.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روحانی: کار را تعطیل می کردیم زندگی مردم لطمه می دید / بدون تعامل با جهان زندگی کردن بسیار سخت و گاهی ناممکن است / ما باید بتوانیم آنچه تولید می‌کنیم صادر کنیم و در مواردی که چیزی در داخل موجود نیست، بتوانیم آن را وارد کنیم....(خبر)
(ادامه)
پرونده مسکن مهر مازندران طبق زمانبندی باید بسته شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: پروژه مسکن مهر در مازندران باید در زمان‌بندی مشخص شده به پایان برسد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه پرسنل و کادر درمان این بیمارستان علاوه بر ریسک مبارزه در جدال با کرونا در جاده مرگ این بیمارستان هم تشویش و نگرانی دارند .... « شما » و « شمال نیوز » / جاده مرگ مسیر بیمارستان زارع را دریابید
شمال نیوز : متاسفانه پرسنل و کادر درمان این بیمارستان علاوه بر ریسک مبارزه در جدال با کرونا در جاده مرگ این بیمارستان هم تشویش و نگرانی دارند ....(ادامه)
خاک خوردن مزایای قانون جدید چک در بی‌خبری بازار
با وجود گذشت حدود 2 سال از اجرایی شدن قانون جدید صدور چک، روند اطلاع‌رسانی بانک مرکزی درباره مزایای این قانون بسیار ضعیف بوده و همچنان بسیاری از بازاریان از این موضوع بی اطلاع هستند.(ادامه)

یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است بسیاری از مسائل کنونی کشور به هیچ عنوان ارتباط مستقیمی با تحریم ندارند. برای نمونه اختلاف قیمت کارخانه و بازار در خودرو هیچ‌گونه ارتباطی با تحریم نداشته و ندارد. لذا بر این باور هستم که بخش عمده مشکلات کشور را باید در عدم مسئولیت‌پذیری و بی‌اعتنایی دولت به مسائل کلان اقتصاد کشور مورد ارزیابی قرار داد. کف خیابانی که دولت نمی بیند!
یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است بسیاری از مسائل کنونی کشور به هیچ عنوان ارتباط مستقیمی با تحریم ندارند. برای نمونه اختلاف قیمت کارخانه و بازار در خودرو هیچ‌گونه ارتباطی با تحریم نداشته و ندارد. لذا بر این باور هستم که بخش عمده مشکلات کشور را باید در عدم مسئولیت‌پذیری و بی‌اعتنایی دولت به مسائل کلان اقتصاد کشور مورد ارزیابی قرار داد. (ادامه)
عکس/ مهریه جنجالی همسر علی دایی لو رفت
مهریه جنجالی همسر علی دایی لو رفت ، علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است. (ادامه)
آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو/ زیر ۱۰۰ میلیونی‌ها نایاب شدند
دیگر خودروی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بازار وجود ندارد؛ این را می‌شود با نگاهی به قیمت‌ها در بازار خودرو مشاهده کرد.(ادامه)
دست‌نوشته صانعی درباره مرجعیت رهبر انقلاب
در پی در گذشت آیت الله صانعی، دست نوشته ای از آن مرحوم درباره مرجعیت آیت الله خامنه ای در سال ۶۹ منتشر شد.(ادامه)
لغو حق پخش لیگ قهرمانان آسیا برای ایران
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید پخش نشدن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از صداوسیما به لحاظ مادی و معنوی به ضرر نمایندگان ایران است.(ادامه)
احتمال کشنده بودن ویروس کرونا چگونه مشخص می‌شود؟
شواهد نشان می‌دهد تاکنون آزمایشی قطعی برای تشخیص میزان کشندگی ویروس کرونا در افراد وجود ندارد؛ اما عواملی مانند سن، جنس، میزان دسترسی به مراقبت‌های ویژه مجهز و بیماری‌های زمینه‌ای (مانند دیابت، چاقی، سرطان، فشار خون، بیماری تنفسی مزمن، بیماری قلب و عروقی، سیگاری بودن) می‌تواند روی میزان کشندگی ویروس کرونا تاثیرگذار باشند.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی دوشنبه ٢۴ شهریور
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز دوشنبه ٢۴ شهریور که از شبکه‌های 7،4 و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
ادامه روزهای قرمز کرونایی در مازندران/ از شناسایی 95 بیمار جدید تا 177 بیمار کرونایی بدحال
سومین ماهی را پشت سر می‌گذاریم که در استان مازندران یعنی از نیمه دوم تیر ماه امسال روزهای قرمز کرونایی را تجربه می‌کنیم و این وضعیت همچنان تداوم دارد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد.... سخنگوی شورای نگهبان: شاید در دوره‌ای رئیس جمهور زن هم داشته باشیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد....(ادامه)
