.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمشیربند: یوسفی یا فرزانه امروز به‌عنوان شهردار ساری معرفی می‌شوند
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: کوروش یوسفی و عبدالحمید فرزانه برای تصدی‌گری شهرداری ساری مطرح هستند و بناست که در جلسه شورا برای انتخاب و معرفی آنها رأی‌گیری شود.(ادامه)
چگونه از سیر برای کاهش وزن استفاده کنیم؟
در ابتدای صبح سیر خام را به همراه آب میل کنید. حتی از آن به صورت نوشیدنی استفاده کنید، تنها کافیست سیر و آب لیمو را داخل یک لیوان آب گرم بریزید و سپس محلول را بلافاصله بنوشید.(ادامه)
کشف و ضبط ۲۴ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در بابل
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل، از کشف و ضبط ۲۴ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در یکی از باربری‌های شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
سرمربی پرسپولیس در رادار الاهلی
سرمربی سرخ پوشان پایتخت یکی از گزینه‌های اصلی هدایت الاهلی مصر به شمار می‌آید.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۹ اردیبهشت ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۴۳ هزار تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا که .... کیهان : سناریو بود / بهزاد نبوی: ۴۰ سال است با هم مرتبطیم/ احمد توکلی: نمی‌توانم روابط انسانی را کنار بگذارم/ عطریان‌فر: سناریو در کار نبود
شمال نیوز: در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا که ....(ادامه)
شمال نیوز : عباس صالح‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، شهردار این شهر شد..... صالح‌زاده شهردار قائم‌شهر شد / خنکدار بازهم سرپرست شد
شمال نیوز : عباس صالح‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، شهردار این شهر شد.....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
العین - استقلال؛ شام آخر فرهاد
استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی دوشنبه شب در امارات به مصاف تیم العین خواهد رفت.(ادامه)
آزادی ۴۷۵۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های مازندران
مسئول ستاد دیه مازندران گفت: از سال ۸۱ تاکنون با کمک ستاد دیه استان چهار هزار و ۷۵۰ زندانی جرایم غیرعمد با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۲/۲۹ / قیمت دلار امروز ۹۸/۲/۲۹
قیمت دلار امروز ۲۹ اردیبهشت به ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز: یاسر قربانی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: حساسیت جامعه نسبت به سلبریتی‌ها در فضای مجازی نباید مهم‌تر از توجه به اصالت موضوعات مطروحه باشد، متأسفانه ذات انسانی در رسیدن به اهداف تعجیل دارد که این فرایند در بیشتر مواقع نامناسب است. فضای مجازی جدا از فرآیند اجتماعی نیست
شمال نیوز: یاسر قربانی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: حساسیت جامعه نسبت به سلبریتی‌ها در فضای مجازی نباید مهم‌تر از توجه به اصالت موضوعات مطروحه باشد، متأسفانه ذات انسانی در رسیدن به اهداف تعجیل دارد که این فرایند در بیشتر مواقع نامناسب است.(ادامه)
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی از استعفاء و بسته شدن پرونده دوشغله‌های وزارت خبر کار داد و گفت: اگر دو شغله‌ای باقی مانده باشد از هر دو شغل‌اش عزل خواهد شد. وزیر: دو شغله‌های وزارت کار از هر دو شغل عزل می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی از استعفاء و بسته شدن پرونده دوشغله‌های وزارت خبر کار داد و گفت: اگر دو شغله‌ای باقی مانده باشد از هر دو شغل‌اش عزل خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به استانی شدن انتخابات پارلمان در جلسه اخیر این کمیسیون خبر داد...... آخرین اخبار از بررسی استانی شدن انتخابات مجلس / احتمال ارجاع به مجمع تشخیص مصلحت نظام
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به استانی شدن انتخابات پارلمان در جلسه اخیر این کمیسیون خبر داد......(ادامه)
شمال نیوز : دکتر زمانی با اشاره به تلاش زنان در کشور برای دستیابی به جایگاه شایسته شان و حقوق قانونی خویش گفت: در استان مازندران و به ویژه در مرکز استان نیز رویکرد زنان ، شایسته سالاری از طریق مشارکت موثر در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای به یادماندنی در راستای استیفای حقوق مشروع خود است..... دوران استفاده ابزاری از زنان تمام شده است / زنان به عنوان نیمی از رای دهندگان حق دارند که نماینده ای از جنس خودشان داشته باشند.
