.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نظر محمود احمدی‌نژاد درباره سیاست‌های ترامپ
(ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود..... نظرسنجي انتخاباتي ياران سابق احمدي‌نژاد!
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود.....(ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
احمدی نژاد:رهبری فرمودند مصلحت نيست بیایید، گفتم باشد،يك ثانيه هم طول نكشيد
(ادامه)
شمال نیوز: اساسا هنوز هم مشخص نيست اختلاف بر سر چه چيزي است و اين تغييرات به شكل «استعفا» خواهد بود يا «بركناري» چرا كه كدام از آنها معناي خاص خود را دارد. تعويق در تغيير وزير ارشاد / جنتي ماندگار مي شود؟
شمال نیوز: اساسا هنوز هم مشخص نيست اختلاف بر سر چه چيزي است و اين تغييرات به شكل «استعفا» خواهد بود يا «بركناري» چرا كه كدام از آنها معناي خاص خود را دارد.(ادامه)
اولین اظهارنظر احمدی‌نژاد بعد از نهی از کاندیداتوری
(ادامه)
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد..... مشائی : احمدي‎نژاد کانديدا نمي‎شود / دوره ما تمام شد !
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد.....(ادامه)
عكس/ خوش و بش احمدي نژاد و معاون روحاني، در يك مراسم ختم
عكس/ خوش و بش احمدي نژاد و معاون روحاني، در يك مراسم ختم (ادامه)
چرا محمود احمدی‌نژاد به قم نمی‌رود؟
محمود احمدی‌نژاد بعد از دوران ریاست جمهوری و بعد از آنکه احساس فراموشی از دنیای سیاست به وی دست داد، ایرانگردی‌هایی را شروع کرد که در راستای سفرهای استانی او شناخته شد. (ادامه)
شمال نیوز: احمدی نژاد اخیرا در جلسه ای گفته است سفرهای استانی ام را تعطیل خواهم کرد و در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم شرکت نخواهم کرد.
انصراف احمدی نژاد از کاندیداتوری در انتخابات 96 ؟
شمال نیوز: احمدی نژاد اخیرا در جلسه ای گفته است سفرهای استانی ام را تعطیل خواهم کرد و در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم شرکت نخواهم کرد. (ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
شمال نیوز: سال‌هاست نمي‌توان منكر نقش شیخ نور در معادلات سياسي كشور شد؛ او در اين روزها بار ديگر به سازماندهي مشغول است، اما نه به صورت علني. آرمان در گزارشی به فعالیت‌های او برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 پرداخته است که در ادامه می‌خوانید؛ برنامه اصلی ناطق‌نوری برای انتخابات 96 چيست؟
شمال نیوز: سال‌هاست نمي‌توان منكر نقش شیخ نور در معادلات سياسي كشور شد؛ او در اين روزها بار ديگر به سازماندهي مشغول است، اما نه به صورت علني. آرمان در گزارشی به فعالیت‌های او برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 پرداخته است که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
طلاق، میهمان ناخوانده مازندرانی‌ها(يادداشت)
(ادامه)
حمله روزنامه جوان به نایب‌رئیس مجلس/مطهری می‌خواهد دیده شود
(ادامه)
مشایی: از رو نمي‌روم مگر اينكه از جسدم رد شوند
آرمان در گزارشی بخش‌هايي از آنچه به نام اظهارات مشايي در سال ۸۹ منتشر شده است، پرداخته که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)

واکنش متفاوت مردم به نامه احمدی نژاد به اوباما(ديدگاه)
(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
«حمله» به رييس‌جمهور / رئیس‌جمهور، «عمروعاص»، «خائن»، «ساده‌لوح» و «ضد ولايت‌فقيه» ناميده شد
(ادامه)
آغازگام سوم اصلاح طلبان
(ادامه)
شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد
دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.(ادامه)
دلیل جالب احمدی نژاد برای برکناری متکی از وزارت خارجه
مصطفی رضاحسینی نماینده اسبق مجلس که سخنگوی طراحان سوال از محمود احمدی‌نژاد هم بود در گفتگویی به بیان نکاتی جدید از ماجرای سوال از رییس‌جمهور سابق پرداخته است. (ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟.... حکم احمدی نژاد صادر شده اما اجرا نمی‌شود
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟....(ادامه)
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟... اسامی جدید اصولگرایانی که در سال 96 رقیب احتمالی روحانی می شوند
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟...(ادامه)
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند.

انتصاب مشاور امور رسانه ای، مسئول دفتر و معاون پشتیبانی و اجرایی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند. (ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
زیبا کلام: احمدی نژاد 15 میلیون رای دارد
زیبا کلام در گفتگو با روزنامه اعتماد گفت: من كه نوكر اصلاح‌طلبان نيستم كه هر چه شما مي‌خواهيد من همان را بگويم. من صادق زيبا كلام هرچه را كه به نفع مملكت تشخصيص بدهم، مي‌گويم. اگر شماها از اين مواضع من خوش‌تان نمي‌آيد برايم اصلا اهميتي ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.