.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما
آسمان مازندران امروز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در ساعات بعدازظهر با افزایش موقتی ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: دولت با وزارتخانه هایی که دارد خیلی از امور کشور را زمامداری می کند. همین نمایشگاه کتاب زیر نظر وزارت ارشاد برپا شد اما جز یک فروشگاه بزرگ کتاب و ساندویچ فروشی هیچ مضمون فرهنگی در آن نبود..... فیاض: روحانی حرف هایی مانند احمدی نژاد و هاشمی می زند/دموکراسی همین است/روحانی مظلوم‌نمایی کند اوضاعش خراب‌تر می‌شود
شمال نیوز : وی افزود: دولت با وزارتخانه هایی که دارد خیلی از امور کشور را زمامداری می کند. همین نمایشگاه کتاب زیر نظر وزارت ارشاد برپا شد اما جز یک فروشگاه بزرگ کتاب و ساندویچ فروشی هیچ مضمون فرهنگی در آن نبود.....(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور کیفرخواست برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران ـ شمال خبر داد. یکی از پیمانکاران آزادراه تهران ـ شمال بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور کیفرخواست برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.(ادامه)
برداشت توت فرنگی در بهنمیر
برداشت محصول توت فرنگی در بهنمیر همه ساله از اواخر فروردین آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد .(ادامه)
مهدی طارمی در فهرست قطعی خرید تیم انگلیسی
مهدی طارمی (الغرافه قطر) و جو آریبو (چارلتون) در فهرست خریدهای قطعی تابستانی تیم هادرسفیلد قرار دارند.(ادامه)
قیمت طلا ، سکه امروز ۹۸/۰۲/۲۸
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۸ اردیبهشت ۹۸ قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۹۸(ادامه)
شمال نیوز : حسینی عالمی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند..... تشکیل تیم ویژه برای رسیدگی پرونده قتل پدرشهید نجفی
شمال نیوز : حسینی عالمی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : این رادیو با بکارگیری کارشناسان و مدیران کاربلد، ایفاگر نقش آموزشی برای بهبود اداره مراکز گردشگری و ارتقاء سطح روابط انسانی و سازمانی با گردشگران نیز خواهد بود تا شاهد اتفاقات تلخ و یا نارضایتی های احتمالی در این مراکز نباشیم.


.... « رادیو گردشگری » در مازندران راه اندازی می شود + اهداف و برنامه ها
شمال نیوز : این رادیو با بکارگیری کارشناسان و مدیران کاربلد، ایفاگر نقش آموزشی برای بهبود اداره مراکز گردشگری و ارتقاء سطح روابط انسانی و سازمانی با گردشگران نیز خواهد بود تا شاهد اتفاقات تلخ و یا نارضایتی های احتمالی در این مراکز نباشیم. ....(ادامه)
شیوع ازدواج های ساندویچی و چند روزه در تهران + عکس
روزنامه فرهیختگان گزارش جالبی درباره ازدواج ساندویچی دارد، گزارشگر روزنامه از رفیق بنگاه‌چی نقل می‌کند :(ادامه)
اعتراض به سبک خانم نماینده مجلس/ او روسری قرمز به سر گذاشت + عکس
«مارتا بیسمان» نماینده زن اتریشی روز جمعه در اعتراض به ممنوعیت حجاب در مدارس اتریش، در پارلمان این کشور با روسری به سخنرانی پرداخت. (ادامه)
دعاى روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر: خداحافظی بازیکن استقلال از دنیای فوتبال
خسرو حیدری که برای آخرین بار پا به مستطیل سبز می‌گذارد در ابتدای بازی استقلال و سپیدرود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
نماز جمعه ساری با سخنرانی پیش از خطبه عبوری معاون وزیر راه
همزمان بایازدهمین روز از ماه مبارک رمضان نماز جمعه ساری به امامت آیت الله نورالله طبرسی -نماینده ولی فقیه در استان مازندران و با سخنرانی پیش از خطبه مهدی عبوری- معاون وزیر راه و شهرسازی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.(ادامه)
عکس/ چند دقیقه قبل از افطار در بین الحرمین
(ادامه)
عکس/روزنامه ها پس از قهرمانی پرسپولیس
(ادامه)
در ماه رمضان از خوردن این دو ماده غافل نشوید
مصرف کاهو و سکنجبین با یکدیگر می‌تواند بی خوابی را درمان کند و دردهای مبهم بدن را کاهش دهد. سکنجبین با شکر نیز درست می‌شود، اما درست کردن آن با عسل بهتر است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
مجید جلالی با تیم نساجی و هوادارانش خداحافظی کرد
