.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اخبار ضدونقیض درباره کشته شدن بنی صدر + جزئیات
در حالی که برخی منابع به نقل از زیر نویس شبکه فرانس ۲۴ مدعی مرگ بنی صدر در یک تصادف شده اند، بررسی‌ها نشان می‌دهد خبر اشتباه هست و فرانس ۲۴ چنین زیرنویسی نداشته است.(ادامه)
۴ کشته و زخمی در تصادف جاده قائمشهر
برخورد ایسوزو و پژو ۲۰۷ در جاده قائمشهر یک کشته و ۳ زخمی بر جای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران از مرگ پلنگ ماده ای خبر داد که اواخر هفته قبل در پناهگاه حیات وحش چهاردانگه ساری زنده گیری شده بود. تکذیب واگذاری مدیریت قله دماوند به فدراسیون کوهنوردی / مرگ پلنگ ماده زنده گیری شده در کیاسر
شمال نیوز: رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران از مرگ پلنگ ماده ای خبر داد که اواخر هفته قبل در پناهگاه حیات وحش چهاردانگه ساری زنده گیری شده بود.(ادامه)
ده نکته‌ی کمتر شنیده‌شده از زندگی خصوصی بایدن
جو بایدن عمری را در سیاست گذرانده است. وی ۳۶ سال سناتور بود و هشت سال در دولت اوباما خدمت کرده است. اما درباره مردی که می‌تواند رئیس‌جمهور بعدی ایالات متحده باشد چه می‌دانیم؟(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. این بانوی جوان بابلی به سه نفر زندگی دوباره بخشید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
تصادف کامیون و مینی بوس در کیاسر ۹ مصدوم داشت
برخورد یک دستگاه کامیون و مینی بوس در محور کیاسر سبب مصدومیت چهار زن و پنج مرد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  ذکتر علی عباسی اظهار داشت: در شش ماهه امسال تعداد ۲۹۳ نفر شامل ۲۴۳ مرد و مابقی زن بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش داشت.... کاهش ۱۷ درصدی تلفات جاده ای در مازندران
شمال نیوز : ذکتر علی عباسی اظهار داشت: در شش ماهه امسال تعداد ۲۹۳ نفر شامل ۲۴۳ مرد و مابقی زن بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش داشت....(ادامه)
مرگ ۲۹۳ نفر در حوادث رانندگی مازندران
۲۹۳ نفر از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال به علت تصادفات رانندگی در مازندران جان باختند.(ادامه)
مقررات راهنمایی و رانندگی در هوای بارانی به چه شکل است؟
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درباره مقررات راهنمایی و رانندگی در هوای بارانی توضیخاتی داد.(ادامه)
هراز مسدود می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز به علت عملیات راهسازی در پیچ ابتهاج روز‌های یکشنبه و دوشنبه بسته می‌شود.(ادامه)
۱۲ زخمی در تصادف جاده گهرباران ساری
تصادف خودرو‌های ال ۹۰ و پراید در جاده گهرباران ساری ۱۲ زخمی بر جای گذاشت.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
تصادف شدید کاپیتان سابق استقلال +عکس
امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال دچار سانحه رانندگی شده است. مدافع سابق استقلال به شدت از ناحیه سر، گردن و دست دچار آسیب دیدگی شده و فردا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. گویا امیر حسین صادقی سوار موتور بوده که با یک اتومبیل تصادف می‌کند و در این سانحه علاوه بر آسیب دیدگی از ناحیه سر، گردن و دست، یک انگشت او هم به شدت آسیب می‌بیند که فردا قرار است عمل پیوند انگشت را پشت سر بگذارد.(ادامه)
تصادف شدید کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی+ عکس
ساعتی پیش یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
انعقاد تفاهم نامه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی در اجرای پروژه‌های راهداری مازندران
تفاهم نامه مشارکت ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استانداری مازندران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد گردید.(ادامه)
