.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. جنگ غزه و 3 تفاوت اساسی
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. (ادامه)
در آئینی با حضور مسئولان ملی و استانی، نمایشگاه بزرگ تخصصی ورزش مازندران، تولیدات و تجهیزات ورزشی گشایش یافت. گشایش نمایشگاه بزرگ ورزش استان
در آئینی با حضور مسئولان ملی و استانی، نمایشگاه بزرگ تخصصی ورزش مازندران، تولیدات و تجهیزات ورزشی گشایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند. نه امنیت را می‌بینند، نه پَرکشیدن حافظان امنیت را!
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند.(ادامه)
عکس| سکته ناقص سروش، بیرانوند و پرسپولیس!/ سوتی دوباره مقابل یک تیم اصفهانی دیگر
بیرانوند و سروش رفیعی نزدیک بود دوباره اشتباه عجیبی را این بار مقابل سپاهان مرتکب شوند.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران با ارائه یک بازی بسیار ضعیف برابر نوبهار ازبکستان تن به شکست سه بر یک داد. «نوبهار» آرزوهای نساجی را خزان کرد/حذف اولین نماینده فوتبال ایران
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران با ارائه یک بازی بسیار ضعیف برابر نوبهار ازبکستان تن به شکست سه بر یک داد.(ادامه)
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: سه هزار و ۶۴۸ نفر از شهدای غزه کودک هستند. شمار شهدای فلسطینی از هشت هزار و ۷۹۶ نفر گذشت
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: سه هزار و ۶۴۸ نفر از شهدای غزه کودک هستند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند! نمایندگان وزارت ارشاد: جای خالی مهران مدیری در تلویزیون احساس می‌شود
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!(ادامه)
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۸ هزار خانه خالی به سازمان مالیات معرفی شده و طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵ بانک دارای بیشترین واحد خالی هستند. یک جوان ۲۰ ساله ۱۵۳ واحد مسکونی خالی دارد!
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۸ هزار خانه خالی به سازمان مالیات معرفی شده و طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵ بانک دارای بیشترین واحد خالی هستند.(ادامه)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت. کاسبان، دوباره به‌صف شدند!(يادداشت)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت.(ادامه)
وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا در پیامی ویدیویی در واکنش به نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه خواستار قطع روابط دیپلماتیک با تل آویو و احضار سران این رژیم به دادگاه جنایات جنگی شد وزیر اسپانیایی خواستار قطع روابط اتحادیه اروپا با «اسرائیل» شد
وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا در پیامی ویدیویی در واکنش به نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه خواستار قطع روابط دیپلماتیک با تل آویو و احضار سران این رژیم به دادگاه جنایات جنگی شد(ادامه)
مرد جوانی که به اتهام قتل رئیس شرکت همسرش محاکمه شده بود از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد. همسرم را برده بود رستوران من هم او را کشتم
مرد جوانی که به اتهام قتل رئیس شرکت همسرش محاکمه شده بود از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.(ادامه)
فضاحت دوباره هنرپیشه‌های فراری از کشور
(ادامه)
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ۱۴۰۰ مشاور املاک غیر مجاز در تهران به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد. ۱۴۰۰ بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در تهران پلمب شد
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ۱۴۰۰ مشاور املاک غیر مجاز در تهران به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد.(ادامه)
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی  مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد .

لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران / بازهم استاندار مخالفت است !
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد . (ادامه)
دو سنتور فیلم علی سنتوری قبل از قتل داریوش مهرجویی و همسرش مفقود شد، اما آن‌ها را چه کسی برداشته بود؟ جزییاتی از ماجرای گم شدن سنتور‌های داریوش مهرجویی
دو سنتور فیلم علی سنتوری قبل از قتل داریوش مهرجویی و همسرش مفقود شد، اما آن‌ها را چه کسی برداشته بود؟(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد. آن پیمانه ریخت(يادداشت)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد.(ادامه)
رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان دلیل فوت دانش آموز عشایر را زنبورگزیدگی اعلام کرد. زنبور جان یک دانش آموز ایذه‌ای را گرفت
رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان دلیل فوت دانش آموز عشایر را زنبورگزیدگی اعلام کرد.(ادامه)
بعضی از افراد که طعم زندگی مشترک را چشیده‌اند، همیشه این نسخه را برای زوجینی که تازه قرار است زندگی را زیر یک سقف تجربه کنند می‌پیچند و می‌گویند عشق برای روزهای اول زندگی است. فرمولی برای همیشه عاشق ماندن
بعضی از افراد که طعم زندگی مشترک را چشیده‌اند، همیشه این نسخه را برای زوجینی که تازه قرار است زندگی را زیر یک سقف تجربه کنند می‌پیچند و می‌گویند عشق برای روزهای اول زندگی است.(ادامه)
سارق معتاد که در خانه مالباخته خوابش برده بود بعد از دستگیری مدعی شد انتقام از یک راننده باعث شد او سارق شود. سارقی که هنگام سرقت خوابش برد
سارق معتاد که در خانه مالباخته خوابش برده بود بعد از دستگیری مدعی شد انتقام از یک راننده باعث شد او سارق شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند. شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.(ادامه)
فردی که با ترفند ثبت نام سهام عدالت و لینک‌های آلوده در شهرستان گلوگاه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد. کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ثبت نام سهام عدالت
فردی که با ترفند ثبت نام سهام عدالت و لینک‌های آلوده در شهرستان گلوگاه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد. سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف نخواهد شد
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.