.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ... تصادف‌ خونين درجاده‌ هراز
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ...(ادامه)
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد... سانحه رانندگي براي قوي‌ترين مرد جهان
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد...(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران  به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ... قدمت 50 ساله بيمارستان ها در مازندران
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ...(ادامه)
۴ کشته در تصادف دیروز رودبار
(ادامه)
يك هفته 300 فقره تصادف در مازندران
(ادامه)
مرگ‪ ۱۳۳‬نفر در تصادفات جاده‌اي استان گلستان
(ادامه)
2کشته در اثرسقوط خودرو به دره در شاهكوه
واژگوني خودرو و سقوط آن به دره در منطقه شاهكوه گرگان در استان گلستان دو قرباني برجاي گذاشت .(ادامه)
وقوع ‪ ۲۱۶‬فقره تصادف در يك هفته
فرمانده قرارگاه پليس راه استان گلستان گفت: طي هفته گذشته براثر بي‌احتياطي تعدادي از رانندگان ‪ ۲۱۶‬فقره تصادف در سطح شهرها و جاده‌هاي استان بوقوع پيوست. سرهنگ محمدرضا كابوسي روز يكشنبه افزود: در اين حوادث ‪ ۶‬نفر جان خود را از دست داده و ‪ ۱۱۱‬نفر نيز مجروح شدند كه براي مداوا به مراكز درماني انتقال يافتند. سرپرست راهنمايي و رانندگي استان گلستان اضافه كرد: ‪ ۱۲۰‬فقره از اين تصادفات خسارتي بود كه توسط كارشناسان راهنمايي و رانندگي كروكي تهيه و تنظيم شد.(ادامه)
‪ ۲۴‬كشته در سانحه تصادف جاده‌هاي گيلان
رييس روابط عمومي پليس گيلان از كشته شدن ‪ ۲۴‬نفر در اثر سانحه تصادف در در جاده‌هاي استان در طول هفته جاري خبرداد. (ادامه)
ساخت غیرکارشناسی کمربندی شهرستان نکاء روز گذشته ،در یک تصادف خونین بیش از 5نفر از شهروندان نکائی که اکثر آنان نیز از اهالی روستاهای اطراف کمربندی میباشند،جان خود را از دست دادند.بعد از این حادثه،جمع کثیری ... کمربندی نکاء ، قتلگاه مردم بیگناه
ساخت غیرکارشناسی کمربندی شهرستان نکاء روز گذشته ،در یک تصادف خونین بیش از 5نفر از شهروندان نکائی که اکثر آنان نیز از اهالی روستاهای اطراف کمربندی میباشند،جان خود را از دست دادند.بعد از این حادثه،جمع کثیری ...(ادامه)
طرح هوشمند كنترل ترافيك در ساری
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرمانده انتظامي مازندران گفت: در صورت تصويب شوراي عالي ترافيك طرح هوشمند كنترل ترافيك در شهرستان ساري به عنوان پايلوت آغاز مي‌شود.(ادامه)
۲۶۵‬فقره تصادف ظرف يك هفته در استان گلستان
(ادامه)
10کشته و مجروح درتصادفات جاده‌اي گلستان
وقوع دو سانحه رانندگي در استان گلستان، طي دو روز اخير، هفت كشته و سه مجروح برجاي گذاشت. (ادامه)
عيادت استاندار مازندران از دانشجويان مصدوم پيام نور ساري
استاندار مازندران امروز براي سومين بار با حضور در 4 بيمارستان شهرستان ساري از مصدومان دانشگاه پيام نور ساري عيادت كرد و از نزديك در روند درمان و بهبودي آنها قرار گرفت.(ادامه)
کشف ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در گلستان
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان با تشريح فعاليتهاي اين نيرو در ‪ ۲۴‬ساعت گذشته از كشف بيش از ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در استان خبر داد.(ادامه)
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري که در حين بازگشت از اردوي علمي در 35 كيلومتري جاده‌ كياسر به ساري به كشته شدن 5 تن گردید(ادامه)
 پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ... پيكر دانشجويان پيام نور ساري تشييع شد
پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ...(ادامه)
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون  برخورد كرده و متاسفانه در اين ... کشته و مجروح 36دانشجو در تصادف امروز جاده کیاسر
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون برخورد كرده و متاسفانه در اين ...(ادامه)
۱۸كشته و مجروح در تصادف دیروز بندرترکمن
تلاش راننده يك دستگاه خودرو ميني‌بوس براي عدم برخورد با موتورسيكلت در استان گلستان، منجر به واژگوني و كشته و مجروح شدن ‪ ۱۸‬مسافر شد. (ادامه)
حوادث رانندگي جان ‪ ۲۰‬نفر را در جاده‌هاي گيلان گرفت
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: ‪ ۲۰‬نفر بر اثر حوادث رانندگي طي يك هفته گذشته، جان خود را در جاده‌هاي گيلان از دست دادند. (ادامه)
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ... مجید اخشابی در بیمارستان ساری
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ...(ادامه)
کشف چهار كيلوگرم كريستال در مينودشت
فرمانده منطقه انتظامي مينودشت درشرق استان گلستان از كشف ‪ ۴‬كيلوگرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي 246كشته ومجروح حاصل يك هفته رانندگی درگیلان
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي (ادامه)
جاده‌هاي گيلان سالانه جان 1000 نفر را می گیرند!
پليس راه گيلان گفت: يك هزار نفر سالانه در محورهاي جاده‌اي استان گيلان در اثر حوادث مختلف رانندگي جان خود را از دست مي‌دهند. وي گفت: نبود تناسب افزايش خودرو با زيرساخت‌هاي ارتباطي و فقدان ارتقاي فرهنگ ترافيك، آموزش، تغيير در رانندگي و قوانين ضعيف بازدارنده نيز موجب افزايش مشكلات موجود مي‌شود. وي در خصوص اجراي طرح ترافيكي ايام نوروز گفت : ‪ ۶۰۰‬نفر در اجراي طرح نوروز امسال شركت داشتند كه نسبت به مشابه سال گذشته ‪ ۷۰‬درصد رشد داشته است. (ادامه)
تصادف خونین در محور تهران فيروزكوه
واژگون شدن يك دستگاه خودروي سواري پرايد در منطقه جنگلك شهرستان فيروزكوه منجر به كشته شدن يك نفر و مصدوم شدن 3 نفر ديگر شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت حادثه نیوز، مجروحان حادثه پس از دريافت خدمات اوليه پزشكي (ادامه)
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است... زخمی شدن محافظان رئیس جمهور در یک سانحه رانندگی
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است...(ادامه)
۲۵۸‬نقطه پرحادثه در استان گيلان شناسايي
معاون راهداري اداره كل راه وترابري استان گيلان گفت: تاكنون ‪ ۲۵۸‬نقطه پرحادثه درمحورهاي استان گيلان شناسايي شده‌است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.