.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
كاهش مرگ و ميرتصادفات جاده اى در مازندران
با توجه به تدابير امنيتى در جاده هاى كشور، آمار كشته شدگان تصادف هاى جاده اى در استان مازندران امسال ۱۵‎/۵ درصد كاهش يافته است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران ،سرهنگ محمدحسين قبادى، جانشين فرمانده انتظامى استان مازندران با بيان اين مطلب گفت: همچنين در زمينه (ادامه)
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري  انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... 




گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... (ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
يخ زدگي جاده رشت و آستانه اشرفيه 100 خودرو را به هم كوبيد
لغزنده بودن و يخ زدگي جاده هاي استان گيلان موجب تصادف بيش از يكصد وسيله نقليه شد. سرهنگ ابراهيمي فرمانده پليس راه استان گيلان با اعلام اين مطلب افزود: در اين تصادفات كه بعضاً به دليل بي احتياطي رانندگان در كمتر از 24 ساعت (ادامه)
سبقت غير مجاز در بابل قرباني گرفت
براثر تصادف يك دستگاه خودروي نيسان با يك دستگاه خودروي پيكان در جاده شهيد صالحي "بابل" يك نفر فوت و دو نفر نيز مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، يک فقره تصادف بين يك دستگاه خودروي پيكان برانندگي "رحمت -م" و سرنشيني دونفر بنام (ادامه)
۳ عامل مهم در تصادف هاى جاده اى گيلان
رعايت نكردن حق تقدم و فاصله طولى خودروها و انحراف به چپ خودروها از مهم ترين عوامل تصادف هاى جاده اى استان گيلان است. مهندس عليزاده معاون امور عمرانى استاندارى گيلان با بيان اين مطلب گفت: نداشتن شانه خاكى در برخى از جاده ها نيز از عوامل بروز تصادف عابران است (ادامه)
300كشته ومجروح درتصادفات هفته گذشته گيلان
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: در طول هفته گذشته براثر ‪ ۱۹۶‬فقره انواع تصادف درمعابر درون وبرون شهري استان ‪ ۳۳۶‬نفراز هموطنان كشته و مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا سرهنگ محمد ستيري افزود: ازاين تعداد ‪ ۲۶‬نفر كشته شدند و بقيه مجروح هستند. وي يادآورشد:‪ ۴۳‬درصد از كل مجروحين ومصدومين حادثه را موتورسوران تشكيل مي‌دهند. (ادامه)
گلستان مقام نخست كاهش تلفات جاده اي در كشور
فرمانده قرار گاه پليس راه استان با اشاره به كاهش 25 درصدي تلفات جاده اي در تابستان سالجاري اظهار داشت : به علت تخلفات ناشي از عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي 1483 فقره تصادف در تابستان سالجاري در جاده هاي استان بوقوع پيوست كه 169 نفر بر اثر اين تصادفات جان خود را از دست دادند. به گفته وي؛ در سال گذشته آمار تلفات جاده اي استان 213 نفر بوده است كه اين ميزان در سالجاري كاهش يافته است .(ادامه)
ارزش وقت خود را بدانید ( وقت در انتظار کسی نمی ماند ) (بخوانيد)
(ادامه)
وقوع 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران
معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: در سال جاري، 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران به وقوع پيوست. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سرهنگ رمضانعلي سوادكوهي، معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران، در جمع خبرنگاران، گفت: در (ادامه)
طوفان با سرعت ‪ ۱۰۰‬كيلومتر در ساعت استان گيلان را در نورديد
طوفاني با سرعت يكصد كيلومتر در ساعت، روز يكشنبه همراه با ريزش شديد باران استان گيلان را در نورديد و زندگي روزمره مردم را به هم ريخت. (ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
4 كشته درحادثه رانندگي درجاده چابكسر
(ادامه)
7کشته وزخمي براثر برخورد3موتورسيكلت
(ادامه)
آزاد راه تهران – ترکستان ( ببخشيد ) تهران - شمال ؛ به کجا ميرود ؟!!
گفته ميشود پروژه مورد بحث درست از جائي ميگذرد که بزرگترين سرمايه طبيعي ملي و بلکه جهاني را تهديد کرده و مخدوش مينمايد. زيرا سلسله جبال البرز بويژه البرز مرکزي في الواقع داراي ارزش يگانه و " بي همتائي " در تمامي کره خاکي مي باشد!کارشناسان خبره را اعتقاد ....(ادامه)
سال گذشته103نفردرسواحل گيلان غرق شدند‌‌
(ادامه)
مازندران مقام دوم در تصادفات کشوري
(ادامه)
هفت كشته در تصادف بندرانزلى
(ادامه)
نوجوان گيلاني،توسط استاندارازمرگ نجات يافت
(ادامه)
تجمع مردم منطقه بلوار شهيد قلي‌پور رشت
(ادامه)
ترافيك سنگين در محور هراز
(ادامه)
جاده هاي مازندران قاتل 107 هموطن
(ادامه)
تصادفات عامل اصلي افزايش معلوليت
(ادامه)
چهار كشته و مجروح در تصادف ديروز آمل
(ادامه)
10کشته دريک سانحه تصادف رانندگي در رشت
(ادامه)
تصادف در جاده فيروزکوه ،5کشته و8 مجروح
(ادامه)
پرواز پدر پهلوانان
پور دستان و پير فرزانه پدر جهان پهلوان سيد رسول حسيني دار فاني را وداع گفت.به گزارش خبرنگار شمال نيوز مرحوم سيد حسين حسيني عصر ديروز در سن 70 سالگي بر اثر سانحه تصادف دعوت حق را لبيک گفت گفتني است پيکر مرحوم فردا از مقابل امامزاده يحيي به سمت زادگاهش در روستاي پاشاکلا ساري تشييع و درجوار مزار ....  (ادامه)
قبلي 1 ... 70 71 72 73 74 75

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.