نصب سرعتکاه و آرامساز در ۸ نقطه از راه های مازندران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آغاز اجرای طرح آرامسازی ترافیک ویژه کاربران آسیب پذیر در راه های خبر داد و گفت: در ۸ نقطه سرعتکاه نصب شده است.(ادامه)
شمال نیوز : این جاده ، تبدیل به یک جاده مرگ شده و روستایی نیست که داغدار عزیزی نباشد از شش ماهه داماد روستای اردشیر محله تا پدر بزرگواری از روستای قادیکلا که در تصادف در همین محور جان دادند .... « شما » و « شمال نیوز » / از مدیران اداره کل راهداری مازندران بپرسید ؛ جان عزیزان ما برایشان چقدر اهمیت دارد ؟!+ نظرات قابل تامل مردم
شمال نیوز : این جاده ، تبدیل به یک جاده مرگ شده و روستایی نیست که داغدار عزیزی نباشد از شش ماهه داماد روستای اردشیر محله تا پدر بزرگواری از روستای قادیکلا که در تصادف در همین محور جان دادند ....(ادامه)
تصادف همسر وریا غفوری در تهران +عکس
در حالی که کاپیتان استقلال در قطر است، همسر او در تهران تصادف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه پرسنل و کادر درمان این بیمارستان علاوه بر ریسک مبارزه در جدال با کرونا در جاده مرگ این بیمارستان هم تشویش و نگرانی دارند .... « شما » و « شمال نیوز » / جاده مرگ مسیر بیمارستان زارع را دریابید
شمال نیوز : متاسفانه پرسنل و کادر درمان این بیمارستان علاوه بر ریسک مبارزه در جدال با کرونا در جاده مرگ این بیمارستان هم تشویش و نگرانی دارند ....(ادامه)
ممنوعیت تجمع بی مورد در صحنه تصادف
تجمع افراد در صحنه تصادف مانع امدادرسانی به حادثه دیدگان شده و امکان بروز حوادث بعدی را به شدت افزایش می‌دهد.(ادامه)
تصادف عجیب پراید +عکس
لحظه نادر پرواز پراید و نشستن روی درخت(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
کدام سردردها خطرناکند؟
یک متخصص مغز و اعصاب به بیان ویژگی‌ها و علائم سردرد‌های خطرناک پرداخت.(ادامه)
کاهش ۱۴ درصدی کشته شدگان موتور سوار در مازندران
۳۱ نفر موتور سوار در سه ماه نخست امسال در حوادث رانندگی مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد کاهش داشت.(ادامه)
۱۰ روش موثر برای تقویت حافظه
نوع غذایی که می‌خورید و غذاهایی که در رژیم غذایی خود نادیده می‌گیرید، نقش بسیار مهمی در بهبود و نگه داشتن حافظه بازی می‌کند. (ادامه)
خاطرات بد از ذهن پاک می‌شوند؟
محققان می‌گویند که ترکیبی از تحریک مغز از طریق میدانِ مغناطیسی و بازسازی حافظه موجب می‌شود که بتوانیم خاطره آزاردهنده مربوط به روز قبل را بازسازی و اصلاح کنیم.(ادامه)
مرگ 2 جوان موتورسوار گیلانی در تصادف با خودرو سواری
برخورد موتورسیکلت با خودرو سواری چری در گیلان ۲ کشته برجای گذاشت.(ادامه)
عکس/ عاقبت پورشه‌ای که نکونام به سردار فروخت
چند سال قبل وقتی جواد نکونام در تیم ملی بازی می‌کرد، پورشه‌ای به رنگ مسی داشت. از آنجا که رنگ این خودرو تک بود، مشتریان زیادی داشت، اما در نهایت نکونام آن را به سردار آزمون فروخت. سردار هم همیشه هر زمان به ایران می‌آمد سوار بر این پورشه می‌شد. سال گذشته، اما در یک تصادف زنجیره‌ای ماشین سردار به شدت آسیب دید. این بازیکن هم در اقدامی جالب تصمیم گرفت از مقصر تصادف پولی نگیرد چراکه هزینه تعمیر این خودرو بسیار بالا بود.(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
شمال نیوز: با توجه به شیوع کرونا بسیاری از افراد نگران هستند که گلو درد آنان با بیماری کرونا مرتبط باشد، اما حقیقت این است که هیچ دلیلی وجود ندارد هر نوع گلو دردی به کرونا مرتبط باشد. گرچه احساس گرفتگی در گلو از نشانه‌های رایج کرونا است، اما دلیل قطعی نیست. چرا گلو درد دارم؟
شمال نیوز: با توجه به شیوع کرونا بسیاری از افراد نگران هستند که گلو درد آنان با بیماری کرونا مرتبط باشد، اما حقیقت این است که هیچ دلیلی وجود ندارد هر نوع گلو دردی به کرونا مرتبط باشد. گرچه احساس گرفتگی در گلو از نشانه‌های رایج کرونا است، اما دلیل قطعی نیست.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 75 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.