.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محمود احمدی نژاد تأکید کرد که از سخنان و عملکردش در دو دوره ریاست جمهوری پشیمان نیست. او در واکنش به گزارش ها درباره تلاش او برای ملاقات با رهبری برای شرکت در انتخابات هم گفت: متأسفانه رسانه ها نظرات خودشان را منتشر می کنند بدون این که دنبال سند باشند.



از حرف‌ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم؛ هر کاری هم کردم از آن دفاع می‌کنم / ۱۱ سال از اتفاقات سال ۸۸ گذشته؛ باید به فکر مسائل امروز باشیم / درمورد فیلتر توئیتر در زمان من، یادم نمی‌آید/ فرقی بین بایدن و ترامپ نیست (خبر)
محمود احمدی نژاد تأکید کرد که از سخنان و عملکردش در دو دوره ریاست جمهوری پشیمان نیست. او در واکنش به گزارش ها درباره تلاش او برای ملاقات با رهبری برای شرکت در انتخابات هم گفت: متأسفانه رسانه ها نظرات خودشان را منتشر می کنند بدون این که دنبال سند باشند. (ادامه)
عکس/ آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده گلستان
بیشتر از ۱۰ روز از وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در روستاهای کوهستانی رامیان می‌گذرد و با توجه به خشتی و گلی بودن منازل مسکونی در این مناطق هر روز بر تعداد واحدهای خسارت دیده اضافه می‌شود. (ادامه)
آیت‌الله لائینی:دفاع مقدس مولفه های جدیدی را در نظام بین الملل عرضه کرده است
نماینده ولی فقیه در مازندران، دوران دفاع مقدس را تجلی مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: این دوران مولفه های جدیدی را در عرصه های بین المللی ارائه کرده است.(ادامه)
ترافیک هراز عادی است/ احتمال یکطرفه شدن کندوان
رئیس پلیس راه مازندران، وضعیت ترافیک در جاده های استان از جمله هراز را عادی و روان اعلام کرد و گفت: جاده های چالوس و هراز در صورت نیاز و بار سنگین ترافیک یک طرفه می شود.(ادامه)
۱۴ نفر دیگر در بابل کرونایی شدند
۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
وزش شدید باد گرم در مازندران
هوای مازندران امروز و فردا همراه با وزش شدید باد گرم پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۱۴۴ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر رسید و ۲۸ استان همچنان در وضعیت قرمز یا زرد کرونا هستند.... ۱۴۴ نفر دیگر جان باختند / شناسایی ۳۰۴۹ بیمار جدید / مجموع بیماران ۴۱۶ هزار نفر، مجموع جان باختگان ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر / ۲۸ استان در وضعیت قرمز یا زرد
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۱۴۴ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر رسید و ۲۸ استان همچنان در وضعیت قرمز یا زرد کرونا هستند....(ادامه)
رهبر انقلاب درگذشتِ آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند.(ادامه)
یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: این مردم مظلوم ستمدیده که امروز بیش از هر زمان دیگری (پس از پیروزی انقلاب)، هزاران هزار امید بسته اند، دیگر از این عرض اندام‌های جناحی و فخرفروشی‌در مقابل جناح دیگر، واقعا خسته‌ شدند. مردم از تسویه‌ حساب‌های سیاسی خسته و ناراحت‌اند/ کدام یک از نامزدها گلی به سر ملت زدند/ جامعه حال خوشی ندارد/ رأی دهندگان، دیگر گول شعارهای عوام‌گرایانه را نمی‌خورند
یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: این مردم مظلوم ستمدیده که امروز بیش از هر زمان دیگری (پس از پیروزی انقلاب)، هزاران هزار امید بسته اند، دیگر از این عرض اندام‌های جناحی و فخرفروشی‌در مقابل جناح دیگر، واقعا خسته‌ شدند.(ادامه)
تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب
شماره‌ دویست‌وپنجاه‌وچهارم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «مقاومت یعنی زندگی» منتشر شد.(ادامه)
عکس | قدیمی‌ترین تصویر موجود از تهران
این عکس را عکاس ایتالیایی، لوئیجی پشه، ۱۵۰ سال پیش گرفته است. تهران قدیم از چهار محله به نام های سنگلج، عودلاجان، بازار و چاله میدان تشکیل شده بود که پولدار های تهران در آنجا زندگی می‌کردند و محله ثروتمندان تهران سنگلج بود.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بیستم سپتامبر باز‌خواهند گشت، گفته در این تاریخ اتفاقی رخ نخواهد داد. ظریف: ۲۰ سپتامبر هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بیستم سپتامبر باز‌خواهند گشت، گفته در این تاریخ اتفاقی رخ نخواهد داد.(ادامه)
شوک دیاباته به باشگاه استقلال
شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در نامه‌ای به این باشگاه تهدید کرد اگر مطالباتش را پرداخت نکنند، قرارداد خود را فسخ می‌کند. مجموع حقوق عقب افتاده دیاباته، به همراه پاداش ها و نیز پیش پرداخت قرارداد جدید ۴۳۸ هزار دلار می‌شود که هیچ یک پرداخت نشده. این نامه ۹ شهریور ارسال شده و دیاباته ۱۵ روز به باشگاه برای پرداخت مطالباتش فرصت داده بود. اگر بحث تعداد روزهای کاری محاسبه شود، باشگاه استقلال تا شنبه فرصت پرداخت این مبلغ را دارد.(ادامه)
دستگیری یک رئیس بانک بخاطر اختلاس
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اختلاس ۱۸ میلیارد ریالی در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.(ادامه)
در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی ما تا لحظه جنگ پیش رفتیم و دو پایگاه‌ ما در جنوب پرواز انجام دادند و جوانان نیروی هوایی تقاضای انجام خدمت و ماموریت می‌کردند.