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیروزی ۲ برصفر تیمش برابر پیکان در آخرین دیدار این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری بعد از بازی، از این تیم خداحافظی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عبوری با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم..... عبوری : در 85 سال تنها 12 پارک در ساری ساخته شد اما در 7 سال اخیر 18 پارک و بوستان جدید احداث شد/ 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بود
شمال نیوز : عبوری با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم.....(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی طوسی  بیان داشت: فقدان مهارت زندگی ریشه بسیاری از آسیب هاست و موضوع مهارت‌های زندگی و زنان سرپرست خانوار در کنار سایر محورها از قبیل حاشیه نشینی، کودکان کار، طلاق و خشونت خانوادگی، اعتیاد و … به طور ویژه در این رویداد دیده شود..... برگزاری اولین رویداد استارتاپ حوزه آسیب های اجتماعی در مازندران
شمال نیوز : قاسمی طوسی بیان داشت: فقدان مهارت زندگی ریشه بسیاری از آسیب هاست و موضوع مهارت‌های زندگی و زنان سرپرست خانوار در کنار سایر محورها از قبیل حاشیه نشینی، کودکان کار، طلاق و خشونت خانوادگی، اعتیاد و … به طور ویژه در این رویداد دیده شود.....(ادامه)
مرگ جوان بابلی به سه نفر زندگی بخشید
(ادامه)
شمال نیوز: پدر و مادر "شهید عیسی نجفی" شامگاه پنجشنبه گذشته در خانه شان واقع در بهشهر مازندران کشته شدند..... قتل فجیع پدر و مادر شهید عیسی نجفی در بهشهر
شمال نیوز: پدر و مادر "شهید عیسی نجفی" شامگاه پنجشنبه گذشته در خانه شان واقع در بهشهر مازندران کشته شدند.....(ادامه)
نماینده آق‌قلا: مردم سیل‌زده همچنان به مواد غذایی و آب نیاز دارند
شمال نیوز: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حال‌ حاضر استان گلستان در بحران بعد از سیل قرار دارد، گفت: مردم همچنان به مواد غذایی و آب شرب لازم نیاز دارند که جمعیت هلال احمر باید به این موضوع رسیدگی کند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیئت علمی موسسه پژوهش‌های کشاورزی با تاکید بر اینکه تشکیل وزارت بازرگانی نیازمند هزینه‌های سنگین و با اسناد بالادستی همچون اصل 75 قانون اساسی مغایر است گفت:اگر بازرگانی را از تولید جدا کنیم زنجیره ارزش بدون مسئول باقی می‌ماند. تشکیل وزارت بازرگانی مغایر اصل 75 قانون اساسی است
شمال نیوز: عضو هیئت علمی موسسه پژوهش‌های کشاورزی با تاکید بر اینکه تشکیل وزارت بازرگانی نیازمند هزینه‌های سنگین و با اسناد بالادستی همچون اصل 75 قانون اساسی مغایر است گفت:اگر بازرگانی را از تولید جدا کنیم زنجیره ارزش بدون مسئول باقی می‌ماند.(ادامه)
یارانه اردیبهشت واریز شد
یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان اردیبهشت ماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
نماینده آمل: مراقب جمشید بسم‌الله‌ها باشید
«عزت‌الله یوسفیان ملا»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نقش دولت در بازار ارز تنها باید حاکمیتی باشد نه تصدی‌گری. به عبارتی دولت در بازار ارز نباید به صورتی مداخله داشته باشد که مجدد اشخاصی، چون جمشید بسم‌الله در بازار ایجاد کند.(ادامه)
آیا این نقطه از زمین به جهنم راه دارد؟ + تصاویر
شاید تا به حال نام منطقه‌ای به نام درب جهنم را شنیده باشید، نامی که برای توصیف منطقه‌ای خاص و عجیب در روسیه به کار می‌رود. (ادامه)
شاگردان فرهاد مجیدی با شکستن رکورد پرسپولیس و استقلال خوزستان، لقب بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را از آن خود کردند. استقلال و رکورد بهترین دفاع تاریخ لیگ برتر
شاگردان فرهاد مجیدی با شکستن رکورد پرسپولیس و استقلال خوزستان، لقب بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را از آن خود کردند.(ادامه)
تصویری از حضور بدون تشریفات حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمسعود خامنه‌ای فرزند حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در جلسه اولیا مربیان فرزندش را مشاهده می‌کنید. حضور بدون تشریفات فرزند رهبرانقلاب در جلسه مدرسه فرزندش +عکس
تصویری از حضور بدون تشریفات حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمسعود خامنه‌ای فرزند حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در جلسه اولیا مربیان فرزندش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.