.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود. پشت ماشین ترور چه کسی نشسته است؟
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود.(ادامه)
در این خبر به پشت صحنه دنیای رنگی بلاگرها که جیب دنبال کننده‌ها را نشانه گرفته‌اند پرداخته‌ایم. پشت پرده زندگی پر زرق و برق بلاگرها!
در این خبر به پشت صحنه دنیای رنگی بلاگرها که جیب دنبال کننده‌ها را نشانه گرفته‌اند پرداخته‌ایم.(ادامه)
روزی که تهران خالی از خودرو و مازندران پر از اتومبیل شد + تصویر
۶۰ سال قبل در روز ۳۰ تیرماه ۱۳۴۲ یک اتفاق باعث شد شهر تهران خالی از خودرو و شمال ایران پر از مسافر شود.(ادامه)
شهرداران استان به ویژه در مناطق گردشگر پذیر استان، خانه‌های بدون سکنه را سریع‌تر شناسایی کنند. خانه‌های بدون سکنه استان شناسایی می‌شوند
شهرداران استان به ویژه در مناطق گردشگر پذیر استان، خانه‌های بدون سکنه را سریع‌تر شناسایی کنند.(ادامه)
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود. افشای یک شاهکار دیگر از مدیریت استقلال/ یک فصل رایگان کار کردند!
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.(ادامه)
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست. فالگیر‌ها چگونه با آرزو‌های مردم کاسبی می‌کنند؟
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
متقاضیان خرید خودرو بخوانند
مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه طبق وعده داده شده، سایت سامانه یکپارچه برای سه درصد باقی‌مانده از مرحله دوم که با ظرفیت جذب نشده خودروسازان خصوصی مواجه شده بودند، در شهریور ماه بازگشایی خواهد شد گفت: این بازگشایی مربوط به مرحله سوم نبوده و ادامه مرحله دوم است؛ ضمن اینکه هنوز تاریخ دقیق بازگشایی سایت سامانه و خودروهای قابل عرضه مشخص نیست.(ادامه)
یک کارشناس تغذیه درباره اصول و برنامه‌های غذایی در تابستان نکاتی را تشریح کرد. در فصل گرم تابستان، نوشیدن دوغ را جدی بگیرید
یک کارشناس تغذیه درباره اصول و برنامه‌های غذایی در تابستان نکاتی را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
افت سنگین تقاضای اجاره ویلا در شمال+ جدول قیمت
صاحبان ویلاهای شمال کشور از کاهش استقبال مسافران خبر دهند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند. بابایی کارنامی : تورم دارد مدیریت می‌شود و افزایش نداشته است !!!
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند.(ادامه)
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند.

انتقاد استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت بنگاه های املاک
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند. (ادامه)

محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد. ‌نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود؛ دولت گزارش نمی‌دهد که این پول‌ها کجا می‌رود / دولت دو دستی دستش را در جیب مردم کرده؛ در دوره رکود که مالیات را افزایش نمی‌دهند / کشور‌های دیگر برای شما جذابیت ایجاد می‌کنند که به آنجا پول ببرید، اما در ایران فقط می‌گویند نخورید و نپوشید / ساعتی ۴۲۰ میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود و تورم ایجاد می‌کنند؛ از تورم هم مالیات می‌گیرند(خبر)
محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری ۲ سارق منزل در این شهرستان خبر داد. دستگیری سارق منازل نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری ۲ سارق منزل در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است. روایتی از آخرین عید غدیر شهید صیاد شیرازی
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با ترفند اعلام برنده‌ شدن در قرعه‌کشی از ۳۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بودند. کلاهبرداری ۲۰ میلیارد تومانی با ترفند برنده‌شدن در قرعه‌کشی
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با ترفند اعلام برنده‌ شدن در قرعه‌کشی از ۳۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بودند.(ادامه)
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت هشت نفر که در پوشش فروش سؤالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند، خبر داد. بازداشت ۸ فروشنده سؤالات جعلی کنکور ۱۴۰۲
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت هشت نفر که در پوشش فروش سؤالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند، خبر داد.(ادامه)
نبرد معترضان و پلیس فرانسه همچنان ادامه دارد، در این میان مقامات فرانسوی ژست تمسخر‌آمیزی را در قبال اعتراضات جاری در این کشور اتخاذ کرده‌اند. الیزه، علیه زندگی و آزادی!
نبرد معترضان و پلیس فرانسه همچنان ادامه دارد، در این میان مقامات فرانسوی ژست تمسخر‌آمیزی را در قبال اعتراضات جاری در این کشور اتخاذ کرده‌اند.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
تصویری از یک خانه زیبا در تهران
(ادامه)
لیونل مسی تولد 36 سالگی را در کنار خانواده‌اش جشن گرفت و با ارسال پیامی از همه هوادارانش به خاطر تبریک‌هایشان تشکر کرد. جشن تولد مسی کنار خانواده
لیونل مسی تولد 36 سالگی را در کنار خانواده‌اش جشن گرفت و با ارسال پیامی از همه هوادارانش به خاطر تبریک‌هایشان تشکر کرد.(ادامه)
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست. درس عبرت واگنرهای ایرانی برای پریگوژین
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست.(ادامه)
با شروع فصل گرما و میوه‌های متعدد تابستانی ، رعایت حد اعتدال در مصرف میوه‌ها و خربزه و همچنین زمان و خوراکی هایی که همراه آنها مصرف می کنید الزامی است . این خوراکی‌ها را همراه خربزه اصلا مصرف نکنید!
با شروع فصل گرما و میوه‌های متعدد تابستانی ، رعایت حد اعتدال در مصرف میوه‌ها و خربزه و همچنین زمان و خوراکی هایی که همراه آنها مصرف می کنید الزامی است .(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود. طعم کتاب و کسب مهارت در کتابخانه‌های عمومی مازندران
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود.(ادامه)
آمار عجیب خانه‌های خالی سه بانک
شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد در قالب طرح مجلس برای ساماندهی بازار مسکن مشمول طرح مالیات بر خانه‌‌‌های خالی می‌‌‌شوند و علاوه بر این در طرح مجلس عوارض بر اراضی احتکار شده نیز در نظر گرفته شده است.(ادامه)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد. تا اسرائیل هست، حزب‌الله هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد/ در نبرد آینده وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شویم/ با اسلحه حاج عماد وارد قدس خواهیم شد/ ایران تکیه‌گاه قدرت در محور مقاومت است(خبر)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد.(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 153 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.