.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هر یک دقیقه در اینترنت چه می‌گذرد؟
آنچه که در هر دقیقه در اینترنت می‌گذرد. (ادامه)

شمال نیوز:

نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
نشست مجمع نمایندگان مازندران با حضور قالیباف برگزار شد
شمال نیوز: نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) برگزار شد. (ادامه)
مهدی سعادتی از آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در راستای تأمین امنیت کشور خبر داد. آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون اقتدار ملی در تأمین امنیت کشور
مهدی سعادتی از آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در راستای تأمین امنیت کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: برای تصدی وزارت صمت ۱۵ تا ۱۶ گزینه داشتیم و بعد از بررسی به سه گزینه رسیده ایم و انشاءالله از بین این سه نفر بتوانیم یک نفر را هفته آینده به مجلس معرفی کنیم.
جهانگیری مامور مخصوص روحانی برای ساماندهی گرانی
رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: برای تصدی وزارت صمت ۱۵ تا ۱۶ گزینه داشتیم و بعد از بررسی به سه گزینه رسیده ایم و انشاءالله از بین این سه نفر بتوانیم یک نفر را هفته آینده به مجلس معرفی کنیم. (ادامه)
تجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون +عکس
تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به عدم حضور استراماچونی در این تیم مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند.(ادامه)
عکس/ چهره جدید پارسا پیروزفر
نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با حضور عوامل و بازیگران این فیلم در موزه سینما برگزار شد. (ادامه)

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۹ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسید. ۱۷۹ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۳۶۳۲ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۴۱۰۳۳۴ نفر افزایش یافت
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۹ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسید. (ادامه)
آخرین آمار جهانی کرونا +جدول
طبق آخرین آمار جهانی ۲۹ میلیون و ۷۳۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. کشور هند در شب گذشته با افزایش ۹۰ هزار مبتلا به مجموع ۵میلیون و ۲۰ هزار مبتلا رسید.(ادامه)
تجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون فوتبال
تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به عدم حضور استراماچونی در این تیم مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند.(ادامه)
نرخ طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۹/۰۶/۲۶| ترمز قیمت دلار و سکه برید
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۶هزار و ۹۰۰ تومان است.(ادامه)
احتمال افزایش ۳۰ درصدی نرخ معاینه فنی خودرو‌ها
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور گفت: در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار افزایش نرخ معاینه فنی خودرو‌ها تعیین تکلیف خواهد شد.(ادامه)
جریمه مجیدی و محرومیت بلند مدت الهامی
کمیته انضباطی رای دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.(ادامه)
دلار ۵۰۰ تومان افزایش یافت
صرافی ملی ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار را ۲۶ هزار و ۶۵۰تومان اعلام کرد.(ادامه)
۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های ساری خط کشی شدند
یمینی گفت: عملیات خط کشی در ۱۲۰ کیلومتر از جاده های شهرستان ساری از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.(ادامه)
مالیات‌های جدید در راه است
آئین نامه‌های اجرایی احکام مالیاتی قانون بودجه از جمله مالیات بر خانه‌ها و خودرو‌های لوکس در حال نهایی شدن است.(ادامه)
عکس/ علی دایی در جمع ستاره‌های تکرار نشدنی
علی دایی در بایرن مونیخ بازی کرد و در فینال معروف لیگ قهرمانان اروپا، همراه با این تیم به منچستر یونایتد باخت. او البته در آن بازی شانس بازی به دست نیاورد. اما در کل دایی در بایرن تجربه بسیار شیرینی را به دست آورد. او کنار ستاره های، چون اولیور کان، مارکوس بابل، میشائیل تارنات، بیشنته لیزارازو، حمیدزیچ، لوتهار ماتئوس، جیوانی البر، اشتفان افنبرگ، پائولو سرجیو و... بازی کرد. این هم تصویری از همان روزهاست. وقتی تارنات از دایی و لیزارازو و ماتئوس و ... فیلم می‌گیرد.(ادامه)
۵۵ نفر در مازندران قربانی حوادث کار شدند
عباسی گفت: ۵۵ نفر به علت حوادث کار از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در مازندران جان باختند.(ادامه)
شمال نیوز : چرا هنرستان شهید بهشتی زیراب با این همه فضا و امکانات و پتانسیلش تبدیل به دانشکده فنی نشده است و.... « شما » و « شمال نیوز » / تکلیف اردوگاه دانش آموزی روستای سی پی سوادکوه چه شد ؟
شمال نیوز : چرا هنرستان شهید بهشتی زیراب با این همه فضا و امکانات و پتانسیلش تبدیل به دانشکده فنی نشده است و....(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر تابستان در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان تا پایان تابستان امسال خبر داد.(ادامه)
واکنش ظریف به ادعای پولیتیکو درباره تلاش ایران برای ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی: دروغگوی همیشگی ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند / حالا هم تلاش می‌کند تا ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند / زمان بیدار شدن است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه برگزاری جلسات شورا حق قانونی مردم است و اعضای شورا تحت هر شرایطی باید نسبت به حضور در آن تمکین کنند .... تداوم لغو جلسات رسمی شورای شهرآمل با غیبت برخی اعضا
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه برگزاری جلسات شورا حق قانونی مردم است و اعضای شورا تحت هر شرایطی باید نسبت به حضور در آن تمکین کنند ....(ادامه)
عکس/ عزاداری محمد مایلی کهن و بازیکنان تیم ملی
محمد مایلی‌کهن در کارنامه مربیگری‌اش زمانی به‌عنوان سرمربی تیم ملی امید فعالیت می‌کرده و در آن دوران همراه با بازیکنان تیم ملی در مراسم عزاداری نیز شرکت کردند. تیم ملی امید با هدایت مایلی‌کهن موفق نشد به المپیک صعود کند.(ادامه)
اختلالات روانی گسترده در بهبود یافتگان از کرونا
محققان اعلام کردند افراد بهبود یافته از کووید ۱۹ مستعد ابتلا به اختلالات روانی گسترده هستند.(ادامه)
مشکل چندین ساله زباله در آمل حل می شود
شهردار آمل گفت: با اراده به وجود آمده به زودی مشکل چندین ساله زباله در شهرستان رفع می شود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم..... وزیر بهداشت: دیشب به خاطر خیز جدید کرونا نخوابیدم/تقسیم بندی مناطق غلط است
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم.....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
بلاتکلیفی نیمکت استقلال
هنوز مشخص نیست کدام مربی هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده می‌گیرد.(ادامه)
کاهش دمای هوا در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ مرز شگفت انگیز کویر و جنگل
منطقه ییلاقی اُپرت در شهرستان مهدیشهر استان سمنان و به فاصله حدود ۹۰ کیلومتری از سمنان، مرکز این استان واقع شده است، این منطقه ییلاقی و بسیار زیبا و حیرت انگیز به مرز کویر و جنگل معروف است.(ادامه)
عکس/ نماینده سروان در صحن چه می‌کند؟
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی/ 25 شهریور(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.