.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ اردیبهشت و جشن باصفای گلابگیری کاشان
مراسم گلابگیری در نیاسر کاشان و قمصر در حال برگزاری است. این مراسم هر ساله از نیمه اردیبهشت آغاز می‌شود و تا اواسط خرداد ادامه دارد. گل‌های چیده شده از مزارع گل طی فرایندی تبدیل به گلاب ناب ایرانی می‌شود. این رویداد شامل مراقبت، آبیاری، چیدن، برداشت گل و انتقال آن به کارگاه‌های سنتی و صنعتی و تولید گلاب است. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رگبار باران، رعدوبرق از امروز بمدت سه روز در انتظار مازندرانی‌ها
آسمان مازندران از امروز بمدت سه روز نیمه ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ سردار آزمون با کلاه ترکمن در جشن قهرمانی زنیت
قهرمانی زودهنگام زنیت با پیروزی ۳ بر ۱ برابر زسکا در حضور ۶۱ دقیقه ای سردار آزمون(ادامه)
فیلم/ اولین تماس ایران با تلفن دفتر ترامپ گرفته شد
(ادامه)
همزمان با برگزاری سی‌ودومین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مبلغ ۴ میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند. کمک ۴ میلیارد ریالی رهبری به زندانیان
همزمان با برگزاری سی‌ودومین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مبلغ ۴ میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.(ادامه)
کبد یکی از اعضای حیاتی بدن است که سالم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد؛ از همین رو دانستن نکاتی برای بهبود عملکرد این عضو ضروری است. کبد خود را به روز رسانی کنید
کبد یکی از اعضای حیاتی بدن است که سالم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد؛ از همین رو دانستن نکاتی برای بهبود عملکرد این عضو ضروری است.(ادامه)
فواید روزه‌داری از دیدگاه طب سنتی
یک پزشک طب سنتی ویژگی و فواید خاص روزه‌داری را بیان کرد و گفت: روزه‌داری عامل مهمی در پیشگیری از تمام بیماری‌ها از جمله سرطان است.(ادامه)
وزیر خارجه در توئیتی خطاب به ترامپ با اشاره به طرح جان بولتون و همدستانش درباره ایران نوشت: تنها تفاوت آن طرح این بود که شماره تلفن در آن گنجانده نشده بود.
ظریف خطاب به ترامپ چه نوشت؟
وزیر خارجه در توئیتی خطاب به ترامپ با اشاره به طرح جان بولتون و همدستانش درباره ایران نوشت: تنها تفاوت آن طرح این بود که شماره تلفن در آن گنجانده نشده بود. (ادامه)
دعاى روز هفتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
خانم «کونیکو یامامورا»، که در ایران بیشتر با نام ایرانی اش یعنی «صبا بابایی» شناخته می شود، در روز شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۸، میهمان دانشکده زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران بود. خواستگاری یک ایرانی از دانشمند اقتصادی ژاپن او را چادری کرد + عکس
خانم «کونیکو یامامورا»، که در ایران بیشتر با نام ایرانی اش یعنی «صبا بابایی» شناخته می شود، در روز شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۸، میهمان دانشکده زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران بود.(ادامه)
طعنه سنگین عنایتی به داور بازی استقلال و صنعت نفت/عکس
پیشکسوت تیم فوتبال نسبت به مردود اعلام شدن گل تیمش در بازی شب گذشته برابر صنعت نفت واکنش نشان داد. (ادامه)
حمله شدید یک نماینده به حاضرین افطار سفارت انگلیس؛
(ادامه)
یک رسانه خبری از وقوع انفجارهای قوی در بندر الفجیره امارات خبر داد. انفجارهای قوی بندر الفجیره امارات را لرزاند
یک رسانه خبری از وقوع انفجارهای قوی در بندر الفجیره امارات خبر داد.(ادامه)
300 بازرس نظارت بر بازار ماه رمضان را برعهده دارند
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 300 بازرس در قالب 150 تیم، نظارت بر بازار ماه رمضان را برعهده دارند.(ادامه)
استاندار مازندران خواستار لایروبی کانال های زراعی و دیواره سازی رودخانه ها از سوی دستگاه های متولی شد.

جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده مازندران با حضور استاندار
استاندار مازندران خواستار لایروبی کانال های زراعی و دیواره سازی رودخانه ها از سوی دستگاه های متولی شد. (ادامه)
شمال نیوز: هرچند وجود برخی اختلاف سلیقه‌های سیاسی و مدیریتی، ممکن است به کم‌رنگی حضور افراد در نهاد سپاه منجر شده باشد اما خیال باطلی‌ست اگر گمان شود، این اختلاف سلیقه، ذره‌ای تردید را در میان فرماندهان باسابقه دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب باقی بگذارد.
واهمه رسانه‌های سلطنت‌طلب از قهرمانان دیروز!
شمال نیوز: هرچند وجود برخی اختلاف سلیقه‌های سیاسی و مدیریتی، ممکن است به کم‌رنگی حضور افراد در نهاد سپاه منجر شده باشد اما خیال باطلی‌ست اگر گمان شود، این اختلاف سلیقه، ذره‌ای تردید را در میان فرماندهان باسابقه دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب باقی بگذارد. (ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفت تا به تحلیلی صحیح از جنگ روانی آمریکا در روزهای اخیر و ارائه گزارشی از توان دفاعی کشور به نمایندگان مجلس بپردازد. چرا فرمانده کل سپاه در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شد؟
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفت تا به تحلیلی صحیح از جنگ روانی آمریکا در روزهای اخیر و ارائه گزارشی از توان دفاعی کشور به نمایندگان مجلس بپردازد.(ادامه)
قیمت مرغ در مازندران به عنوان یکی از قطب های تولید این ماده پروتئینی کشور که زمانی نه چندان دور تا 170 هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده بود، همزمان با ماه مبارک رمضان و ورود برداشتی های جدید مرغداری ها در سراشیبی قرار گرفت. افت قیمت مرغ در مازندران زیر خط ستاد تنظیم بازار
قیمت مرغ در مازندران به عنوان یکی از قطب های تولید این ماده پروتئینی کشور که زمانی نه چندان دور تا 170 هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده بود، همزمان با ماه مبارک رمضان و ورود برداشتی های جدید مرغداری ها در سراشیبی قرار گرفت.(ادامه)
فواید سلامت مصرف یک سیب در روز
مصرف روزانه سیب می تواند به کاهش خطر سرطان کمک کند. به گفته موسسه پژوهش سرطان آمریکا، مواد شیمیایی گیاهی موجود در این میوه می تواند خطر ابتلا به سرطان های کولورکتال، پستان، و انواع مختلف سرطان دهان و گلو را کاهش دهد. (ادامه)
عکس/ پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی
(ادامه)
تصاویر: دریاچه ویستان بره‌سر رودبار گیلان
دریاچه ویستان در روستای بره‌سر رودبار گیلان و در میان جنگل‌های این روستا قرار دارد.(ادامه)
۱.۱ میلیون تن کالا از مازندران به مناطق کشور حمل شد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران از جابجایی یک میلیون و ۱۴۵ هزار تن کالا ماه فروردین از استان به سایر مناطق کشور خبر داد.(ادامه)
ریزش قیمت سکه در بازار/طلا گرمی ۴۵۴ هزار تومان شد
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهشی بیش از ۱۱۰ هزار تومان دوباره به مرز ۵ میلیون تومان بازگشت .(ادامه)
آمار ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش از ثبت‌نام بیش از ۸۴ هزار نفر در کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ خبر داد.(ادامه)
‌مدافع استقلال محروم شد
مدافع استقلال به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در هفته پایانی همراهی کند.(ادامه)
راه‌اندازی سامانه واگذاری اولویت تشرف به حج تمتع در مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: سامانه واگذاری اولویت تشرف به حج تمتع در مازندران راه‌اندازی شد که افراد با مراجعه به این سامانه بی‌واسطه و مستقیم به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ۹۸
پیش بینی می‌شود نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز شود.(ادامه)
۳۷۰۰ کیلوگرم سوسیس و کالباس آلوده در آمل معدوم شد
رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل، از معدوم کردن بیش از ۳۷۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس و کالباس غیربهداشتی و آلوده غیرقابل مصرف در یکی از واحدهای تولید این شهرستان خبر داد.(ادامه)
قیمت روز ارز‌ها ۹۸/۰۲/۲۲
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.