.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
پيام به روحاني براي انصراف از رياست‌جمهوري
(ادامه)
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد. احمدي نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي کند
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.(ادامه)
خبر خوش دولت برای 49 ميليون ايرانی
با تصويب لايحه ساماندهي سهام عدالت، پس از ١٠ سال برگه‌ها به پول نقد تبديل مي‌شوند.(ادامه)
10 نکته به یاد مانده از یک بازی تاریخی
دو ساعت مانده به آغاز بازی درها را بستند و اعلام کردند که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و ه همین خاطر هزاران نفر که بلیت اینترنتی خریده بودند از دیدن بازی محروم شدند. چه کسانی روی صندلی های رزرو شده نشسته بودند؟!(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور سابق کشورمان احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ را رد نکرد.
سال 96 همه همدیگر را خواهیم دید
شمال نیوز: رئیس‌جمهور سابق کشورمان احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ را رد نکرد. (ادامه)
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ... آقای احمدی‌نژاد ؛ لطفا به "خانه‌نشينی" ادامه بده !
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ...(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌تواندیارانه 250 هزارتومانی بدهد؟
مشاوران تبليغاتي احمدي نژاد پس از شكست سهمگين اصولگرايان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وي توصيه كرده اند، پيش از انكه جريان اصولگرايي از شوك خارج شود فعاليتهاي انتخاباتي خود را اغاز كند تا اصولگرايان را در برابر يك كار انجام شده قرار دهد. (ادامه)
علت عصبانيت احمدی نژادی ها از عزت الله انتظامی چيست؟
به نظر می رسد خشم و عصبانیت نزدیکان احمدی نژاد از استاد انتظامی ارتباطی با محتوای نامه ی آقای بازیگر ندارد، بلکه ریشه در اتفاقات روز ثبت نام مشایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 دارد.(ادامه)
محمدرضا عارف: نتيجه را ديدم شوكه شدم
(ادامه)
شمال نیوز: اگرچه احمدی‌ نژاد چندین بار قبل از برگزاری انتخابات مجلس دهم اعلام کرده بود که در این انتخابات نقش آفرین نخواهد بود، اما برخی وزرای وی نامزد این انتخابات شدند. 
عاقبت کابینه احمدی‌نژاد در مجلس دهم/ وزرایی که به مجلس راه یافتند و آنها که بازماندند(خبر)
شمال نیوز: اگرچه احمدی‌ نژاد چندین بار قبل از برگزاری انتخابات مجلس دهم اعلام کرده بود که در این انتخابات نقش آفرین نخواهد بود، اما برخی وزرای وی نامزد این انتخابات شدند. (ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد.
احمدي ن‍ژاد به من گفت خودت را كنار بكش
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد. (ادامه)
جبهه پایداری و حزب وزیران احمدی نژاد ، لیست جدا از اصولگرایان می دهند
(ادامه)
شجونی: عزادار ردصلاحیت‌ها هستیم
حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز و از روحانيون اصولگرايي است كه به انتقادهاي تند و تيزش از اصلاح‌طلبان مشهور است. او كه زماني از حاميان پر و پا قرص محمود احمدي‌نژاد بود در اواخر عمر دولت دهم بدل به يكي از منتقدان وي شد. شجوني حالا هم از منتقدان سفت و سخت حسن روحاني و دولت يازدهم است. با اين حال اگر هر ايرادي به شجوني وارد باشد، اما او هماني است كه مي‌نماياند. در حرف‌هاي او صداقتي است كه مخاطب را همراه مي‌كند. (ادامه)
خيز‌ دولت دهمی ها برای مجلس!
(ادامه)
داوري: احمدي نژاد ديگر در هيچ انتخاباتي شركت نمي كند
یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد می‌گوید آرزوی من حضور دوباره احمدی‌نژاد در صحنه سیاست است اما ایشان بارها اعلام کرده‌اند که در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهند کرد. (ادامه)
معاون احمدي نژاد از زندان آزاد شد
وکیل مدافع حمید بقایی گفت: حمید بقایی عصر امروز از زندان اوین آزاد شد. (ادامه)
نسخه پیچی وزرای احمدی‌نژاد برای دولت روحانی
دو سال بعد از ترک پاستور، اعضای «جبهه یکتا» که شهرتش به گردهمایی وزرا و اعضای کابینه احمدی‌نژاد در آن است، هم هوای «بهارستان» دارند و هم در خاطره «پاستور» باقی مانده‌اند. (ادامه)
نسخه پیچی وزرای احمدی‌نژاد برای دولت روحانی
شمال نیوز: دو سال بعد از ترک پاستور، اعضای «جبهه یکتا» که شهرتش به گردهمایی وزرا و اعضای کابینه احمدی‌نژاد در آن است، هم هوای «بهارستان» دارند و هم در خاطره «پاستور» باقی مانده‌اند. (ادامه)
۳ ميليون نفر يارانه نگرفتند
(ادامه)
در دولت احمدي‌نژاد، پمپاژ پول شده بود
در سال‌های ١٣٨٤ تا ١٣٩٢ که دو دولت نهم و دهم روی کار بودند؛ میزان نقدینگی در داخل کشور تا پنج برابر افزایش پیدا کرد. تورمی به وجود آورد که تا ٤٠ درصد در سال ٩٢ پیش رفت که رتبه کشور را به دومین تورم جهان ارتقا داد(ادامه)
احمدي نژاد معروف به غير قابل پيش بيني بودن است و اينکه نزديکان وي بگويند او برنامه‌اي براي انتخابات ندارد قابل استناد نيست زيرا يکي از خصوصيات احمدي نژاد غيرقابل پيش بيني بودن است. برخی در مجلس شیفته احمدی نژاد هستند/ او مي‌خواهد در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم حضور يابد
احمدي نژاد معروف به غير قابل پيش بيني بودن است و اينکه نزديکان وي بگويند او برنامه‌اي براي انتخابات ندارد قابل استناد نيست زيرا يکي از خصوصيات احمدي نژاد غيرقابل پيش بيني بودن است.(ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
هشدار نسبت به حضور مفسدان اقتصادي در انتخابات
يک فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: نگراني اين است که جريان‌هايي که در دوران هشت ساله احمدي‌نژاد به پول‌هاي کثيف دست پيدا کردند و ارقام چند هزار ميلياردي به جيب زدند، وارد عرصه انتخابات شوند. (ادامه)
رازهای هسته‌ای هاشمی رفسنجانی از زبان خودش
مي‌خواستم عبدالقديرخان را ببينم اما نشد پس از جنگ اولین غنی سازی‌ در امیرآباد با همان چیزهایی که از پاکستان گرفته بودیم انجام شد پاكستاني‌ها ٤ هزار سانتریفیوژ دست دوم نسل اول را با مقداری نقشه به ما دادند در...(ادامه)
دوگانه‌های انتخاباتی احمدی نژادی ها
احمدي‌نژاد بالاخره از دو كلمه بيشتر به سوالات خبرنگاران جواب داد كه آن دو سوال درباره انتخابات و دانشگاه ايرانيان بود.(ادامه)
مرگ دامدار 60 ساله در طوفان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: حمزه خوشرو رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در شهرستان نكا ، دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت .
حمزه خوشرو از يادگاران دفاع مقدس به ديار حق شتافت
شمال نیوز: حمزه خوشرو رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در شهرستان نكا ، دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.739 seconds.