.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین آمار جهانی کرونا +جدول
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۹ میلیون و ۴۴۵ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با افزایش ۴۰ هزار مبتلا به مجموع ۶میلیون و ۷۴۹ هزار نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد .... فعال سیاسی اصولگرا : تعداد نامزد‌های اصولگرا به ۳۵ نفر می‌رسد/رئیسی پررنگترین نقش را در جریان اصولگرایی دارد/ جلیلی نفر سوم لیست است/ نامزدی فتاح منتفی نیست
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : با آنکه کشاورزان مازندران در دوره کرونا خسارت های هنگفتی را به جان خریده اند اما زیربخش های آن در سبد حمایتی دولت جامانده است .... کشاورزان مازندران ؛ از کرونا رانده و از حمایت ها جامانده
شمال نیوز : با آنکه کشاورزان مازندران در دوره کرونا خسارت های هنگفتی را به جان خریده اند اما زیربخش های آن در سبد حمایتی دولت جامانده است ....(ادامه)
پرسپولیس و استقلال در خطر حذف از لیگ برتر
باشگاه‌های بدهکار در قاره آسیا در صورتی که نتوانند شرایط مالی خود را سامان بدهند از حضور در لیگ‌های داخلی کشورها نیز محروم خواهند شد.(ادامه)
وضعیت نابسامان شوراها و شهرداری ها محصول غفلت و ملاحظه کاری است
مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: وضعیت نابسامان و منزجرکننده فعلی در شوراها و شهرداری های استان یا محصول بی توجهی و غفلت نهادها و سازمان های متولی و یا نتیجه ملاحظه کاری است(ادامه)
احداث بیمارستان دندانپزشکی توسط مادرشهیدان در بابل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: به زودی اولین بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور در بابل که توسط مادر شهیدان شعبان زاده احداث و تجهیز شده، راه اندازی می شود.(ادامه)
استعفای ذی‌حساب باشگاه استقلال
ذی‌حساب باشگاه استقلال برای چندمین بار از سمت خود کناره گیری کرد.(ادامه)
عکس/ ستاره استقلال از راه رسید
مهاجم تیم فوتبال استقلال به اردوی این تیم در قطر اضافه شد.(ادامه)
مهلت یک هفته‌ای دادستان مرکز استان برای تعیین تکلیف زباله آمل
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به مدیران مرتبط با پسماند یک هفته مهلت داد زمین جایگزین برای دفن زباله‌های آمل تعیین کنند.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
۲ انتصاب جدید در پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس دو حکم جدید برای سمت‌های مختلف این باشگاه امضا کرد.(ادامه)
هوای مازندران ناپایدار می‌شود
هوای مازندران از امشب همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصویر زیرخاکی از کارمندان شبکه پستی کشور +عکس
تصویری قدیمی از کارمندانی که مشغول انتقال مرسوله‌های پستی در شرکت پست کشور هستند را مشاهده می‎کنید.(ادامه)
رییس قوه قضائیه: بر تفکیک جرایم سیاسی از جرایم امنیتی اصرار دارم /هم دادسراها هم دادگاه‌ها بر اجرای قانون و بخشنامه ابلاغی درخصوص جرم سیاسی اهتمام داشته باشند / دادستان تهران: برای ۵ نفر از متهمان به عنوان «جرم سیاسی» کیفرخواست صادر شد ....(خبر)
(ادامه)
برای درمان زردی قرص فنوباربیتال تجویز نشود
عضو هیأت مدیره انجمن نوزادان کشور گفت: برای نوزادان تغذیه مکرر شیر مادر توصیه می‌شود ولی متأسفانه برخی از پزشکان داروی فنوباربیتال را تجویز کرده و این دارو ضد تشنج و باعث خواب‌آلودگی در نوزادان می‌شود.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه شنبه ۲۵ شهریور
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه شنبه 25 شهریور که از شبکه‌های 7،4 و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
باشگاه استقلال قرارداد ۸ میلیاردی امضا کرد+عکس
باشگاه استقلال تهران قراردادی را با یک شرکت اقتصادی و تجاری به ارزش 80 میلیارد ریال امضا کرد.(ادامه)
خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ درباره طرح جاماندگان سهام عدالت به زودی در صحن علنی تصمیم‌گیری می‌شود.(ادامه)
علی نیکزاد به کرونا مبتلا شد
نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودروهای سایپا
قیمت سیتروئن C۳ امروز به ۸۲۰میلیون تومان رسید.(ادامه)
طرح عجیب یک کافی شاپ در ایران! +عکس
ملت از خونه پیش ساخته هم پول در میارن(ادامه)
اقدام عجیب حاج‌صفی در اینستاگرام +عکس
چند روزی است که در سایت های ورزشی خبر پیشنهاد تیم آریس یونان به احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه تراکتور مطرح شده است. با اینکه باشگاه تراکتور مخالف جدایی حاج‌صفی است اما او در اقدامی عجیب تمام پست های مربوط به باشگاه تراکتور را از صفحه‌اش حذف کرد.(ادامه)
گلودرد بچه‌ها را جدی بگیریم
یک فوق تخصص قلب و عروق، گفت: درجه رماتیسم قلبی بسته به اینکه دریچه‌های قلب چقدر درگیر باشد فرق می‌کند، رماتیسم عموما در کودکی اتفاق می‌افتد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تداوم سراشیبی در شورای شهر ساری/ نامه دعوت از اعضای علی‌البدل شورا 10 روز دیگر به فرمانداری ارسال می‌شود
رئیس شورای شهر ساری گفت: براساس قانون مهلت دعوت از اعضای علی‌البدل شورا فرا نرسیده و 10 روز دیگر درخواست را به فرمانداری اعلام می‌کنیم.(ادامه)
یک عضو دیگر شورای شهر ساری بازداشت شد
(ادامه)
برخی افراد برای شارژ کردن موبایل از شارژر‌های ماشینی استفاده می‌کنند. در حالی که باید این روش شارژ کردن موبایل را فراموش کنیم. چرا نباید موبایل را در ماشین به شارژ بزنیم؟
برخی افراد برای شارژ کردن موبایل از شارژر‌های ماشینی استفاده می‌کنند. در حالی که باید این روش شارژ کردن موبایل را فراموش کنیم.(ادامه)
جزئیات طرح مجلس برای ساماندهی بازار خودرو
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جزئیات طرح تحول بازار و صنعت خودرو سبک گفت: قرار است با عرضه تمامی خودروهای صفر در بورس، جلوی فروش این خودروها توسط خودروسازان از درب های پشتی گرفته شود.(ادامه)
از 11 رای مأخوذه، 8 عضو شورای اسلامی شهر رشت با استیضاح وی موافق بودند و او از سمت خود برکنار شد. شهردار رشت برکنار شد / معرفی سرپرست شهرداری
از 11 رای مأخوذه، 8 عضو شورای اسلامی شهر رشت با استیضاح وی موافق بودند و او از سمت خود برکنار شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی همچنین به طرح " ساماندهی نیروهای شرکتی و حجمی"  در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: در این طرح وظایف نیروهای انسانی شهرداری بطور مجزا در هشت محور تعریف و اجرایی شد که .... اخراج کذب است / نیروهای شرکتی ساماندهی می شوند
شمال نیوز : وی همچنین به طرح " ساماندهی نیروهای شرکتی و حجمی" در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: در این طرح وظایف نیروهای انسانی شهرداری بطور مجزا در هشت محور تعریف و اجرایی شد که ....(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.