.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دفاعیه جهانگیری در برابر احمدی‌نژاد
(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
رقابت هاشمی رفسنجانی و مصباح یزدی در انتخابات امسال
(ادامه)
وزیر دولت نهم: احمدی نژاد خودشیفته بود!
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
دستور جديد کابينه براي لغو يک مجوز احمدي‌نژاد
(ادامه)
احمدی‌ نژاد کاندیدا نمی‌شود
اين نماينده مجلس با متهم كردن رييس‌جمهور سابق به قبول نداشتن قانون، وي را از نظر سياسي مجرم دانسته است.(ادامه)
واکنش احمدی مقدم به تکذیبیه احمدی نژاد
فرمانده پیشین نیروی انتظامی فعلا قصد ندارد به آنچه درباره مصاحبه اخیرش گفته می شود، پاسخ دهد.(ادامه)
احمدتوکلی: اگر احمدی نژاد بازخواست شود، هوس نمی کند بازگردد/ مصلحت این است که هاشمی خود را بازنشسته کند
هفته نامه مثلث در آخرين شماره خود گفت‌وگوي مفصلي را با احمد توكلي ترتيب داده كه در آن به بررسي مسائل مهم سياست ايران پرداخته است. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
حمله تند مشاور احمدي‌نژاد عليه وزير دادگستري
چالش کلامی بین وزیر دادگستری دولت یازدهم یا همان وزیر کشور دولت نهم با احمدی‌نژادی‌ها وارد فاز جدیدی شد؛ (ادامه)
احمدی نژاد از روحانی شکایت می کند؟
(ادامه)
توضيحات جهانگيري درباره شکايت احمدي نژاد از وي
(ادامه)
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند.
شکایت از پورمحمدی پس از شکایت از جهانگیری و اشرفی اصفهانی
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند. (ادامه)
دومین شکایت احمدی‌نژاد از دولتمردان
(ادامه)
«مشايی» بازداشتش را تكذيب نمی كند
روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: شايد دهمين بار بود كه شماره تلفن همراهش را مي‌گرفتم. شماره كسي را كه شايعه بازداشتش يك ماهي است دهان به دهان در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها مي‌چرخيد.(ادامه)
پشت پرده سفرهای سیاسی احمدی نژاد
(ادامه)
با شکایت احمدی نژاد از جهانگیری پای خیلی ها وسط می آید
(ادامه)
درخواست مناظره با احمدی نژاد در تلويزيون
نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند.(ادامه)
گردهمایی احمدی نژادی ها در تهران
(ادامه)
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است.

احمدی نژادی نیستم، این وصله ها به من نمی چسبد
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است. (ادامه)
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت.... اگرجلیلی نیامده بود احتمال برداصولگرایان بود
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت....(ادامه)
سفرهای استانی احمدی‌نژاد ادامه دارد
شهري كه نخستين مقصد رييس دولت‌هاي نهم و دهم پس از توافق وين است، يقينا حرف‌هايي براي شنيدن دارد (ادامه)
عذرخواهي استاندار سابق از مردم
استاندار سابق از مردم فارس عذرخواهي كرد و حالا گزينه‌اي در ساختمان استانداري رياست خواهد كرد كه مطابق آنچه كه وزير كشور گفته است با برنامه‌هاي دولت هماهنگ است.(ادامه)
خرازی:محاکمه احمدی​نژاد،حق ملت ایران است
(ادامه)
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ... بقایی در ۱۰ کشور سرمایه‌گذاری کرده است/فاجعه‌ای بزرگ‌تر از پرونده‌ زنجانی!؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ...(ادامه)
سرمایه گذاری معاون احمدی‌نژاد در 10 کشور؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه 7 تیر
(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.