.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش بینی بارش باران بهاری در مازندران
آسمان مازندران امروز و فردا چهارشنبه و پنج ‏شنبه ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر و شب ابری، به ویژه در ارتفاعات همراه با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بازیکن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کند
بازیکن تیم استقلال فردا در بازی با سپیدرود رشت از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.(ادامه)
عکس/ اولین عکس از مزار بهنام صفوی
مراسم خاکسپاری بهنام صفوی، امروز چهارشنبه، در قطعه هنرمندان بهشت معصومه شاهین شهر برگزار می‌شود. (ادامه)
تصاویر/ درختکاری سرمربی جدید در کمپ تیم ملی!
(ادامه)
نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۲/۲۵
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۳۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۹ هزار و ۳۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۴ روزه در جاده‌های منتهی به شمال
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت تا روز شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی منتشر شد . .... اسامی دریافت کنندگان 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی+ مشاهده اسامی
شمال نیوز : به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی منتشر شد . ....(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول با اشاره به 3 هزار و 900 کیلومتر خط کشی در راههای استان افزود : بیش از 57 کیلومتر نیوجرسی در سال گذشته در جاده‌های مازندران نصب شد که در جلوگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است .
.... نصب 30 هزار علائم از نوع اخطاری، اخباری و انتظامی در راه‌های استان / خسارات جاده ای 296 میلیارد تومانی سیل اخیر در مازندران
شمال نیوز : این مسئول با اشاره به 3 هزار و 900 کیلومتر خط کشی در راههای استان افزود : بیش از 57 کیلومتر نیوجرسی در سال گذشته در جاده‌های مازندران نصب شد که در جلوگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است . ....(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه حکم قطعی قانون برای افزایش حقوق کارمندان 400 هزار تومان به علاوه 10 درصد افزایش است، گفت: دولت چاره‌ای جز اجرای این مصوبه ندارد و نمی‌تواند بر اساس برداشت شخصی و یا استنکاف این موضوع را اجرایی نکند. نشست هیات رئیسه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان/ احتمال ابطال احکام دولت
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه حکم قطعی قانون برای افزایش حقوق کارمندان 400 هزار تومان به علاوه 10 درصد افزایش است، گفت: دولت چاره‌ای جز اجرای این مصوبه ندارد و نمی‌تواند بر اساس برداشت شخصی و یا استنکاف این موضوع را اجرایی نکند.(ادامه)
جشن گلریزان ورزشکاران مازندران برای کمک به سیل زدگان
شمال نیوز: جشن بزرگ گلریزان برای سیل زدگان، همراه با برنامه های فرهنگی ورزشی، به میزبانی بهشهر برگزار خواهد شد.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۲۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۰ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
برنامه هفته پایانی لیگ برتر +اسامی داوران
اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.(ادامه)
عکس/ برترین سرمربی لیگ جزیره انتخاب شد
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان برترین سرمربی فصل معرفی شد.(ادامه)
تصویری از گفتگوی صمیمی رهبر انقلاب با مسئولان نظام
تصویری از گفتگوی صمیمی رهبر انقلاب و مسئولان عالی‌رتبه‌ی نظام قبل از اقامه نماز مغرب و عشا در پایان دیدار شب گذشته.(ادامه)
۱۲۰۰ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شده است.(ادامه)
دریای مازندران پارسال ۷۶ غریق داشت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، شمار غرق شدگان در دریا، رودخانه، استخر و کانال را طی سال گذشته ۹۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۶ نفر از این تعداد در دریا غرق شدند.(ادامه)
رئیس کل جدید دادگستری مازندران فردا معرفی می شود
حجت الاسلام محمد صادق اکبری صبح پنجشنبه با حضور معاون قوه قضاییه به عنوان رئیس کل جدید دادگستری در مازندران معرفی می شود.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 25 اردیبهشت
(ادامه)
کاهش شناگاه های آلوده در مازندران
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شمار شناگاه های آلوده استان در حال حاضر نسبت به دو سال قبل کاهش یافته و به سه مورد رسیده است.(ادامه)
بازگشت قیمت پراید به ۲۰ میلیون تومان با اعدام دانه‌درشت‌ها
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: راه‌حل فائق آمدن بر چالش‌های صنعت خودروسازی کشور واردات خودروهای دست دوم یا آزادسازی واردات خودرو نیست بلکه شناسایی، معرفی به مردم و اعدام دانه‌درشت‌های مافیای دلالی خودروست.(ادامه)
نخست وزیر عراق: سیگنال هایی از ایران و آمریکا دریافت کرده ام
عادل عبدالمهدی گفت: در صورت تشدید هر نوع تنش، امنیت عراق تهدید نخواهد شد. دولت عراق در صورت وقوع هر نوع در گیری، برنامه های اصطراری دارد.(ادامه)
هر دو خواننده پاپ هستند. هر دو محبوبند. هر دو یک‌باره بیمار می‌شوند و به فاصله چند سال از این دنیا می‌روند؛ اما درگذشت اولی پدیده می‌شود و دیگری نه. چرا؟! چرا بهنام صفوی، مرتضی پاشایی نشد؟
هر دو خواننده پاپ هستند. هر دو محبوبند. هر دو یک‌باره بیمار می‌شوند و به فاصله چند سال از این دنیا می‌روند؛ اما درگذشت اولی پدیده می‌شود و دیگری نه. چرا؟!(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی قانع نشدند. کارت زرد نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی قانع نشدند.(ادامه)
"در شرایط فعلی کشور ، تشکیل وزارت بازرگانی ضرورتی اجتناب ناپذیر"(يادداشت)
(ادامه)
اندراحوالات جلالی و دستیارش/یا من بازی یا بازی به‌هم!
این کارها نه در شأن باشگاه نساجی است و نه جلالی و همراهانش؛ پرواضح است که داستان نساجی با جلالی به انتهای خودش رسیده اما دلیل این همه شلوغ‌کاری‌، نکته نامشخص و مبهم این ماجراست.(ادامه)
پیشنهاد‌های جالب سایپا به خریداران برلیانس!
در پی کاهش واردات قطعه و افزایش هزینه های تولید به دلیل جهش نرخ ارز، خودروی برلیانس هم به جمع خودروهایی پیوست که با پراید جایگزین می شوند.(ادامه)
نتایج شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
پیاز محصولی بسیار مغذی و حاوی ویتامین C، فیبر، اسید فولیک، کلسیم و آهن است. اما آنچه پیاز را خاص می سازد، آنتی اکسیدانی به نام کوئرستین است که روند آسیب اکسیداتیو به سلول ها و بافت های بدن را کند می سازد.(ادامه)
عکس/ توزیع افطاری در حرم رضوی
هزاران نفر از زائران حرم مطهر رضوی، روزه خود را بر سفره حرم مطهر رضوی افطار می کنند.(ادامه)
فیلم/ رمضان جبهه‌ها
این روزها که مردم ایران اسلامی در امنیت کامل در ماه خدا روزه‌دار هستند، این امنیت و آرامش در سایه مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است. (ادامه)
آرای کمیته انضباطی AFC درباره استقلال و پرسپولیس اعلام شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تخلفاتی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین فدراسیون فوتبال ایران مرتکب شده‌اند، آنها را در مجموع بیش از ۱۰ هزار دلار جریمه کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.