.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ذخيره‌سازي۲۳‬ميليون ليتر نفت سفيد در مازندران
(ادامه)
دانشگاه جامع گلستان گشايش مي‌يابد
(ادامه)
قطعي گاز شهرنشينان را روانه روستاها كرد
(ادامه)
تاكنون 85 داوطلب نمايندگي در گيلان ثبت‌نام كردند
(ادامه)
در جلسه ستادمركزي حواث غيرمترقبه كشور مقرر شد تا به منظور تامين گاز مصرفي خانگي به‌ويژه درمازندران، مصرف گاز دربخش صنايع ازجمله كارخانه ذوب آهن و فولاد اصفهان كه گاز زيادي مصرف مي‌كنند قطع و به تدريج به اين استان منتقل شود... نماينده ويژه رييس جمهور :مشكل گاز مازندران امشب حل ميشود
در جلسه ستادمركزي حواث غيرمترقبه كشور مقرر شد تا به منظور تامين گاز مصرفي خانگي به‌ويژه درمازندران، مصرف گاز دربخش صنايع ازجمله كارخانه ذوب آهن و فولاد اصفهان كه گاز زيادي مصرف مي‌كنند قطع و به تدريج به اين استان منتقل شود...(ادامه)
معرفي اعضاي ستاد انتخابات رشت
(ادامه)
كمبود گاز در استان‌هاي شمالي به زودي برطرف مي‌شود
(ادامه)
وقتی که سرما آمد و برف بارید و یخبندان شد و گاز قطع گشت، و پرتقال ها بر شاخه درختان یخ زدند و نانواها، نان پخت نکردند؛ عده ای از بحران نان و برف و سرما در مازندران گفتند و عده ای از بحران سرما و برف و نان در مازندران نوشتند؛ عده ای برف را مقصر دانستند، عده ای سرما را مقصر دانستند، عده ای زمستان و عده ای تابستان را مقصر دانستند؛ عده ای ترکمنستان ... مقصر کیست ؟؟
وقتی که سرما آمد و برف بارید و یخبندان شد و گاز قطع گشت، و پرتقال ها بر شاخه درختان یخ زدند و نانواها، نان پخت نکردند؛ عده ای از بحران نان و برف و سرما در مازندران گفتند و عده ای از بحران سرما و برف و نان در مازندران نوشتند؛ عده ای برف را مقصر دانستند، عده ای سرما را مقصر دانستند، عده ای زمستان و عده ای تابستان را مقصر دانستند؛ عده ای ترکمنستان ...(ادامه)
توزيع 480‬هزار ليتر نفت در گلوگاه و بهشهر
(ادامه)
اطلاعیه دومین مجمع عمومی نظام صنفی رایانه ای مازندران
(ادامه)
دکتر محمد میر شکرایی محرم دوباره از راه رسید ... (يادداشت)
دکتر محمد میر شکرایی(ادامه)
ثبت نام اينترنتي۲۲۰‬نامزد مجلس در گيلان
(ادامه)
مردم منطقه بهشهر و نکا در فلاکت مطلق رها شده‌اند، هیچکدام از مسئولان دولتی، محلی و استانی و حتی نماینده کنونی این منطقه، کوچکترین توجه و پاسخگویی به مردم ندارند و آنها را به حال خود رها کرده‌اند... من که دروغزن نبودم!
مردم منطقه بهشهر و نکا در فلاکت مطلق رها شده‌اند، هیچکدام از مسئولان دولتی، محلی و استانی و حتی نماینده کنونی این منطقه، کوچکترین توجه و پاسخگویی به مردم ندارند و آنها را به حال خود رها کرده‌اند...(ادامه)
محمد صادق زمانی ساعت به وقت بحران !!(ديدگاه)
محمد صادق زمانی(ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!! رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!(ادامه)
وزير كشور از اعزام هياتي از طرف رئيس جمهور براي رفع ‌مشكل مازندران خبر داد
(ادامه)
60نفر در مازندران كانديداي انتخابات مجلس شده‌اند
(ادامه)
90 درصد محصول مركبات گيلان زير برف ماند
(ادامه)
سيدمحمدسعيد مدنی شب اول قبر نامزدها !(يادداشت)
سيدمحمدسعيد مدنی(ادامه)
تمام امتحانات دانشگاه گيلان به تعويق افتاد
(ادامه)
بحران بارش برف در شهرستان انزلي و مسدود شدن ‪۹۰‬درصد معابرمشكلات بسياري را براي مردم به ارمغان آورد ولي براي برخي به جز اين مشكل وديعه‌اي آسماني نيز به همراه داشت. تولد ‪ ۲۶‬نوزاد در بحران برف انزلي
بحران بارش برف در شهرستان انزلي و مسدود شدن ‪۹۰‬درصد معابرمشكلات بسياري را براي مردم به ارمغان آورد ولي براي برخي به جز اين مشكل وديعه‌اي آسماني نيز به همراه داشت.(ادامه)
صفهاي طويل مردم گرگان مقابل نانوايي‌ها و شعب نفت
(ادامه)
رسول جعفریان برف، آزموني براي شرايط ويژه!(ديدگاه)
رسول جعفریان(ادامه)
ادارات گيلان تا دو روز آينده تعطيل شدند
استانداري گيلان اعلام كرد: باتوجه به بارش برف سنگين اخير در گيلان، بروز يخبندان و ضرورت صرفه‌جويي در مصرف سوخت، كليه دستگاه‌هاي اداري استان تا آخر هفته تعطيل هستند...(ادامه)
كشف 5 تن مرغ غيربهداشتي در رشت
(ادامه)
زمان امتحانات دانشگاه مازندران تغيير يافت
(ادامه)
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ... تجمع چند روزه مردم قائمشهر در مقابل فرمانداري
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ...(ادامه)
رئیس هیئت فوتبال مازندران، نماینده هیئتهای استانی فدراسیون شد
(ادامه)
کرسی جایگزین بخاری گازی در مازندران شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.