.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:  شورای نگهبان پس از جلسات مستمر و فوق‌العاده نظر خود درباره طرح اصلاح قانون انتخابات را اعلام کرد. شورای نگهبان محدودیت سه دوره نمایندگی را رد کرد/ ایراد از طرح استانی شدن انتخابات
شمال نیوز: شورای نگهبان پس از جلسات مستمر و فوق‌العاده نظر خود درباره طرح اصلاح قانون انتخابات را اعلام کرد.(ادامه)
اشکهای کاپیتان استقلال در لحظه وداع با فوتبال
شمال نیوز: خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال در دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت، از میادین فوتبال فوتبال خداحافظی کرد. (ادامه)
پرسپولیس سومین جام پیاپی را بالای سر برد
پرونده هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی بسته شد که تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر پارس جنوبی برای سومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد و سپاهان دوم شد.(ادامه)

فرمانده معظم کل قوا سردار فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نقدی را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند.
با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد؛/ انتصاب جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(خبر)
فرمانده معظم کل قوا سردار فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نقدی را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند. (ادامه)
دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان مازندران
مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان مازندران با حضور معاون اول قوه قضاییه حجت الاسلام محسنی اژه ای ،آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه و مدیران اجرایی در ساری برگزار شد.(ادامه)
 اجازه نمی‌دهیم شخص دیگری به ریاست مجلس برسد و با هر فراکسیونی هم که با ما روی ریاست وی اجماع داشته باشد ائتلاف می‌کنیم. لاهوتی: لاریجانی خط قرمز ماست/ بهتر است عارف کاندیدا نشود/ برای انتخاب نواب مجلس برنامه داریم
اجازه نمی‌دهیم شخص دیگری به ریاست مجلس برسد و با هر فراکسیونی هم که با ما روی ریاست وی اجماع داشته باشد ائتلاف می‌کنیم.(ادامه)
نرخ ارزهای بین بانکی در ۹۸/۲/۲۶
براساس اعلام بانک مرکزی امروز نرخ ۲۲ ارز بین بانکی از جمله پوند انگلیس و یورو کاهش یافت.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور محسنی اژه ای معاون قوه قضاییه در ساری تودیع و معارفه شد.

رئیس کل جدید دادگستری مازندران معرفی شد
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور محسنی اژه ای معاون قوه قضاییه در ساری تودیع و معارفه شد. (ادامه)
اگر زیاد نمک می خورید بخوانید
مطالعات جدید نشان می دهند مصرف بیش از حد نمک علاوه بر ایجاد فشار خون بالا و بیماری های قلبی– عروقی، می تواند خطر ابتلا به سرطان معده را افزایش دهد.(ادامه)
شفر برای آبی‌ها دردسرساز شد! + عکس
وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی‌ها با نمایش پیامی در صفحه شخصی خود به تمامی شایعات خاتمه داد.(ادامه)
طبیعت روستای “لـله بند” شهرستان سوادکوه
روستای لـله بند در دهستان ولوپی از بخش مرکزی شهرستان سوادکوه در جنوب استان مازندران و در ۳۰ کیلومتری شهر آلاشت واقع است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
۱۱ فایده‌ مصرف خرما در ماه رمضان
یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌هایی که این روزها در طول ساعت‌های غیر روزه‌داری خورده می‌شود، خرما است. خرما بسیار سالم است و قرار دادن آن در برنامه‌ی غذایی در طول ماه مبارک رمضان فواید بسیار زیادی برای سلامتی شما دارد.(ادامه)
شمال نیوز : آقایی پا را از این هم فراتر گذاشت و مدیران منابع طبیعی را خطاب قرار داد و گفت: «شما می‌گید نمی‌تونم؟ پس خودت مشکل داری. اگر نمی‌تونی، از فردا این‌جا نباش.» چراکه او برای کسی «نامه فدایت شوم» نفرستاده است!.... «رئیس سازمان جنگل ها » ؛ از درگیری فیزیکی با نماینده آمل تا چراغ سبز رئیس جنگل‌ها به جنگل‌خواران!
