.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیاتی از تصادف بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
مادر آرزو حضرتی گفت: فرزندم را بعد از تصادف با اتومبیل شخصی به بیمارستان رساندند.(ادامه)
روند درمانی ستاره جوان فوتبال بانوان ایران خوب است
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان روند رسیدگی و درمان آرزو حضرتی ستاره جوان فوتبال زنان ایران ار خوب توصیف کرد.(ادامه)
به کما رفتن بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
ستاره مازندرانی و ۱۷ ساله فوتبال بانوان کشور بر اثر تصادف به کما رفت.(ادامه)
عوارض خطرناک قرص خواب
قرص‌های خواب به طور معمول در فرآیند تنفس طبیعی بدن اختلال ایجاد می‌کند و مصرف آن‌ها می‌تواند در افرادی که از بیماری‌های مزمن ریه رنج می‌برند، خطرناک باشد.(ادامه)
سرعت کمپرسی دلیل تصادف زنجیره ای ۱۱ خودرو در سوادکوه
رئیس پلیس راهور مازندران سرعت کمپرسی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را دلیل تصادف زنجیره ای و برخورد با ۱۱ دستگاه خودرو در محور شیرگاه اعلام کرد.(ادامه)
تصادف شدید زنجیره‌ای در محور سوادکوه
تصادف زنجیره‌ای چندین خودروی سنگین و سبک در محور سوادکوه ۸ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
 در پی اظهارات روز گذشته رهبر انقلاب درباره خودرو سازی و انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی، دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی یعنی «ایران خودرو» و «سایپا» به استقبال این سخنان رفته و هر کدام به شیوه خود با تایید این موضوع متعهد شده اند که با بازنگری در راهبردها و رویکردهای اجرایی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند. 

دوران «بزن در رو» خودروسازان تمام می شود؟!(يادداشت)
در پی اظهارات روز گذشته رهبر انقلاب درباره خودرو سازی و انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی، دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی یعنی «ایران خودرو» و «سایپا» به استقبال این سخنان رفته و هر کدام به شیوه خود با تایید این موضوع متعهد شده اند که با بازنگری در راهبردها و رویکردهای اجرایی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند. (ادامه)
خطرات تلفن همراه برای سلامتی
امروزه تلفن‌های همراه دوربین، ماشین‌حساب، زنگ هشدار، دسترسی به اینترنت، پلتفرم‌های سرگرمی، بازی‌ها و انواع برنامه‌های مختلف را دارند که کم‌وبیش تمام نیازهای ما را برآورده می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد. استاندارد و خودروساز پسرخاله‌اند / یک نماینده را بخاطر انتقاد از خودروسازها ردصلاحیت کردند!
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد.(ادامه)
رفع خطر ۱۸ درصد نقاط پر تصادف مازندران
۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در مازندران شناسایی و ۲۰ مورد از ابتدای امسال تاکنون رفع خطر شده است.(ادامه)
تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس در محور گنبد - مینودشت
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گنبدکاووس گفت که براثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل زنان و کودکان در جاده مینودشت به گنبد حوالی روستای "اسلام آباد" این شهرستان سه نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه در محل حادثه کشته و ۲۳ نفر دیگر مصدوم شدند.(ادامه)
محسن هاشمی برای قالیباف نامه نوشت
رئیس پیشین شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به رئیس مجلس یازدهم تاکید کرد که همان‌گونه که سفیدنمایی کارنامه خود ناپسند است، سیاه‌نمایی عملکرد دیگران هم اخلاقی نیست(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کشف ۷۵ پرونده تصادف ساختگی در استان خبر داد. کشف ۷۵ پرونده تصادف ساختگی در مازندران
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کشف ۷۵ پرونده تصادف ساختگی در استان خبر داد.(ادامه)
کشف ۷۵ پرونده تصادف ساختگی در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کشف ۷۵ پرونده تصادف ساختگی در استان خبر داد.(ادامه)

بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد!
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.(ادامه)
قوه قضائیه رسیدگی به ترک فعل‌ها را آغاز کرده/ بررسی و اصلاح وضعیت زندان‌ها ادامه خواهد داشت/ هر سه قوه برخی امور را پرهزینه اداره می‌کنند/ مردم در مضیقه هستند؛ تشریفات، تشکیلات و حفاظت مسئولان باید نسبت به شرایط مردم تغییر کند....(خبر)
(ادامه)
تصادف مینی بوس و پراید در نکا ۱۲ مصدوم داشت
سخنگوی مرکز فوریت های پیش بیمارستانی مازندران گفت: برخورد یک دستگاه مینی بوس و پراید در نکا ۱۲ مصدوم برجای گذاشته است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پراید به هرچیزی از آدم گرفته تا درخت و گاردریل و …. برخورد کند، سه و دو دهم نفر در آن می‌ میرند یا مجروح می شوند. پراید به هر چیزی برخورد کند ۳.۲ نفر از سرنشینان می‌میرند یا مجروح می‌شوند
شمال نیوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پراید به هرچیزی از آدم گرفته تا درخت و گاردریل و …. برخورد کند، سه و دو دهم نفر در آن می‌ میرند یا مجروح می شوند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
۹۵ پایگاه اورژانس در مازندران خدمات دهی می کند
رئیس مرکز اورژانس مازندران شمار پایگاه های فعال اورژانس استان را ۹۵ واحد بیان کرد و گفت: بیشترین ماموریت ها در سال جاری قلبی و تنفسی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر تصادف با قطار خبر داد. تصادف مرگبار پیرمرد ۷۰ ساله قائم شهری با قطار
شمال نیوز: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر تصادف با قطار خبر داد.(ادامه)
یک فقره تصادف در محور هراز ۸ مصدوم برجای گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر آمل، از امدادرسانی تیم‌های امدادجاده ای این جمعیت به هشت مصدوم سانحه شدید رانندگی غروب جمعه در جاده هراز بین دو خودروی سواری، خبر داد.(ادامه)


فرزند اسطوره فوتبال آلمان بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد. پسر فوتبالیست معروف جان باخت
فرزند اسطوره فوتبال آلمان بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران در جریان بازدید از پایش تصویری در شهرداری بهشهر، کاهش تصادفات، احساس امنیت و کشف جرایم و سرقت را از مزایای دوربین‌های پایش تصویری اعلام کرد و .... ۷ شهرستانِ رکورددار تصادف در مازندران کدامند ؟
شمال نیوز : سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران در جریان بازدید از پایش تصویری در شهرداری بهشهر، کاهش تصادفات، احساس امنیت و کشف جرایم و سرقت را از مزایای دوربین‌های پایش تصویری اعلام کرد و ....(ادامه)
ارشا اقدسی بدلکار مشهور درگذشت
ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی که مشغول کار در پروژه‎ای در بیروت بود، هنگام بازسازی صحنه تصادف دچار سانحه شد و باوجود تلاش پزشکان طی ۷۲ ساعت گذشته لحظاتی پیش درگذشت. (ادامه)
نشانه‌های مهم خون‌ریزی داخلی بدن چیست؟
فوق تخصص گوارش گفت: وجود خون در استفراغ و مدفوع، ضعف عمومی، بی حالی و سرگیجه نشانه‌هایی از خونریزی داخلی هستند که گاهی فقط با آزمایش نمایان می‌شوند.(ادامه)
تعطیلات پرحادثه در بابل
ماموران اورژانس بابل ۵۷ مصدوم تصادفی را در تعطیلات ۳روز گذشته به بیمارستان منتقل کردند.(ادامه)
جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که علت تامه تصادف اتوبوس مسافران در محور هراز عدم توجه راننده به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی او بوده که ...(ادامه)
پل‌های صعب العبور و بدون استفاده!
پل‌های عابر پیاده برای عبور امن عابران ایجاد شده، اما در واقع شاهد بلااستفاده بودن این پل‌ها هستیم.(ادامه)
حادثه برای اتوبوس خبرنگاران کشور در ارومیه
اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست که برای بررسی وضعیت دریاچه ارومیه رفته بودند؛ در جاده تصادف کرده است. حال دو نفر از خبرنگاران وخیم است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.