.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واحدهاي آموزشي گيلان، فردا نيز تعطيل است
(ادامه)
بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر ... تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد از رئيس جمهور كليد خورد!
بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر ...(ادامه)
در پي درج خبري در سايت شمال نيوز با عنوان صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير صدا وسيماي مركز مازندران جوابيه اي را تحت عنوان عملكرد صدا و سيما در خصوص كنگره بين المللي غدير و انسجام اسلامي به اين سايت ارسال داشت. 
كنگره غدير و دفاع صدا و سيما
در پي درج خبري در سايت شمال نيوز با عنوان صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير صدا وسيماي مركز مازندران جوابيه اي را تحت عنوان عملكرد صدا و سيما در خصوص كنگره بين المللي غدير و انسجام اسلامي به اين سايت ارسال داشت. (ادامه)
وضعيت تهيه و تامين نان در مازندران عادي شد
(ادامه)
مشکل گاز مازندران تا48ساعت آینده برطرف میشود
(ادامه)
بحران گاز، مجلس را غيررسمي كرد
(ادامه)
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد... عذرخواهی وزیر نفت از مردم
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد...(ادامه)
مهدي واحديان اردكاني فرهنگ واخلاق انتخاباتي(ديدگاه)
مهدي واحديان اردكاني(ادامه)
دولت تركمنستان خواستار ناديده گرفتن توافقات قبلي با ايران و انجام مذاكرات جديدي درباره قيمت گاز صادراتي به ايران شده است. گفته مي‌شود قيمت پيشنهادي اين كشور 140دلار در هر هزار متر مكعب و بالاتر از قيمتي است كه ايران پيش بيني كرده بود. باج خواهي تركمنستان از ايران
دولت تركمنستان خواستار ناديده گرفتن توافقات قبلي با ايران و انجام مذاكرات جديدي درباره قيمت گاز صادراتي به ايران شده است. گفته مي‌شود قيمت پيشنهادي اين كشور 140دلار در هر هزار متر مكعب و بالاتر از قيمتي است كه ايران پيش بيني كرده بود.(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
اعتراضات مردمي ناشي از افزايش قيمت وسايل گرمايي در مازندران
(ادامه)
از مجموع ثبت‌نام‌شدگان براي نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ‪ ۳۲‬نفر برابربا‪ ۱۹/۲‬درصد در استان مازندران مدرك دكتري دارند. براي نمايندگي در هشتمين دوره انتخابات ‪ ۱۶۶‬نفر نامزد شدند كه نسبت به دوره قبلي ‪ ۱۲۲‬نفر كاهش نشان مي‌دهد. کاهش شدید داوطلبان مجلس در مازندران
از مجموع ثبت‌نام‌شدگان براي نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ‪ ۳۲‬نفر برابربا‪ ۱۹/۲‬درصد در استان مازندران مدرك دكتري دارند. براي نمايندگي در هشتمين دوره انتخابات ‪ ۱۶۶‬نفر نامزد شدند كه نسبت به دوره قبلي ‪ ۱۲۲‬نفر كاهش نشان مي‌دهد.(ادامه)
گاز گرفتگي جان يك نفر در قائمشهر را گرفت
(ادامه)
نام نويسي‪ ۲۰۰‬نفر در گلستان براي مجلس هشتم
(ادامه)
با رایزنی های فراوان اصلاح طلبان آملی و درخواست شاخه جوانان مازندران ،علی اصغر رستم زاده در آخرین روز ثبت نام نمایندگی مجلس ،پا به عرصه انتخابات گذاشت ...
رستم زاده ، گزينه اصلاح طلبان در آمل
با رایزنی های فراوان اصلاح طلبان آملی و درخواست شاخه جوانان مازندران ،علی اصغر رستم زاده در آخرین روز ثبت نام نمایندگی مجلس ،پا به عرصه انتخابات گذاشت ... (ادامه)
ليست کاندیدای مجلس هشتم از منطقه رودسر
(ادامه)
نگاهي به آيين‌ها و مراسم ماه محرم در گرگان(بخوانيد)
(ادامه)
3 نفر در فومن دچار گاز گرفتگي شدند
(ادامه)
بازديد نماينده ولي فقيه در گيلان از بندر انزلي
(ادامه)
ادارات گيلان روز يكشنبه تعطيل است
(ادامه)
كشف جسد مرد 50 ساله در شهر نكا
(ادامه)
11 نفر از حوزه انتخابيه آمل ثبت نام كردند
(ادامه)
آخرين فهرست انتخاباتي اصولگرايان
(ادامه)
‪۱۹‬درصد از داوطلبان درمازندران مدرك دكتري دارند
(ادامه)
تمامي مدارس مازندران فردا تعطيل است
(ادامه)
عذرخواهی استاندار مازندران از مردم
(ادامه)
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود. تخریب استاندار مازندران به نفع چه کسی است ؟!
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود.(ادامه)
بارش 170 سانت برف در بندرانزلي
(ادامه)
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران در پيامي مشترك از حضور غير منتظره رئيس جمهور به استان مازندران و دلجويي از مردم استان تشكر و قدرداني كردند. پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران از حضور رئيس‌جمهوري در استان
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران در پيامي مشترك از حضور غير منتظره رئيس جمهور به استان مازندران و دلجويي از مردم استان تشكر و قدرداني كردند. (ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.