.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ مرحوم حاج علی شمقدری در کنار رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند. به همین مناسبت تصاویری از آن دوست و همراه قدیمی رهبر انقلاب را منتشر شده است. (ادامه)
هوایی گرم در انتظار مازندرانی‌ها
هوای مازندران امروز شنبه ۲۹ شهریور صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما، وزش باد گرم جنوبی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : امیدواریم مسئولین مربوطه با توجه به اهمیت موضوع و جهت به خطر نیفتادن مسافران با جدیت بیشتری بر وضعیت فنی قطارها نظارت داشته باشند و به جان مردم اهمیت بیشتری بدهند .... توقف طولانی قطار گردشگری مازندران و اعتراض مسافران + تصاویر
شمال نیوز : امیدواریم مسئولین مربوطه با توجه به اهمیت موضوع و جهت به خطر نیفتادن مسافران با جدیت بیشتری بر وضعیت فنی قطارها نظارت داشته باشند و به جان مردم اهمیت بیشتری بدهند ....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی‌جهان که اخیرا به عنوان مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد.... سکان ورزش استان مازندران رسما به رزنگرز سپرده شد
شمال نیوز : شمال نیوز: حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی‌جهان که اخیرا به عنوان مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد....(ادامه)
نامه اعتراض‌آمیز پرسپولیس به AFC
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مراتب اعتراض خود را نسبت به جعل "خلیج فارس" در مصاحبه حمید مطهری در توئیتر رسمی AFC اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و در پی آن کاهش مسافرت‌ها و ورود مسافران به استان مازندران می‌تواند به کاهش سیر صعودی مبتلایان کرونایی در استان کمک کند .... 468 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران بستری هستند
شمال نیوز : هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و در پی آن کاهش مسافرت‌ها و ورود مسافران به استان مازندران می‌تواند به کاهش سیر صعودی مبتلایان کرونایی در استان کمک کند ....(ادامه)
آب لیموی صنعتی و خانگی فاقد ویتامین C است
مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه لیمو به صورت محدود در کشور کشت می‌شود، گفت: آبلیموی کارخانه ای از لحاظ خاصیت با آب‌ لیموهای خانگی تفاوت ندارد.(ادامه)
یک هفته تا اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور سراسری هفته اول مهر مشخص می‌شود.(ادامه)
الکس نوری با استقلال توافق کرد
مدیران استقلال با الکس نوری برای هدایت استقلال به توافقات اولیه رسیده‌اند.(ادامه)
AFC توییت جنجالی را حذف کرد
صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا، توییتی که در آن عبارت "خلیج فارس" را از صحبت‌های مربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران حذف کرده بود را پاک کرد.(ادامه)
پیامد توزیع واکسن آنفلوانزا با کارت ملی
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، توزیع واکسن آنفلوانزا با کارت ملی را با بروز مشکلاتی همراه دانست.(ادامه)
شمال نیوز :  ناصحی دانش آموخته رشته دکتری پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین دارای مدارک تخصصی و فوق تخصصی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان.... دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل جدید سازمان بیمه سلامت ایران شد
شمال نیوز : ناصحی دانش آموخته رشته دکتری پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین دارای مدارک تخصصی و فوق تخصصی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان....(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی شنبه ۲۹ شهریور
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز شنبه ۲۹ شهریور که از شبکه‌های 7،4 و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
۱۶ خوراکی طبیعی جایگزین قرص‌ها و مکمل‌های کلسیم
بسیاری از مردم بدون توجه به رژیم غذایی روزانه خود برای رفع "کمبود کلسیم" به مصرف قرص‌ها و مکمل‌های کلسیم روی آورده‌اند غافل از اینکه مصرف خودسرانه این قرص‌ها، می‌تواند عوارض و ضایعات مختلفی از جمله عوارض کبدی به دنبال داشته باشد!(ادامه)