شمال نیوز : آقایی پا را از این هم فراتر گذاشت و مدیران منابع طبیعی را خطاب قرار داد و گفت: «شما می‌گید نمی‌تونم؟ پس خودت مشکل داری. اگر نمی‌تونی، از فردا این‌جا نباش.» چراکه او برای کسی «نامه فدایت شوم» نفرستاده است!....(ادامه)
شمال نیوز : آقای خائفی و خانم رضایی نه تنها ترک دیار نکردند، بلکه دارایی شان را برای ورزش روستا وسط گذاشتند و این روزها «مجموعه ورزشی آیین» روستای جامخانه میاندورود، کودکان کم بضاعت را با جانِ دل پذیراست..... فعالیت های تحسین برانگیز زوج جوان خیر جامخانه ای / نیت فرهنگی، فعالیت تولیدی، برکت اقتصادی
شمال نیوز : آقای خائفی و خانم رضایی نه تنها ترک دیار نکردند، بلکه دارایی شان را برای ورزش روستا وسط گذاشتند و این روزها «مجموعه ورزشی آیین» روستای جامخانه میاندورود، کودکان کم بضاعت را با جانِ دل پذیراست.....(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد ..... استعفای شجاعی از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد .....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: هر سه فراکسیون نمایندگان ولایی، مستقلان و امید برای تمام سطوح هیأت رئیسه باز هم نامزد خواهند داشت و رقابتی جدی هم میان آنها شکل می گیرد..... رقابت سخت در بهارستان / آیا لاریجانی همچنان در صدر باقی می ماند؟
شمال نیوز : سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: هر سه فراکسیون نمایندگان ولایی، مستقلان و امید برای تمام سطوح هیأت رئیسه باز هم نامزد خواهند داشت و رقابتی جدی هم میان آنها شکل می گیرد.....(ادامه)
کدام چک‌ها قابلیت شکایت کیفری در مراجع قضایی را دارند؟
برای وصول چکی که به‌ هر دلیل با عدم پرداخت از سوی بانک مواجه می‌شود سه راهکار کیفری، حقوقی و ثبتی وجود دارد.(ادامه)
سخنگوی دولت انتخاب شد
رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: بخش قابل توجهی از وقت جلسه امروز به این موضوع اختصاص داشت که چگونه دستورات رهبری را با سرعت بیشتری عملی کنیم. مباحثی مطرح شد در خصوص اینکه در شرایط فعلی براساس صحبت‌های رهبری باید بتوانیم با فشارها مقابله کنیم و برای این امر احتیاج به مدیریت متمرکز و منسجم داریم تا بتوانیم سریع و با شجاعت تصمیم بگیریم.(ادامه)
عکس / روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت
(ادامه)
استاندار : توسعه مازندران نیازمند همدلی و بهره گیری از ظرفیت ها است
استاندار مازندران گفت: با همدلی، وحدت و با بهره گیری از ظرفیت های گردشگری، شیلات و کشاورزی برای توسعه استان تلاش کنیم.(ادامه)
خداحافظی مجید جلالی وقائم مقام تیم نساجی مازندران
مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران در کمتر از ۲۴ ساعت تا آخرین بازی تیمش در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از این تیم کناره گیری و خداحافظی کرد.(ادامه)
جاده چالوس فردا جمعه ۲۷ اردیبهشت یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس فردا ۲۷ اردیبهشت به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه خبر داد.(ادامه)
یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اردیبهشت پنجشنبه واریز می‌شود
سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها اعلام کرد:‌ یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به اردیبهشت بامداد ۵ شنبه ۲۶ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری همراه با رعد و برق
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آخرین عکس از ابراهیم محمدیان قبل از هلاکت توسط وزارت اطلاعات / او رییس گروهک پاشاخان هندی مازندران بود + جزییات
(ادامه)
دعای روز دهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
اولین عکس از زن ایرانی که بعد از مرگ زنده شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.