.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سرانه مصرف ماهی درایران 7 و نیم کیلو
(ادامه)
اخیرا گروهی از یک طیف خاص یک جریان سیاسی با تهیه لوازم فیلم سازی و مستند سازی اقدام با مصاحبه با برخی سالخوردگان بازمانده از زمان رضاخان کرده و درصدد ... پیرزن های دوره رضاخان، شاهد مدعای یک گروه سیاسی !
اخیرا گروهی از یک طیف خاص یک جریان سیاسی با تهیه لوازم فیلم سازی و مستند سازی اقدام با مصاحبه با برخی سالخوردگان بازمانده از زمان رضاخان کرده و درصدد ...(ادامه)
آغاز بكار كنگره سه روزه ايدز و اعتياد در مازندران
(ادامه)
75 درصد مازندران روي گسل زلزله
(ادامه)
وي يكي از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعي دوران هشت ساله دفاع مقدس است که براي نخستين بار در تاريخ تيراندازي کشورمان، موفق به كسب رتبه سوم رده‌بندي جهاني كميته تيراندازي بين‌المللي ... مظلوميت قهرمان تيراندازي
وي يكي از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعي دوران هشت ساله دفاع مقدس است که براي نخستين بار در تاريخ تيراندازي کشورمان، موفق به كسب رتبه سوم رده‌بندي جهاني كميته تيراندازي بين‌المللي ...(ادامه)
شرایط و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم
(ادامه)
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ... 300هكتار اكوسيستم تالاب انزلي درمعرض نابودي!
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ...(ادامه)
كاهش 47 درصدي سرقت در گلستان
(ادامه)
خواستگار جوان و قتل مادر و پدر دختر
اين جوان به علت علاقه‌اي كه به دختر اين خانواده داشت به خواستگاري او رفت و با جواب رد اين خانواده مواجه شد، اما جوان از اصرار دست برنداشت و چندين مرتبه به خواستگاري دختر رفت اما هر بار با ...(ادامه)
تمديد حكم رئيس دانشگاه آزاد ساري
(ادامه)
مازندران پذيراي ۳۰ ميهمان خارجي كنگره غدير
(ادامه)
معدل كارامدي مديران گيلان ضعيف است
(ادامه)
دست نشان: فوتبال ايران پدر و مادر ندارد!
(ادامه)
قائمشهر بالاترين ضريب نفوذ تلفن همراه‌در مازندران
(ادامه)
در پي درج خبر شمال نيوز مبني بر نهايي شدن نفرات جبهه اصلاح طلبان در مركز استان كه از آقايان عشوري و حسين زادگان بعنوان نفرات نهايي ليست اين جبهه ذكر شده  بود از سوي ... 2 نفر شمال نيوز و 4 نفر اصلاح طلبان
در پي درج خبر شمال نيوز مبني بر نهايي شدن نفرات جبهه اصلاح طلبان در مركز استان كه از آقايان عشوري و حسين زادگان بعنوان نفرات نهايي ليست اين جبهه ذكر شده بود از سوي ...(ادامه)
در دنياي تجارت كسي برنده است كه بتواند قابليت‌ها و توانمندي‌هاي خود را نشان دهد و ما درعرصه بازرگاني‌خارجي ضعيف عمل كرديم... طرح پايلوت تجارت الكترونيكي در مازندران
در دنياي تجارت كسي برنده است كه بتواند قابليت‌ها و توانمندي‌هاي خود را نشان دهد و ما درعرصه بازرگاني‌خارجي ضعيف عمل كرديم...(ادامه)
چگونه است كه دانشگاهي مانند دانشگاه مازندران طي 8 سال گذشته حضور 5 نفر را در كرسي رياست خود تجربه كرده است، اما دانشگاه جامع علمي – كاربردي اين استان در اين ساليان فردي بي رقيب را در كرسي رياست خود داشته است؟... نامه سرگشاده اساتيد و دانشجويان مازندراني به وزير
چگونه است كه دانشگاهي مانند دانشگاه مازندران طي 8 سال گذشته حضور 5 نفر را در كرسي رياست خود تجربه كرده است، اما دانشگاه جامع علمي – كاربردي اين استان در اين ساليان فردي بي رقيب را در كرسي رياست خود داشته است؟...(ادامه)
دو انتصاب در تعزیرات حکومتی مازندران
(ادامه)
مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد
(ادامه)
انتصاب افروزی به سمت رئیس دانشگاه مازندران
(ادامه)
استاندار: چای گیلان مرغوبترین چای دنیاست
(ادامه)
85 درصد مازندرانيها با سوادند
(ادامه)
خودم به این نتیجه رسیدم که سفر آقای احمدی‌نژاد به دوحه بعضی خوبی‌ها هم داشته که من وظیفه داشتم آنها را هم بگویم. آدم باید اینجوری باشد. هر شخصیتی ضعف‌هایی دارد. نامه‌ای در سه بند نوشته شد و در دو بند آن دفاع کرده بودم و فقط یک بندش را اصلاح کردم. علت عقب نشيني احمد در برابر محمود
خودم به این نتیجه رسیدم که سفر آقای احمدی‌نژاد به دوحه بعضی خوبی‌ها هم داشته که من وظیفه داشتم آنها را هم بگویم. آدم باید اینجوری باشد. هر شخصیتی ضعف‌هایی دارد. نامه‌ای در سه بند نوشته شد و در دو بند آن دفاع کرده بودم و فقط یک بندش را اصلاح کردم.(ادامه)
ائتلاف ضد نماينده مجلس!
اخیراً 3 نفر از مسئولین ادارات يكي از شهرستانهاي غرب استان به همراه 5 نفر از اعضای شورای چند روستای اين شهرستان طی چند جلسه در صدد تشکیل گروهی بنام ...(ادامه)
ستاد پژوهش مازندران ستاد برتر كشور
(ادامه)
بر پايي هزار نمايشگاه كتاب در مدارس مازندران
(ادامه)
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان  سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ... 20 میلیارد تومان اعتبار براي انتخابات مجلس هشتم
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ...(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
انتقاد تند اصوگرایان جهادی از باهنر
(ادامه)
همزمان با بزرگداشت يكصدمين سال تأسيس شهرداري ساري به عنوان يكي از اولين بلديه‌ها ،صبح امروز جشن با شكوهي با مشاركت عمومي شهروندان و مسئولان كشوري و استاني برگزار ... شهرداري ساري 100 ساله شد
همزمان با بزرگداشت يكصدمين سال تأسيس شهرداري ساري به عنوان يكي از اولين بلديه‌ها ،صبح امروز جشن با شكوهي با مشاركت عمومي شهروندان و مسئولان كشوري و استاني برگزار ...(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.