.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بابک زنجانی چگونه همسرش را پیدا کرد؟
به زنجانی با اين خانم چگونه آشنا شدي؟ گفت: «خيلي دختر زرنگي است. مي‌تواند كارهاي من را خوب هماهنگ كند و براي ال‌سي‌هايم به او نياز دارم.» اسم همسر زنجاني ثريا بود كه به او سوري مي‌گفت: بعدها از او پرسيدم بابك اسم سورينت را از كجا آوردي و گفت اسم آن را از اسم همسرم برداشتم و به آن يك نت اضافه كردم. »(ادامه)
طرفداران احمدی‌نژاد «رادیو» راه‌اندازی می‌کنند
(ادامه)
آتش به جان ميانكاله افتاد
(ادامه)
وزیراحمدی‌نژاد:روحاني با كوتوله‌ها كارنمي‌كند
تمام تلاش جريان احمدي‌نژاد از همان ابتدا اين بود كه نيروهاي همفكر خود را در سيستم اجرايي تزريق كند. همين امر دولت يازدهم را با مشكل روبه‌رو مي‌كند، چراكه دولت يازدهم نمي‌تواند با نيروهاي دولت‌های نهم و دهم به وعده‌هايش عمل كند.(ادامه)
شمال نیوز: در هفتاد و يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر ساري اعضاي كميسيون هاي مختلف اين شورا با رأي اعضا مشخص شدند .
تركيب كميسيون‌هاي شوراي شهر ساري مشخص شدند
شمال نیوز: در هفتاد و يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر ساري اعضاي كميسيون هاي مختلف اين شورا با رأي اعضا مشخص شدند . (ادامه)
اطلاعیه درباره دانشگاه محمود احمدی نژاد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
بالا گرفتن جنجال دانشگاه احمدی‌نژاد
(ادامه)
استانی شدن انتخابات مجلس در دستور کار
(ادامه)
واكنش دولت به حكم معاون اول احمدی نژاد
كابينه‌يي كه روزي خط قرمز محمود احمدي‌نژاد بود هرچند تلاش زيادي دارد تا اشل «كابينه» بودن خود را با برگزاري جلسات منظم و هفتگي حفظ كند، اما به نظر مي‌رسد كه ديگر نمي‌تواند خصوصيت «خط قرمز» بودن خود را داشته باشد.(ادامه)
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند . آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .(ادامه)
مقایسه هاشمي با رهبر قدرتمند اروپایی
اين فرمانده جنگ که پيش از آن توانسته بود با هوش و فراست ذاتي و تئوري‌هاي کم نظير جنگي، نقش حائز اهميتي در اتحاد دول غرب و شرق عليه طغيانگريِ هيتلر ايفا کرده و زنجيره شکست‌هاي آلمان نازي را تکميل نمايد، رقابت انتخاباتي را به معاونش «کلمنت اتلي» باخت و بهت آلود، راهي منزل و البته ميز قديمي نويسندگي‌اش گرديد.(ادامه)
پشت‌پرده استيضاح‌هاي مجلس چيست؟
(ادامه)
سازماندهي تندروها براي استيضاح وزير ارشاد
نماينده اروميه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه با توجه به عملکرد فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت ممکن است جنتي هم به سرنوشت فرجي‌دانا دچار شود، تاکيد کرد: فراکسيون رهروان ولايت روز استيضاح فرجي داناعملکرد ضعيفي داشت. پيش از نشست استيضاح اکثريت اين فراکسيون مخالف راي مثبت به استيضاح بود اما عملا اين اتفاق رخ نداد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
پرده برداری از تخلف بزرگ 22 میلیارد دلاری
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
پرونده استيضاح بسته شد، نه بورسيه‌ها!
برداشتي که در افکار عمومي وجود داشته پس از استيضاح نيز تغييري نکرده است، به نظر مي‌رسد افکار عمومي هنوز بر اين عقيده است که دليل استيضاح وزير، افشاي برخي قانون شکني‌ها بوده است.(ادامه)
سمت احتمالی عارف در دولت روحانی
طي ماه‌هاي اخير و حتي پس از انتخابات رياست‌جمهوري در سال 92 كه محمدرضا عارف از حضور در كارزار انتخابات رياست‌جمهوري كنار كشيد در برخي از محافل صحبت از اين بود كه دكتر محمدرضا عارف به زودي از سوي رييس‌جمهور به عنوان رييس فرهگستان علوم انتصاب خواهد شد.(ادامه)
دلایل دفاع‌نکردن هاشمی از عملکرد احمدی‌نژاد
آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در دوم مهرماه 1387 در ديدار اعضاي ستاد نمازجمعه کشور ضمن بيان دلايل خود براي دفاع‌نکردن از عملکرد احمدي‌نژاد، از تريبون نمازجمعه تاکيد کرد: کار مثبتي در اين دولت نمي‌بينم. کارهايي را که اين‌قدر روي آنها تکيه مي‌کنند، قبول ندارم. شيرازه کشور را به‌هم‌ريختند. بعدا خواهيد ديد که چه اتفاقاتي مي‌افتد.(ادامه)
طلاي سبز گيلان در آستانه سياه بختي!
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
استفاده از اين ادبيات به روحانی ضربه خواهد زد
آقاي روحاني از نظر اصلاح‌طلبان بايد كارهايي را بكند كه چندان در عمل به سمت آنها نرفته است؛ مثل بحث خانه احزاب و گشايش سياسي و مواردي از اين دست. در مقابل آقاي روحاني رقباي خود را هم تحقير مي‌كند. به اين ترتيب در طولاني‌مدت آقاي روحاني نه اين جناح را خواهد داشت و نه آن جناح را.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
علي مطهري: رفع حصر به نفع كشور است
(ادامه)
مبارزه با فساد یکی از محوری ترین شعارهای محمود احمدی نژاد در رقابت های انتخاباتی سالهای 84 و 88 بود. چرا احمدی نژاد به رئیس بانک مرکزی نامه نوشت؟
مبارزه با فساد یکی از محوری ترین شعارهای محمود احمدی نژاد در رقابت های انتخاباتی سالهای 84 و 88 بود.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
روحاني با خاتمي و هاشمي فرق دارد!/ حذف 10 ميليون يارانه‌بگير و فهرست جديد(ادامه)
ماجراي رخصت گرفتن احمدي‌نژاد از هاشمي
جريان احمدي‌نژاد در انتشار خاطرات بريده شده آيت‌الله منتظري براي ايجاد و القاي اختلاف در بين مسوولان نظام در دوران امام‌(ره) باعث شد كه يكي از نزديكان رسانه‌اي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني پرده از يك راز بزرگ بردارد.(ادامه)
بوی بد و پس آب زباله شهروندان گرگانی را کلافه کرد
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 140 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.