.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مژگان جمشيدي کشکمش بر سر آشوراده به کجا ختم مي‌شود؟ (يادداشت)
مژگان جمشيدي(ادامه)
شمال نيوز :  مراسم پنجمین سالگرد درگذشت وزیر فقید کشور در دولت احمدی نژاد، امروز ( سه شنبه )  یازدهم آذر ماه پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی ... حضور احمدي نژاد در مراسم سالگرد مرحوم كردان
شمال نيوز : مراسم پنجمین سالگرد درگذشت وزیر فقید کشور در دولت احمدی نژاد، امروز ( سه شنبه ) یازدهم آذر ماه پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی ...(ادامه)
دانشجو: نگذاشتند احمدی‌نژاد امیرکبیر دوم شود
کامران دانشجو وزیر علوم دولت احمدی نژاد در گفت و گویی با روزنامه رسالت گفت که عده ای نگذاشتند احمدی نژآد امیر کبیر دوم شود.(ادامه)
احمدي نژاد با اشاره به آرايش سياسي مجلس و آرايش گروههاي سياسي براي انتخابات آتي مجلس گفت: مجلس را در دور بعد، اصلاح طلبان به دست خواهند گرفت و اصولگرايان شكست خواهد خورد.


مجلس دهم در اختیار اصلاح طلبان و اصولگرای واقعی مطهری است
احمدي نژاد با اشاره به آرايش سياسي مجلس و آرايش گروههاي سياسي براي انتخابات آتي مجلس گفت: مجلس را در دور بعد، اصلاح طلبان به دست خواهند گرفت و اصولگرايان شكست خواهد خورد. (ادامه)
گم شدن گزارش 32جلدي در دولت احمدي‌نژاد
(ادامه)
شریعتی: مراقب نباشند احمدي‌نژاد برمي‌گردد
(ادامه)
شمال نیوز : جلسه عصر چهارشنبه شوراي شهر ساري در حالی تشكيل نشد که با عدم حضور برخی از اعضای شورا به حد نصاب نرسید !... جلسه شورای شهر ساری تعطیل شد !
شمال نیوز : جلسه عصر چهارشنبه شوراي شهر ساري در حالی تشكيل نشد که با عدم حضور برخی از اعضای شورا به حد نصاب نرسید !...(ادامه)
نامه جمعی از فارغ التحصیلان دبیرستان مفید به مجلس
(ادامه)
شنيده های شمال نیوز از قائم شهر حاكي از آن است كه حاميان اين دو جريان از هم اكنون با ارسال پيامك و دعوت از هم فكران خود، قصد دارند تا كفه ترازوي حاضرين در سالن مناظره را به سوي خود سنگين تر كنند...
رويارويي تفكرات اصلاح طلبان و احمدي نژادي ها ؛ اينبار در مازندران
شنيده های شمال نیوز از قائم شهر حاكي از آن است كه حاميان اين دو جريان از هم اكنون با ارسال پيامك و دعوت از هم فكران خود، قصد دارند تا كفه ترازوي حاضرين در سالن مناظره را به سوي خود سنگين تر كنند... (ادامه)
تصویر نگاری متهم احتمالي اسيدپاشي
(ادامه)
احمدي‌نژاد خوش شانس‌ترين دولت در صد سال اخير بود
حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوي لاري با اطمينان مي‌گويد كه اصلاح‌طلبان اكثريت مجلس دهم را كسب خواهند كرد و گله مند است از دولت كه هنوز برخي مديران دولت گذشته را تغيير نداده است.(ادامه)
محورهای مسدود و محدودیت‌‌ها در کشور
محور هراز ، واقع در استان مازندران ، از 25 مهر لغايت 10 آبان ، از ساعت 22 الي 4 بامداد بغير از چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه و ايام تعطيلات رسمي ، به دليل اجراي عملیات نصب سيستم هاي روشنايي تونل شماره 4 ، مسدود و تردد از ساير محورهاي منتهي به شمال انجام مي گردد.(ادامه)
سرنوشت اصولگرايان بعدازدرگذشت «آيت‌الله»
با درگذشت اين روحاني شناخته شده اصول‌گرا، جريان راست دچار تحولات بنيادين در رفتار و روش‌هاي سياسي خود خواهد شد. اولين بحراني که اين گروه سياسي با آن درگير است خالي شدن اين جريان از بزرگاني همچون مهدوي کني است. اصول گرايان طي سال‌هاي اخير، چهار نيروي شناخته شده خود را از دست دادند.(ادامه)
ماموريت انتخاباتي وزراي خاتمي
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
ماموریت انتخاباتی وزرای خاتمی چیست؟
(ادامه)
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود. چرا اصولگراها دیگر احمدی نژاد را دوست ندارند؟
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود.(ادامه)
درجلسه سیدحسن و احمدي‌نژاد مطرح نشد!
