.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه تصادفات یک بخش بسیار جدی است، گفت : امروز جامعه در شرایطی است که باید صادقانه صحبت کنیم و در شرایط تعارف نیستیم، تصادفات تعارف بردار نیست و به عامل انسانی، به راه و جاده، به خودرو و به قوانین بر می‌گردد ....(خبر)
(ادامه)
تمام سرقت های مسلحانه مازندران کشف شده است
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نرخ رشد سرقت در استان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: تمامی سرقت های مسلحانه استان کشف شده است.(ادامه)
احداث ۲ پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
۲ دستگاه پل عابر پیاده از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در محور‌های پرتردد مازندران احداث شد.(ادامه)
شمال نیوز: تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع .... آوارگی نساجی؛ فاصله صدهاکیلومتری مدیریت در مازندران !
شمال نیوز: تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع ....(ادامه)
شمال نیوز : سوزندان کاه و کلش باقیمانده پس از برداشت گندم و برنج در زمین های کشاورزی آتش خود خواسته ای بوده که به واسطه تبعیت از یک باور غلط سرمایه ها را برباد داده است.. مزارع در شعله باورهای غلط می سوزد/ دود آتش در کشت زارها
شمال نیوز : سوزندان کاه و کلش باقیمانده پس از برداشت گندم و برنج در زمین های کشاورزی آتش خود خواسته ای بوده که به واسطه تبعیت از یک باور غلط سرمایه ها را برباد داده است..(ادامه)
ایمنی جاده‌های مازندران ارتقاء یافت
یک هزار و ۴۰۰ عدد تابلوی اخطاری، انتظامی و علائم در محور‌های مازندران با هدف ارتقای ایمنی نصب شد.(ادامه)
شمال نیوز : در این سانحه رانندگی خودروی رنگرز دچار خسارت شدیدی شد ، اما خوشبختانه به این قهرمان کشتی آسیبی وارد نشد .... سانحه رانندگی برای مدیر کل ورزش و جوانان مازندران / حال رنگرز خوب است
شمال نیوز : در این سانحه رانندگی خودروی رنگرز دچار خسارت شدیدی شد ، اما خوشبختانه به این قهرمان کشتی آسیبی وارد نشد ....(ادامه)
کاهش تصادفات فوتی در مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از کاهش ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس مازندران از برخورد یک دستگاه خودروی سواری با لودر در محور آزادراه چالوس خبر داد. تصادف مرگبار در آزاد راه چالوس | ۲ زن در میان فوتی‌ها
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس مازندران از برخورد یک دستگاه خودروی سواری با لودر در محور آزادراه چالوس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است .... شناسایی ۶۰ پرونده تصادف ساختگی در پزشکی قانونی مازندران/ نگرانی از افزایش پرونده‌های قضایی جراحی زیبایی / تشکیل ۱۷ پرونده قصور پزشکی در یک سال / درخواست از خیرین برای ساخت و تجهیز سالن تشریح در شهرستان های استان / هشدار نسبت به دور زدن قانون سقط جنین در استان
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است ....(ادامه)
سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مصدومیت ۶ نفر در پی انحراف به چپ خودروی پرادو در جاده هراز خبر داد.

جاده هراز رنگ خون گرفت / 6 کشته و مصدوم در تصادف صبح امروز
سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مصدومیت ۶ نفر در پی انحراف به چپ خودروی پرادو در جاده هراز خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: اورژانس کشور از مصدومیت ۱۶ تن درپی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس در جاده جدید آمل به بابل خبرداد. تصادف شدید اتوبوس و مینی بوس در جاده آمل / 16 نفر زخمی شدند + عکس
شمال نیوز: اورژانس کشور از مصدومیت ۱۶ تن درپی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس در جاده جدید آمل به بابل خبرداد.(ادامه)
کاهش ۴۳ درصدی تلفات رانندگی طی فروردین ماه در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به مرگ ۳۰ نفر براثر تصادف طی فروردین ماه امسال گفت: این میزان ۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.(ادامه)
محور جویبار به کوهی‌خیل ۴ خطه می‌شود
مدیر کل راهداری مازندران از ۴ خطه شدن محور جویبار به کوهی‌خیل خبر داد.(ادامه)
آشکار سازی نقاط پر تصادف جاده‌های مازندران
معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از آشکار سازی نقاط پر تصادف در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته ۵۸۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشت.

