.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امیر عباسپور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه برخورد وانت و رانا در جاده کرج - چالوس خبر داد. مصدومیت پنج نفر درپی تصادف در جاده چالوس + جزییات حادثه
امیر عباسپور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه برخورد وانت و رانا در جاده کرج - چالوس خبر داد.(ادامه)
پرسنل اورژانس چون دیر رسید کتک خورد کتک زدن پرسنل اورژانس
پرسنل اورژانس چون دیر رسید کتک خورد(ادامه)
رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد بیش از ۲۵ دستگاه خودرو در لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج، نرسیده به نیروگاه شهید رجایی خبر داد. تصادف زنجیره ای ۲۵ خودرو در آزادراه قزوین_کرج
رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد بیش از ۲۵ دستگاه خودرو در لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج، نرسیده به نیروگاه شهید رجایی خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سوء قصد کننده به دو شهروند حاضر در یکی از خیابان‌های قم، به دلیل جراحاتی که در حین حمله، بر خود وارد کرده بود در یکی از بیمارستان‌های قم فوت کرد. مرگ ضارب روحانی در قم پس از ۱۸ روز
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سوء قصد کننده به دو شهروند حاضر در یکی از خیابان‌های قم، به دلیل جراحاتی که در حین حمله، بر خود وارد کرده بود در یکی از بیمارستان‌های قم فوت کرد.(ادامه)
اهدای عضو جوان ۴۱ ساله مرگ مغزی ساروی به ۸ بیمار نیازمند، حیات دوباره بخشید. جوان ساروی به ۸ بیمار حیات دوباره بخشید
اهدای عضو جوان ۴۱ ساله مرگ مغزی ساروی به ۸ بیمار نیازمند، حیات دوباره بخشید.(ادامه)
پاسخ علی دایی به تماس رئیس جمهور اسبق / قطع کن نمی‌خواهم جواب بدهم! + عکس
یک مجری تلویزیونی ادعای جالب توجهی را در خصوص ماجرای تماس رئیس جمهور سابق و علی دایی مطرح کرده است.(ادامه)
ضارب پس از زیرگرفتن و مصدومیت طلبه ها، پیاده شده و یکی از طلاب را مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار می‌دهد. جزییات حمله به دو طلبه در قم
ضارب پس از زیرگرفتن و مصدومیت طلبه ها، پیاده شده و یکی از طلاب را مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است .... این آمار وحشتناک کی کاهش می یابد؟!
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است ....(ادامه)
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد. هشدارهای پلیس راهور به رانندگان و عابران در روز طبیعت
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.(ادامه)
رای پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: رای این پرونده تا پیش از پایان ماه فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
رانندگانی که از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروزی تخلف نداشته باشند جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد. تخلف نکنید از پلیس جایزه بگیرید
رانندگانی که از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروزی تخلف نداشته باشند جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به حمله به بالگرد اورژانس هوایی در اندیکا، از ضرب و شتم نیروهای اورژانس توسط نزدیکان یک بیمار خبر داد. ضرب و شتم نیروهای اورژانس هوایی به جرم فوت بیمار!
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به حمله به بالگرد اورژانس هوایی در اندیکا، از ضرب و شتم نیروهای اورژانس توسط نزدیکان یک بیمار خبر داد.(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
جانشین فرمانده انتظامی کشور در مصاحبه با خبرنگاران در بیرجند گفت: این افراد در گشت‌های محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی در اطراف مدارس شناسایی شدند. دستگیری ۱۱۸ مظنون در ماجرای بدحالی دانش‌آموزان
جانشین فرمانده انتظامی کشور در مصاحبه با خبرنگاران در بیرجند گفت: این افراد در گشت‌های محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی در اطراف مدارس شناسایی شدند.(ادامه)
تصادف شدید مانع حضور کاپیتان جوان پیکان در اردوی آتی تیم ملی فوتبال ایران شد. سامان فلاح اردوی تیم ملی را از دست داد + عکس
تصادف شدید مانع حضور کاپیتان جوان پیکان در اردوی آتی تیم ملی فوتبال ایران شد.(ادامه)
شمال نیوز: با وجود حال جسمانی مناسب سامان فلاح مدافع تیم فوتبال پیکان تهران پس از سانحه شدید رانندگی، یکی از همراهان وی جان خود را از دست داد و دیگری به کما رفت.