عکسی قدیمی از ناصر حجازی در بابل
تصویری از ناصر حجازی در کنار جعفر مشهدسری، فوتبالیست تیم بابل منتشر شده است. این تصویر مربوط به سال ۱۳۵۸ است و دو نفر در حال دریافت جام قهرمانی هستند.(ادامه)
یک پرسپولیسی بهترین بازیکن دیدار با التعاون
هافبک پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار برگشت پرسپولیس و التعاون انتخاب شد.(ادامه)
عکس/ جدول گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه C پرسپولیس با شکست التعاون صدرنشین شد. الدحیل و الشارجه دو حریف بعدی پرسپولیس هستند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
نماینده آستارا خواستار عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش شد+ عکس
نماینده آستارا خواستار اصلاح اشتباه فاحش درج بردن از منطقه حیران بعنوان اردبیل در کتب درسی آموزش و پرورش شد.(ادامه)
دیاباته خیال نامجومطلق را راحت کرد
شایعه دلخوری دیاباته از استقلال بابت مطالبات مالی‌، کادرفنی این تیم را نگران کرد، اما این پایان ماجرا نیست.(ادامه)
چرا مجلس به نقش نظارتی خود در مورد شوراهای اسلامی شهر و روستا عمل نمی‌کند!؟(يادداشت)
(ادامه)
۲ میلیون امضا در امارت علیه سازش با اسرائیل جمع‌آوری شد
یک انجمن مردمی اماراتی در فضای مجازی از جمع آوری بیش از دو میلیون امضاء در مخالفت با جریان سازش با رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو عاملی شده تا معاملات به صفر رسیده و اصلا خرید و فروشی در بازار انجام نشود به نوعی خریدار به دنبال خرید خودرو برای سود و حفظ ارزش پول خود بوده و از آن طرف فروشنده هم برای سود بیشتر حاضر به معامله نیست. فعلا خودرو نخرید
روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو عاملی شده تا معاملات به صفر رسیده و اصلا خرید و فروشی در بازار انجام نشود به نوعی خریدار به دنبال خرید خودرو برای سود و حفظ ارزش پول خود بوده و از آن طرف فروشنده هم برای سود بیشتر حاضر به معامله نیست.(ادامه)
 وزیر جهاد کشاورزی قیمت تخم مرغ در درب مرغداری را ۱۲۰۰۰ تومان و برای مصرف کننده را ۱۴۵۰۰ تومان اعلام کرد. قیمت مصوب تخم مرغ شانه‌ای ۲۶ هزار تومان شد
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تخم مرغ در درب مرغداری را ۱۲۰۰۰ تومان و برای مصرف کننده را ۱۴۵۰۰ تومان اعلام کرد.(ادامه)
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز و روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. ترافیک سنگین در محور‌های فیروزکوه و کندوان
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز و روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.(ادامه)
جزئیات ضربه اطلاعات سپاه به احتکارکنندگان
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی ۱۱۸ تن کره پاستوریزه را در سردخانه های لبنی شهر تبریز کشف و ضبط کردند.(ادامه)
آخرین هفته شهریور ۹۹ با افزایش قیمت ارز و سکه همراه بود که البته شاخص بازار سرمایه نیز بعد از مدت‌ها رشد کرد و سبز پوش شد. سکه بخریم یا سهام بورس؟ / علت گرانی طلا و ارز مشخص شد
آخرین هفته شهریور ۹۹ با افزایش قیمت ارز و سکه همراه بود که البته شاخص بازار سرمایه نیز بعد از مدت‌ها رشد کرد و سبز پوش شد. (ادامه)
برای مهران رجبی دعا کنید، شرایط او بسیار وخیم است
پزشک معالج مهران رجبی گفت: این بازیگر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و متأسفانه شرایط وی بسیار وخیم است.(ادامه)
 رهبر جریان صدر عراق به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که به افتتاح سفارت در بغداد فکر نکند، چراکه این اقدام پایان کار رژیم اشغالگر را رقم خواهد زد. هشدار مقتدی صدر به نتانیاهو: به افتتاح سفارت در بغداد فکر هم نکن
رهبر جریان صدر عراق به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که به افتتاح سفارت در بغداد فکر نکند، چراکه این اقدام پایان کار رژیم اشغالگر را رقم خواهد زد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.