در جلسه احمدي‌نژاد با سيدحسن خميني درباره مجلس خبرگان، بقايي و دانشگاه ايرانيان صحبت نشد.(ادامه)
اعلام کرده هدایایش را به موزه امام(ره) می‌بخشد اما یک‌سال پیش حمید بقایی معاون اجرایی سابق نهاد ریاست‌جمهوری با تکذیب خبر جابه‌جایی هدایا به فارس گفته ‌بود: اساسا جابه‌جایی اموال در مجموعه‌های دولتی به این راحتی‌ها نیست.
احمدی نژاد از پایان ریاست جمهوری تا امروز / همه تحرکات مردان بهاری!
اعلام کرده هدایایش را به موزه امام(ره) می‌بخشد اما یک‌سال پیش حمید بقایی معاون اجرایی سابق نهاد ریاست‌جمهوری با تکذیب خبر جابه‌جایی هدایا به فارس گفته ‌بود: اساسا جابه‌جایی اموال در مجموعه‌های دولتی به این راحتی‌ها نیست. (ادامه)
جدیدترین گمانه زنی ها برای رياست صداوسيما
در سابقه ي اصلي ترين گزينه ي رياست صدا و سيما عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام به چشم ميخورد (ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است.


خیز احمدی نژاد برای مجلس دهم/دیدار با حسن خمینی، یک پیشنهاد به صادق خرازی و رایزنی در جامعه روحانیت
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است. (ادامه)
جشن تولد احمدي‌نژادي‌ها براي 58 سالگي او / جشنی برای رییس جمهوری قلب ها!
هواداران احمدي‌نژاد براي «جشن تولد» آماده مي‌شوند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
زیباکلام: احمدي‌نژاد بايد استيضاح مي‌شد
اگر قرار است کسی استیضاح می‌شد باید قبلا احمدي‌نژاد را استيضاح می‌کردند چرا که پاره‌ای از سياست‌هايش در آن 8سال باعث فاصله ايران باجهان شد که از این منظر ما لطمات اقتصادی، سیاسی و... زیادی خوردیم(ادامه)
وي در ادامه از حضور برخي وزراي احمدي نژاد در انتخابات مجلس خبر داد و اظهار کرد: «آقاي احمدي‌نژاد هيچ برنامه‌اي براي هيچ انتخاباتي ندارند و قطعا در انتخابات مجلس بعدي هم حضور سازمان‌يافته‌اي نخواهند داشت. البته ممکن است برخي از وزراي ايشان با تصميم شخصي در مناطقي که مقبوليت بومي و... روایت یکی از نزدیکان احمدی نژاد از نامزدی « شیخ الاسلام » در چالوس
وي در ادامه از حضور برخي وزراي احمدي نژاد در انتخابات مجلس خبر داد و اظهار کرد: «آقاي احمدي‌نژاد هيچ برنامه‌اي براي هيچ انتخاباتي ندارند و قطعا در انتخابات مجلس بعدي هم حضور سازمان‌يافته‌اي نخواهند داشت. البته ممکن است برخي از وزراي ايشان با تصميم شخصي در مناطقي که مقبوليت بومي و...(ادامه)
مسافران کرج - چالوس بخوانند
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
حکم شورای امنیت برای هاشمی رفسنجانی/ احمدي‌نژاد براي انتخابات مجلس برنامه‌‌ای ندارد
روزنامه های اصلاح طلب که از هفته گذشته با فضاسازی رسانه ای گسترده «اصرار» به دیدار حجت الاسلام روحانی با همتای آمریکایی خود داشتند پس از «انکار» این دیدار از سوی حسن روحانی به اغما فرو رفتند و با چرخشی تمرکز خبری خود را به دیدار حسن روحانی و کامرون معطوف ساختند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
بابک زنجانی چگونه همسرش را پیدا کرد؟
زنجانی با اين خانم چگونه آشنا شدي؟ گفت: «خيلي دختر زرنگي است. مي‌تواند كارهاي من را خوب هماهنگ كند و براي ال‌سي‌هايم به او نياز دارم.» اسم همسر زنجاني ثريا بود كه به او سوري مي‌گفت: بعدها از او پرسيدم بابك اسم سورينت را از كجا آوردي و گفت اسم آن را از اسم همسرم برداشتم و به آن يك نت اضافه كردم. »(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 140 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.