اتفاق ناگوار برای فوتبالیست ساروی لیگ برتر / فوت یکی از همراهان / اولین مصاحبه سامان فلاح بعد از تصادف هولناکش
شمال نیوز: با وجود حال جسمانی مناسب سامان فلاح مدافع تیم فوتبال پیکان تهران پس از سانحه شدید رانندگی، یکی از همراهان وی جان خود را از دست داد و دیگری به کما رفت. (ادامه)
 سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به .... «گازوئیل‌پاشی» در جاده‌های مازندران خبرپراکنی یا واقعیت؟
سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به ....(ادامه)
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند. خداحافظی با قانون ۲۱ ساله تغییر ساعت
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند.(ادامه)
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست. چرا گوش وزوز می کند؟
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست.(ادامه)
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تغییر مسیر‌های ناگهانی یکی از علل شایع بروز تصادفات در بین موتورسواران در داخل تونل‌ها است. اصلی‌ترین علل تصادفات در تونل‌ها چیست؟
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تغییر مسیر‌های ناگهانی یکی از علل شایع بروز تصادفات در بین موتورسواران در داخل تونل‌ها است.(ادامه)
تصادف یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ در بابل یک فونی و ۲ مصدوم برجای گذاشت. تصادف مرگبار کامیون با پژو در بابل
تصادف یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ در بابل یک فونی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند. امن‌ترین صندلی در هواپیما کدام است؟
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند.(ادامه)
رئیس پلیس راه تهران بزرگ شرایط ترافیک محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی و رفع احتمالات حادثه آفرین مسدود است. آزادراه تهران- شمال مسدود است
رئیس پلیس راه تهران بزرگ شرایط ترافیک محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی و رفع احتمالات حادثه آفرین مسدود است.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. امیرعبداللهیان : پنجره احیای برجام برای همیشه باز نمی‌ماند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
۶ قسمت مختلف خودرو که از شما جاسوسی می‌کند
در سالیان اخیر روند تعقیب متخلفان پیچیده‌تر شده است و در حال حاضر شامل استخراج داده‌ها از داخل وسایل نقلیه نیز می‌شود. از سازوکار‌های مورد استفاده برای افزایش تجربه رانندگی گرفته تا سیستم‌های سرگرمی داخلی همگی می‌توانند به کشف جرم کمک کنند و قادر هستند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استناد قرار گیرند و قابل قبول باشند.(ادامه)
پس انداز کردن سنتی است که همه ما از پدرانمان آن را می‌آموزیم و در زندگی خود به کار می‌گیریم. روش‌های موثر و آسان برای پس انداز پول
پس انداز کردن سنتی است که همه ما از پدرانمان آن را می‌آموزیم و در زندگی خود به کار می‌گیریم.(ادامه)
اهدای اعضای بدن فیض‌الله یوسفی،بازنشسته اداره ورزش و جوانان بابلسر به چند بیمار جان دوباره بخشید. اهدای عضوی که به بیماران جان دوباره بخشید
اهدای اعضای بدن فیض‌الله یوسفی،بازنشسته اداره ورزش و جوانان بابلسر به چند بیمار جان دوباره بخشید.(ادامه)
آتش نشانان ساروی ، چند دستگاه خودرو در محور ساری به فرح آباد را امداد رسانی کردند. تصادف و انحراف چند خودرو در ساری
آتش نشانان ساروی ، چند دستگاه خودرو در محور ساری به فرح آباد را امداد رسانی کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.