازیگر درخصوص رعایت حجاب در فضای مجازی واکنش نشان داد.(ادامه)
نوجوانی که برای خرید بازی‌های آنلاین از حساب بانکی پدرش، برداشت غیرمجاز انجام می‌داد، شناسایی شد. بازی آنلاین فرزند، حساب بانکی پدر را خالی کرد
نوجوانی که برای خرید بازی‌های آنلاین از حساب بانکی پدرش، برداشت غیرمجاز انجام می‌داد، شناسایی شد.(ادامه)
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد. عرق کردن روش طبیعی بدن برای تنظیم دما است. ۱۴ روش تضمینی برای از بین بردن بوی بد بدن
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد. عرق کردن روش طبیعی بدن برای تنظیم دما است.(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
فلافل خوری جنجالی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی +عکس
وزیر خارجه رژیم صهیونیتی با انتشار ویدئویی مدعی شد که فلافل جزو غذاهای اسرائیلی است، ادعایی که موجب تمسخر و تعجب کاربران عرب شد.(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درگیر لیگ بوده ام و درباره خداحافظی برخی از بازیکنان تیم ملی چیزی نشنیده‌ام. قلعه نویی: مدافع مربیان لیگ برتری هستم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درگیر لیگ بوده ام و درباره خداحافظی برخی از بازیکنان تیم ملی چیزی نشنیده‌ام.(ادامه)
مصادر‌‌‌‌‌ه به‌ مطلوب سخنان رهبری
(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود. تلاش سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول؛ ملوان دوباره به داد پرسپولیس می‌رسد؟!
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 153 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.