.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع ۱۴۰۳، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از ۱۵ دی‌ماه امسال خبر داد. زمان ثبت‌نام و اولویت‌های حج تمتع اعلام شد
معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع ۱۴۰۳، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از ۱۵ دی‌ماه امسال خبر داد.(ادامه)
جنبش حماس در نخستین واکنش خود پس از تصویب قطعنامه امدادرسانی به غزه اعلام کرد که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره گسترش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه «اقدامی ناکافی» است. واکنش حماس به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه
جنبش حماس در نخستین واکنش خود پس از تصویب قطعنامه امدادرسانی به غزه اعلام کرد که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره گسترش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه «اقدامی ناکافی» است.(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد. استعفای غیرمنتظره یک پرسپولیسی در ساختمان باشگاه
حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
خنثی کردن خمپاره ۶۰ در اتاق عمل +عکس
بانوی امدادگر دوران دفاع مقدس می‌گوید: اوایل جنگ یک مجروح به بیمارستان آوردند که خمپاره ۶۰ عمل نکرده در بدنش مانده بود. هر لحظه امکان داشت، خمپاره منفجر شود و بیمارستان روی هوا برود.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
 مادر ایران، دیروز، عزیزانش را در آغوش کشید... در آغوش ایران...(يادداشت)
مادر ایران، دیروز، عزیزانش را در آغوش کشید...(ادامه)
سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و نوبت‌دهی شده بودند و موعد زمانی تحویل خودروی آنها در فصول آتی تعیین شده بود باز شده است. شرایط جدید ثبت نام ۵ خودروی سایپا در سامانه یکپارچه
سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و نوبت‌دهی شده بودند و موعد زمانی تحویل خودروی آنها در فصول آتی تعیین شده بود باز شده است.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
سازمان حج و زیارت اعلام کرد فرصت ثبت نام برای متقاضیان تشرف به سفر عمره مفرده که دارای اولویت ۱ تا ۴۰۰ هستند فراهم شد. اولویت‌های جدید سفر عمره اعلام شد
سازمان حج و زیارت اعلام کرد فرصت ثبت نام برای متقاضیان تشرف به سفر عمره مفرده که دارای اولویت ۱ تا ۴۰۰ هستند فراهم شد.(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد. مرحله جدید عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز می‌شود
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است! بحران آب و خشکسالی از آنچه فکر می‌کنیم نزدیک تر است!
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!(ادامه)
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . آیا " شیطان بنفش " دوباره به بابل باز می‌گردد؟
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . (ادامه)
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم. افشاگری جدید از ماجرای شاسی‌بلندها از زبان یک نماینده
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم.(ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد. گاز ۷۰۰ ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم .... لزوم تجدیدنظردرطرح توقیف موتورسیکلت برای کاهش ترافیک شهرهای شمالی
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم ....(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند. هنگام ارایه لایحه بودجه احساس می‌کردیم «رئیسی» درباره کشور دیگری گزارش می‌دهد !
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۵ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط رئیس جمهور به مجلس و بازداشت چند مدیر دولتی در پرونده فساد چای پرداخته اند.(ادامه)
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد. حمله اشتباه پهپاد ارتش نیجریه به کشته شدن ۸۵ نفر منجر شد
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد.(ادامه)
جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر فاسد رژیم صهیونیستی امروز برگزار می‌شود. نتانیاهو به دادگاه می‌رود
جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر فاسد رژیم صهیونیستی امروز برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در پی انتشار مطلبی در خصوص انعکاس مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی مازندران در یک رسانه استانی ، مدیر مسئول آن با شکایت روبرو شد . رسالت رسانه انعکاس مشکلات است ! درمان را بهبود ببخشید !
شمال نیوز : در پی انتشار مطلبی در خصوص انعکاس مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی مازندران در یک رسانه استانی ، مدیر مسئول آن با شکایت روبرو شد . (ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از شرایط خرید خودرو‌های وارداتی برای متقاضیان جدید خبر داد. شرایط خرید خودرو‌های وارداتی برای متقاضیان جدید
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از شرایط خرید خودرو‌های وارداتی برای متقاضیان جدید خبر داد.(ادامه)
جودو ایران که از تحریم بین المللی خارج شده، نشان داده که مدیریتی ناتوان دارد که امیدی بدان وجود ندارد. این ره به ترکستان نیست؟
جودو ایران که از تحریم بین المللی خارج شده، نشان داده که مدیریتی ناتوان دارد که امیدی بدان وجود ندارد.(ادامه)
علیرضا بیرانوند در لباس حج + عکس
علیرضا بیرانوند تصویری از خود در جوار کعبه را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود. قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ به خاطر انقلاب، شهدا و رهبرم در انتخابات شرکت می‌کنم
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.(ادامه)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است. افزایش سن بازنشستگی، دستپخت چه کسانی است؟(يادداشت)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. جنگ غزه و 3 تفاوت اساسی
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.