.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نا آرامی در بندرترکمن
(ادامه)
اطلاعیه اداره کل بازرسی استان گیلان در آستانه انتخابات
(ادامه)
هفتمين روز ارتحال آيت‌الله طاهري برگزار شد
(ادامه)
دوستي‌‌هاي كاذب عامل انحراف دختران جوان
(ادامه)
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد  از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
يك ساروی دانشجوی نمونه کشور شد
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد. (ادامه)
انتشار کتاب دست بافته‌های سوادکوه
(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
مازندران سردتر مي‌شود
(ادامه)
علي محرر ویژگی های اصلی نماینده مطلوب مجلس(ديدگاه)
علي محرر(ادامه)
دستور رئيس جمهور براي احياي نساجي مازندران
(ادامه)
براي انجام انتخابات رايانه‌اي چهار مقوله خط اينترنت، تلفن ثابت، كامپيوتر و كاربر آموزش ديده و مجرب به عنوان زيرساختهاي برگزاري اين كار بزرگ نياز است.
همچنين ‪ ۸۵‬شركت ‪ isp‬در مازندران تامين‌كننده خط اينترنت براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي هستند.
بستر انتخابات رايانه‌اي در مازندران فراهم است
براي انجام انتخابات رايانه‌اي چهار مقوله خط اينترنت، تلفن ثابت، كامپيوتر و كاربر آموزش ديده و مجرب به عنوان زيرساختهاي برگزاري اين كار بزرگ نياز است. همچنين ‪ ۸۵‬شركت ‪ isp‬در مازندران تامين‌كننده خط اينترنت براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي هستند. (ادامه)
رئيس جمهور در اين پيام اقدام ابتكاري مازندراني‌ها را در برپايي كنگره بين‌المللي غدير و انسجام اسلامي ترجمان باز توليد نقش تاريخي غدير در صيانت از وحدت و اتحاد امت اسلامي عنوان كرد... كنگره بين‌المللي غدير با پيام رئيس جمهور آغاز شد
رئيس جمهور در اين پيام اقدام ابتكاري مازندراني‌ها را در برپايي كنگره بين‌المللي غدير و انسجام اسلامي ترجمان باز توليد نقش تاريخي غدير در صيانت از وحدت و اتحاد امت اسلامي عنوان كرد...(ادامه)
آغاز به كار دومين جشنواره ملي مركبات در ساري
(ادامه)
صنايع تبديلي، تنها راه نجات مركبات مازندران
(ادامه)
رفع مشكل كمبود گاز استانهاي شمالي
(ادامه)
مدعوين خارجي كنگره بين‌المللي غدير وارد مازندران شدند
(ادامه)
كمبود زمين مانع پيشرفت طرح‌ها در مازندران
(ادامه)
همكاري ژاپن در اجراي طرح اكولوژيك تالاب انزلي
(ادامه)
بازتاب قطع صادرات گاز تركمنستان به ايران در رسانه هاي جهان
خبر قطع گاز تركمنستان به ايران در پي بازگشت علي كردان، قائم مقام وزارت نفت ايران از تركمنستان انتشار مي يابد.كردان كه روز چهارشنبه هفته گذشته براي مذاكره با مقامات تركمنستان وارد عشق آباد شده بود، در مورد...(ادامه)
يكي از نانوايي‌‌هاي شهر ساري نيز با صف طولاني مردم براي درخواست نان مواجه شده است اقدام به توزيع خمير چانه گرفته شده در بين افرادي كه در صف نان ايستاده بودند كرد و به قيمت نان در بين مردم فروخت... ساروي ها و آتش هيزم براي پخت و پز
يكي از نانوايي‌‌هاي شهر ساري نيز با صف طولاني مردم براي درخواست نان مواجه شده است اقدام به توزيع خمير چانه گرفته شده در بين افرادي كه در صف نان ايستاده بودند كرد و به قيمت نان در بين مردم فروخت...(ادامه)
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد. اقدام اخير ترکمنستان: اختلال فني يا شيطنت سرد؟
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد.(ادامه)
استاندار: مشكل قطع گاز مازندران برطرف ميشود
(ادامه)
تعطيلي جايگاه‌هاي ‪ CNG‬در مازندران و سرگرداني مسافران
(ادامه)
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
اسراف از هر كسي كه سر بزند ذليل و ناپسند است ، خواه اصولگر باشد يا اصلاح طلب اما براي فردي كه خود را اصولگرا ميداند و با داعيه اصولگرايي قصد دارد دوباره بر صندلي سبز مجلس تكيه زند قدري ناپسند جلوه ميكند.در طي روزهاي اخير دعوتنامه اي به برخي از شهروندان ... شام با بشقاب اصولگرايي !
اسراف از هر كسي كه سر بزند ذليل و ناپسند است ، خواه اصولگر باشد يا اصلاح طلب اما براي فردي كه خود را اصولگرا ميداند و با داعيه اصولگرايي قصد دارد دوباره بر صندلي سبز مجلس تكيه زند قدري ناپسند جلوه ميكند.در طي روزهاي اخير دعوتنامه اي به برخي از شهروندان ...(ادامه)
ممنوعيت استفاده از علم‌ در عزاداري گيلان
(ادامه)
جلسه فوق العاده براي چاله چوله‌هاي شهر ساري
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال ترور بوتو را محکوم کرد
(ادامه)
اين‌كه كسي كه در معرض كانديداتوري است در جلسه‌اي شركت يا صحبت يا جلساتي برگزار ‌كند را نمي‌توان تخلف در نظر گرفت. به هر حال كسي كه مي‌خواهد كانديدا شود بايد تحرك اجتماعي داشته باشند. آن‌چه كه قانون‌گذار به عنوان تبليغات مطرح كرده است يك سري تبليغات رسمي، توزيع پلاكارد، تراكت يا اطلاعيه‌ها و فعاليت‌هاي گسترده تبليغي است كه بايد در ايام خود برگزار ... در گلستان ميان‌دوره‌اي خبرگان برگزارنمي‌شود
اين‌كه كسي كه در معرض كانديداتوري است در جلسه‌اي شركت يا صحبت يا جلساتي برگزار ‌كند را نمي‌توان تخلف در نظر گرفت. به هر حال كسي كه مي‌خواهد كانديدا شود بايد تحرك اجتماعي داشته باشند. آن‌چه كه قانون‌گذار به عنوان تبليغات مطرح كرده است يك سري تبليغات رسمي، توزيع پلاكارد، تراكت يا اطلاعيه‌ها و فعاليت‌هاي گسترده تبليغي است كه بايد در ايام خود برگزار ...(ادامه)
معرفي اعضاي هيات بازرسي انتخابات مازندران
احمد جمشيدي معاون اداري مالي استانداري مازندران به عنوان رييس هيات بازرسي انتخابات ، كريم سجادي مدير كل‌ارزيابي و پاسخگويي به شكايات استانداري ، عبدالوحيد فياضي رييس سازمان آموزش و پرورش و ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.553 seconds.