.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید. ناشتا شیر نخورید
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید.(ادامه)
سارقی که مأمور کلانتری نامجو را به شهادت رسانده و با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شده بود با تأیید حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. عامل شهادت مامور پلیس در یک‌قدمی چوبه دار
سارقی که مأمور کلانتری نامجو را به شهادت رسانده و با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شده بود با تأیید حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
متهم: مقتول را با سنگ کشتند من شمشیر داشتم
متهم به قتل خرده فروش مواد مخدر در بزرگراه آزادگان در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که وی ۸ سال پس از این جنایت دستگیر شد.(ادامه)
روسیه در حوزه غلات ایران سرمایه‌گذاری می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: یک شرکت حمل و نقل زمینی روسیه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری برای ایجاد «هاب» ترانزیت، لجستیک و کریدور زمینی غلات در منطقه ویژه اقتصادی سرخس اعلام آمادگی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است. بازار مسکن مازندران در خواب و بیدار/ خرید و فروش راکد است
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : ایرج فاضل، رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت بابت شرایطی که امروز جامعه پزشکی با آن مواجه است هشدار داد. تا ۱۰سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم یا بیماران را برای معالجه به خارج بفرستیم
شمال نیوز : ایرج فاضل، رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت بابت شرایطی که امروز جامعه پزشکی با آن مواجه است هشدار داد.(ادامه)
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند. آغاز اعتصاب غذای معترضان در دانشگاه پرینستون آمریکا
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند.(ادامه)
اینفوگرافیک/ ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
(ادامه)
رییس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد. خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
رییس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد.(ادامه)
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید. بهنام تشکر: تلویزیون باید برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عده‌ای خاص
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید.(ادامه)
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است. ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن!
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد. سوغات امید از دیار نصف جهان / شاگردان ساکت گل کاشتند / تاثیرگذاری حضور هوداران نساجی در کسب پیروزی+ ویدئو
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد.(ادامه)
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود. ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد. ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
یک روزنامه اسرائیلی به نقل از منابع آگاه گزارش داده این رژیم در بالاترین سطح آماده‌باش قرار دارد. مقام‌های اسرائیلی: در بالاترین سطح آماده‌باش قرار داریم
یک روزنامه اسرائیلی به نقل از منابع آگاه گزارش داده این رژیم در بالاترین سطح آماده‌باش قرار دارد.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند. پیام هشدار ایران به آمریکا
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد. توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای ساعات پایانی ماه رمضان
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد.(ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 153 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.