۵۸۷ نفر براثر تصاف سال قبل در مازندران فوت کردند
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته ۵۸۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشت. (ادامه)
آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس مازندران برای تعطیلات عید فطر
فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ صدی پلیس برای برقراری نظم وامنیت تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس پلیس راهور گفت: ما اصلا در کشور ژنرال سلبریتی نداریم؛ ما سربازیم و به سربازی ولایت افتخار می‌کنیم. به همین خاطر به ایشان می‌گویم در ایران چنین کسی پیدا نمی‌کنند. برای رئیس سازمان استاندارد متاسفم / خانواده هایمان در ماشین مچاله شوند، بمیرند و ما سکوت کنیم
شمال نیوز : رییس پلیس راهور گفت: ما اصلا در کشور ژنرال سلبریتی نداریم؛ ما سربازیم و به سربازی ولایت افتخار می‌کنیم. به همین خاطر به ایشان می‌گویم در ایران چنین کسی پیدا نمی‌کنند.(ادامه)
حذف ۴ نقطه پر تصادف در جاده‌های مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از حذف ۴ نقطه پر تصادف در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
۴۰۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در مازندران وجود دارند
قائم مقام ستاد دیه مازندران گفت: ۴۰۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در استان بسر می برند که ۲۰۰ نفر مشمول کمک خیران و ستاد برای آزادی هستند.(ادامه)
حذف بریدگی‌های غیرمجاز در اولویت پلیس راهور
رییس پلیس راهور مازندران گفت: حذف بریدگی‌های غیرمجاز شهری و تبدیل آن‌ها به دوربرگردان باید در اولویت باشد.(ادامه)
نجات سرنشینان محبوس حادثه تصادف در ساری
آتش نشانان ساروی سرنشینان محبوس حادثه تصادف در جاده گلما را نجات دادند.(ادامه)
شمال نیوز: در نامه‌ای به رئیس جمهور و دادستانی تاکید کردم که ما باید بر تولید خودروی ایمن و باکیفیت نظارت داشته باشیم. رئیس پلیس راهو ر: به خودرو‌های ناایمن پلاک نخواهیم داد
شمال نیوز: در نامه‌ای به رئیس جمهور و دادستانی تاکید کردم که ما باید بر تولید خودروی ایمن و باکیفیت نظارت داشته باشیم.(ادامه)
مصدوم شدن چهار دانش آموز در سانحه تصادف
چهار دانش آموز چالوسی صبح امروز در راه رفتن به مدرسه تصادف کردند و به بیمارستان منتقل شدند.(ادامه)
حادثه زمانی رخ داد که راننده خودروی قاچاقچیان با سرعت و بی احتیاطی محض به ناگاه مقابل خودروی نایب رییس سابق مجلس پیچید.

حادثه عجیب برای نایب رئیس سابق مجلس / تصادف شدید خودروی قاچاقچیان انسان با خودروی حامل نماینده مجلس + عکس
حادثه زمانی رخ داد که راننده خودروی قاچاقچیان با سرعت و بی احتیاطی محض به ناگاه مقابل خودروی نایب رییس سابق مجلس پیچید. (ادامه)
تصادف بامدادی در جاده دریا
آتش نشانان ساروی به حادثه تصادف در بامداد امروز در جاده دریا امدادرسانی کردند.(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
عکس/ وضعیت محور تهران فیروزکوه
تصویری از محور تهران فیروزکوه در محدوده تونل هرانده که به علت وقوع تصادف و انسداد جاده دچار ترافیک سنگین شده است.(ادامه)
عکس/ تصادف اتوبوس با کامیون در جاده کردکوی
غروب روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه بر اثر تصادف یک اتوبوس با کامیون بنز در جاده کردکوی به گرگان حد فاصل روستاهای کلاجان و سید میران ۲۳ نفر از ۴۵ سرنشین اتوبوس حادثه دیده، مصدوم شدند.(ادامه)
جزئیاتی از تصادف بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
مادر آرزو حضرتی گفت: فرزندم را بعد از تصادف با اتومبیل شخصی به بیمارستان رساندند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.