شمال نیوز : دکتر زمانی با اشاره به تلاش زنان در کشور برای دستیابی به جایگاه شایسته شان و حقوق قانونی خویش گفت: در استان مازندران و به ویژه در مرکز استان نیز رویکرد زنان ، شایسته سالاری از طریق مشارکت موثر در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای به یادماندنی در راستای استیفای حقوق مشروع خود است.....(ادامه)
هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه شرکت ملی گاز اعلام کرد که الزام به اخذ رضایت سایر مالکین برای تفکیک کنتور آب و برق و گاز غیر قانونی است. دیوان عدالت اداری مصوبه شرکت ملی گاز را باطل کرد
هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه شرکت ملی گاز اعلام کرد که الزام به اخذ رضایت سایر مالکین برای تفکیک کنتور آب و برق و گاز غیر قانونی است.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 29 اردیبهشت
(ادامه)
رئیس سازمان صنعت: راهبرد بازرگانی و تجاری مازندران نیازمند تغییر است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بر لزوم بازنگری و تغییر در راهبرد بازرگانی و صادراتی استان تاکید کرد.(ادامه)
خرید ۳۲۷۵ تن کلزا از کشاورزان مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: تاکنون بیش از سه هزار و ۲۷۵ تن کلزا به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.(ادامه)
عکس/ مرد اول کشتی فرنگی ایران
در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
شمال نیوز: دادسرای فرهنگ و رسانه و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل، بر سر رسیدگی به پرونده مهناز افشار که اخیراً با شکایت یک طلبه مازندرانی تشکیل شده، به اختلاف خوردند. اختلاف در دادسرای تهران و بابل بر سر مهناز افشار
شمال نیوز: دادسرای فرهنگ و رسانه و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل، بر سر رسیدگی به پرونده مهناز افشار که اخیراً با شکایت یک طلبه مازندرانی تشکیل شده، به اختلاف خوردند.(ادامه)
یک رسانه انگلیسی خبر داد که رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با رئیس‌جمهور سوئیس در کاخ سفید، خواستار میانجی‌گری وی در تنش‌های اخیر منطقه با ایران شده است. درخواست ترامپ از سوئیس برای میانجی‌گری بین تهران و واشنگتن
یک رسانه انگلیسی خبر داد که رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با رئیس‌جمهور سوئیس در کاخ سفید، خواستار میانجی‌گری وی در تنش‌های اخیر منطقه با ایران شده است.(ادامه)
بزن بزن به سبک دختران فوتبالیست!+عکس
دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با حواشی زیادی همراه بود.(ادامه)
آیا فقر آهن دارید؟
کارشناسان سلامت به افراد توصیه می‌کنند درصورتیکه از خواب کافی برخوردارند اما احساس خستگی می‌کنند به منظور بررسی کمبود آهن به پزشک مراجعه کنند.(ادامه)
تسریع در دستگیری عاملان قتل پدر شهید نجفی و همسرش
امام جمعه بهشهر خواستار دستگیری فوری عاملان قتل پدرِ شهید عیسی نجفی و همسرشان شد.(ادامه)
فیلم | کورس دختر و پسر لاکچری با پورشه، جان راننده پراید را گرفت
کورس شبانه دو خودروی پورشه حادثه آفرید و جان یک راننده پراید قربانی لاکچری بازی های بچه پولدارها شد.(ادامه)
عکس/ پروفسور قرمزها در قابی خاص!
برانکو ایوانکوویچ که پرسپولیس را به سومین قهرمانی پیاپی رساند، در قابی متفاوت و به یادماندنی(ادامه)
تصویر «قرآن» میرزا کوچک جنگلی +عکس
تصویر «قرآن» میرزا کوچک جنگلی از خانه قدیمی پدر میرزا در رشت تهیه شده است.(ادامه)
مهران غفوریان و دخترش هانا/ عکس
مهران غفوریان و دخترش هانا را که در مراسم خیریه مهر لیلا حضور پیدا کرده بودند، ببینید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.