همه پسران سید حسن نصرالله +عکس
تصویری که می‌بینید، حجت الاسلام سید حسن نصرالله و پسر دومش «سید جواد» و شهید«سید هادی نصرالله» را در یک قاب به ثبت رسانده است.(ادامه)
عکس قدیمی و کمتر دیده شده از خانواده آیت‌الله هاشمی
عکسی قدیمی از خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.(ادامه)
بهترین جایگزین‌های سم سفید را بشناسید
متخصصان تغذیه می‌گویند مصرف زیاد شکر می‌تواند عوارض بسیار بدی برای بدن داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز:  سپری ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، سید حسین مهدوی فر را به عنوان سرپرست روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مازندران منصوب کرد .... سرپرست روابط عمومی شركت توزیع برق مازندران منصوب شد
شمال نیوز: سپری ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، سید حسین مهدوی فر را به عنوان سرپرست روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مازندران منصوب کرد ....(ادامه)
تصویر متفاوت از حرم رضوی
تصویری زیبا از ورودی صحن جمهوری اسلامی حرم امام رضا(ع) را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : با توجه به شرایط موجود کشور دستگاه‌های اجرایی باید با واحدهای تولیدی همکاری کنند زیرا تولید و اشتغال در راس همه امور در استان قرار دارد .... ممنوعیت قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی در مازندران
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : با توجه به شرایط موجود کشور دستگاه‌های اجرایی باید با واحدهای تولیدی همکاری کنند زیرا تولید و اشتغال در راس همه امور در استان قرار دارد ....(ادامه)
دست‌ نوشته مرحوم آیت‌ الله صانعی درباره مرجعیت رهبر انقلاب در سال ۶۹
دست‌ نوشته‎ای قدیمی از مرحوم آیت‌الله صانعی درباره مرجعیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۶۹ منتشر شده است.(ادامه)
اقدام عجیب مربی پرسپولیس قبل از بازی حساس مقابل التعاون
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اقدامی عجیب تیمش را قبل از بازی حساس با التعاون به حاشیه برد.(ادامه)
منتخبان اخیر مجلس تا نماینده شدن چه مسیری را باید طی کنند؟
روز گذشته پرونده انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شورای اسلامی بسته شد، اما تا اینکه منتخبان ۱۰ حوزه انتخابیه، نماینده مجلس محسوب شوند باید روند قانونی را طی کنند. (ادامه)
حال نماینده مجلس یازدهم به علت کرونا وخیم شد
نماینده مردم تهران در مجلس که اواخر مردادماه به ویروس کرونا مبتلا شده بود به دلیل حاد شدن بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.(ادامه)
پیکر آیت‌الله صانعی به خاک سپرده شد
پیکر آیت‌الله صانعی در گلزار شیخان قم به خاک سپرده شد.(ادامه)
احتمال تعطیلی مدارس از اول مهر ماه، شایعه یا واقعیت
آیا مدارس پس از دو هفته آموزش‌های حضوری از اول مهرماه تعطیل می‌شوند؟(ادامه)
پیام تسلیت مسئولان سپاه کربلا درپی عروج آسمانی جهادگر عرصه سلامت
فرمانده سپاه کربلا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شهادت شهیده مدافع سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد را تسلیت گفتند.(ادامه)
۹۵ بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند
۹۵ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مازندران شناسایی و بستری شدند.(ادامه)
تصاویر: حضور مجازی روحانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها
مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.(ادامه)
بهترین روش درمان بیماران کرونایی
مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه در روش‌های درمانی شناخته شده کرونا، بهترین روش درمان، روش پلاسما درمانی و استفاده از پلاسمای بهبود یافتگان است، گفت:مردم برای اهدای خون مراجعه کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.