.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
كانديداهاي گيلاني موفق به ثبت نام اينترنتي نشده‌اند
(ادامه)
تا پایان وقت اداری روز یکشنبه تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات هشتمین دوره مجلس درمازندران به شش نفر رسیده است. این افراد که همگی مرد بوده در شهرهای ...
6 نفر در مازندران براي انتخابات مجلس ثبت نام كردند
تا پایان وقت اداری روز یکشنبه تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات هشتمین دوره مجلس درمازندران به شش نفر رسیده است. این افراد که همگی مرد بوده در شهرهای ... (ادامه)
تالاب بين‌المللي انزلي، بر سر دوراهي(ديدگاه)
(ادامه)
كليه محورهای شمال کشور مسدود است
(ادامه)
ادارات دولتي مازندران فردا تعطيل است
كليه دستگاه‌هاي اجرايي مازندران به غير از ادارات خدماتي پرمراجعه نظير شركتهاي آبفا ، شهرداري ها، برق و هلال احمر فردا تعطيل است. (ادامه)
تشکیل ستاد بحران در شهرداری رشت
(ادامه)
کلیه پروازها در استان گیلان لغو می باشد
(ادامه)
متأسفانه در ارزیابی انجام شده خبر جشنواره ملی مرکبات که همزمان با برگزاری این کنگره در صدا و سیما انعکاس یافته بود از کیفیت بهتری برخوردار بود ... صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير
متأسفانه در ارزیابی انجام شده خبر جشنواره ملی مرکبات که همزمان با برگزاری این کنگره در صدا و سیما انعکاس یافته بود از کیفیت بهتری برخوردار بود ...(ادامه)
انتصاب فرماندار جديد تالش
(ادامه)
كشف ‪ ۱۱۴‬هزار ليتر مشروبات الكلي در مازندران
(ادامه)
‪ ۹۵‬درصد مردم مازندران كارت ملي دريافت كردند
(ادامه)
در صورت قطع گاز، نفت توزیع می شود
(ادامه)
در روزي كه گرگاني‌ها به علت بارش برف سنگين و كم سابقه غافلگير شده بودند زلزله گرگان مركز استان گلستان را لرزاند.زمين لرزه در گرگان به امر عادي در بين مردم تبديل شده ...
قطعی گاز،برف سنگین و زلزله درگرگان
در روزي كه گرگاني‌ها به علت بارش برف سنگين و كم سابقه غافلگير شده بودند زلزله گرگان مركز استان گلستان را لرزاند.زمين لرزه در گرگان به امر عادي در بين مردم تبديل شده ... (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء رهبری که «من» شناختم(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
ليستي مستقل توسط اصولگرايان مستقل گيلان
(ادامه)
درگيري در مسابقه راه ساري و فولاد سپاهان
(ادامه)
پرتقال از مرغ گران‌تر شد
(ادامه)
انتصاب رئیس جدید سازمان صنایع و معادن گیلان
(ادامه)
نرخ سكه ، طلا و ارز در بازار گيلان
(ادامه)
بنده قصد دارم شرايطي فراهم نمايم تا در دستاوردها دهياران از اختيارات بيشتري برخوردار شوند و بخشداران به سراغ كارهاي اقتصادي، عمراني روند و البته مسائل سياسي و امنيتي و اجتماعي بسيار متاثر از كارهاي اقتصادي و عمراني ... نشست مشورتی استاندار با بخشداران گیلان
بنده قصد دارم شرايطي فراهم نمايم تا در دستاوردها دهياران از اختيارات بيشتري برخوردار شوند و بخشداران به سراغ كارهاي اقتصادي، عمراني روند و البته مسائل سياسي و امنيتي و اجتماعي بسيار متاثر از كارهاي اقتصادي و عمراني ...(ادامه)
دوم بهمن ،رد صلاحیتها مشخص می شوند
(ادامه)
مازندران قهرمان مسابقات واليبال شد
(ادامه)
گاز به واحدهای صنعتی و CNG مازندران رسید
(ادامه)
در اولين روز فقط يك نفر ثبت نام كرد
همزمان با آغاز ثبت نام ازداوطلبان نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي روز شنبه يك نفر در حوزه انتخابيه مازندران ثبت نام كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ستاد خبري ويژه انتخابات مستقر در استانداري مازندران، يك نفر از داوطلبان نمايندگي مجلس با حضور در حوزه انتخابيه شهرستان نور و با ارايه مدارك لازم اقدام به ثبت نام كرد. به گزارش ايرنا ثبت نام از داوطلبان از امروز به مدت يك هفته در ‪ ۹‬حوزه انتخابيه مازندران هر روز تا پايان ساعت اداري به عمل مي‌آيد. از دو ميليون و‪ ۹۲۲‬هزارو ‪ ۴۳۲‬نفر از جمعيت استان، دوميليون و ‪ ۱۸۵‬هزارو ‪ ۸۹۷‬نفر واجد شرايط حضور در انتخابات هستند. مازندران داراي ‪ ۱۲‬نماينده در مجلس است و در روز ‪ ۲۴‬اسفند ماه سال جاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار خواهد شد.(ادامه)
برنامه‌ريزي اين سفر توسط اتاق بازرگاني و مجمع امور صنفي اتحاديه توزيع خدماتي رشت صورت گرفته و بازرگانان، روساي صنفي و مديران اتحاديه هاي گيلان از اعضاي هيئت تجاري به مالزي هستند... اعزام بزرگترين تور اقتصادي گيلان به مالزي
برنامه‌ريزي اين سفر توسط اتاق بازرگاني و مجمع امور صنفي اتحاديه توزيع خدماتي رشت صورت گرفته و بازرگانان، روساي صنفي و مديران اتحاديه هاي گيلان از اعضاي هيئت تجاري به مالزي هستند...(ادامه)
تالاب انزلی در معرض تهدیدات جدی است
(ادامه)
تريبون نماز جمعه سخنگوي ملت است و معيارهاي انتخاب درست را به مردم معرفي مي‌كند.اين تريبون محلي براي تبليغ كانديداهاي مجلس نيست. 
تريبون نماز جمعه نبايد محلي براي تبليغ كانديدا شود
تريبون نماز جمعه سخنگوي ملت است و معيارهاي انتخاب درست را به مردم معرفي مي‌كند.اين تريبون محلي براي تبليغ كانديداهاي مجلس نيست. (ادامه)
گاز نیروگاه شهيد سليمي نکا قطع است
(ادامه)
افتتاح اولين كتابخانه ديجيتالي شمال كشور
(ادامه)
برگزاري يادمان سرداران ، و ‪ ۴۰۷‬شهيد بندرانزلي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.