خاطره فرمانده نیروی هوایی ارتش از شب شهادت سپهبد سلیمانی
در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی ما تا لحظه جنگ پیش رفتیم و دو پایگاه‌ ما در جنوب پرواز انجام دادند و جوانان نیروی هوایی تقاضای انجام خدمت و ماموریت می‌کردند. (ادامه)
کنایه شدید ستاره استقلال+ عکس
مدافع تیم فوتبال استقلال در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد.(ادامه)
طلبکار چه اموالی از بدهکار را نمی‌تواند بگیرد؟
اگر طلبکار به دنبال توقیف اموال بدهکار باشد باید بداند که امکان توقیف بسیاری از اموال را ندارد.(ادامه)
جدول زمانی برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه که در روز جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ از طریق شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن پخش می‌شود، اعلام شد. برنامه‌های درسی جمعه ۲۸ شهریور شبکه‌های ۴، آموزش و قرآن
جدول زمانی برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه که در روز جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ از طریق شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن پخش می‌شود، اعلام شد. (ادامه)
یار دیرین رهبر معظم انقلاب درگذشت + تصاویر
علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در مشهد مقدس درگذشت.(ادامه)
۷ نفر از عاملان شرارت و ناامنی در آمل دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری هفت نفر از عاملان تیراندازی و شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
استاندار: ساخت بیمارستان های ساری و قائمشهر شتاب گرفته است
استاندار مازندران گفت: ساخت بیمارستان های ماهفروجک ساری و بیمارستان قائمشهر شتاب گرفته است.(ادامه)
خبر بد وزارت بهداشت درباره کرونا
معاون درمان وزارت بهداشت روز گذشته به قم سفر کرد و از بخش های مختلف بیمارستان های قم که در حال خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، بازدید کرد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسیده است..... ۱۷۶ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۳۸۰۸ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۴۱۳۱۴۹ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسیده است.....(ادامه)
حل مشکلات کشور نیازمند عزم جهادی است
نماینده مردم شهرستان جویبار، قائمشهر، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مدیران اجرایی به صورت جهادی پای کار باشند قطع به یقین موانع توسعه‌ای کشور رفع می‌شود، گفت: با توجه به مشکلاتی که در کشور چاره‌ای جز پیگیر مسائل به صورت جهادی نداریم.(ادامه)
منصوریان سرمربی تراکتور شد +عکس
علیرضا منصوریان با عقد قراردادی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور انتخاب شد.(ادامه)
اقامه نماز جمعه این هفته در ۸ منطقه مازندران
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۲۸ شهریورماه در ساری و هفت مصلای مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
پلیس فتا: ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: هرگونه تبلیغات در خصوص ثبت نام و فروش واکسن آنفلوآنزا در فضای مجازی جرم محسوب شده و با مجرمان نیز برخورد قانونی خواهد شد.(ادامه)
قیمت سکه و طلا در ۲۷ شهریور؛ بازگشت نرخ سکه به کانال ۱۲ میلیونی
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا و جواهرات به قیمت ۱۳ میلیون تومان رسید.(ادامه)
بیانیه جدید باشگاه استقلال درباره بازگشت استراماچونی
باشگاه استقلال بیانیه جدیدی درباره بازگشت استراماچونی منتشر کرد.(ادامه)
بهره برداری از بیمارستان خاتم النبیاء بهشهر با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور
بیمارستان خاتم النبیاء بهشهر با ظرفیت ۲۴۰ تخت بستری در چهارمین آیین پویش ره سلامت با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.