.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این فعال سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی گفت: اگر نظری به اتفاقات شورای شهرساری در چند سال اخیر بیندازیم، می‌بینیم اعضای شورایی که با آرای مردم به پارلمانی شهری راه یافتند،  در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند و این موضوع نباید از نظر افکار عمومی دور بماند. ساری در گذشته خود باقی مانده است / باید به سمت «شهر هوشمند» حرکت کنیم / اعضای ادوار شورای شهر ساری در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند
شمال نیوز : این فعال سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی گفت: اگر نظری به اتفاقات شورای شهرساری در چند سال اخیر بیندازیم، می‌بینیم اعضای شورایی که با آرای مردم به پارلمانی شهری راه یافتند، در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند و این موضوع نباید از نظر افکار عمومی دور بماند.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. قوامی: ممکن است اصلاح‌طلبان بر حسن خمینی اجماع کنند/ در شرایطی که اصلاح‌طلبان می‌خواهند با نامزد کاملا اصلاح‌طلبان وارد انتخابات شوند، حسن خمینی گزینه خوبی است/ احتمال تأیید صلاحیت حسن خمینی تأیید وجود دارد
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. (ادامه)
برگزاری جلسه مشترک هیأت نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شورا در مازندران
جلسه مشترک هیأت نظارت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با رئیس هیأت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا استان مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید بررسی شود چرا حوزه شوراهای اسلامی دچار لغزش می‌شوند، آیا همه به ضعف اشخاص مربوط می‌شود یا ساختار و قوانین و مقررات هم بستر فساد را ایجاد کردند وباید ساختارها را اصلاح کرد .... آیت الله لائینی : در تائید صلاحیت‌ها تسلیم فشارهای دیگران نشوید / روی هزینه کردهای انتخاباتی دوره‌های قبل و این دوره نامزدها باید حساس شد/ بررسی درستی داشته باشید و کسانی را تائید کنید که واقعاً صالح و اصلح باشند
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید بررسی شود چرا حوزه شوراهای اسلامی دچار لغزش می‌شوند، آیا همه به ضعف اشخاص مربوط می‌شود یا ساختار و قوانین و مقررات هم بستر فساد را ایجاد کردند وباید ساختارها را اصلاح کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ .... از نمره انظباط نماینده مازندرانی تا انتظارات مردمی از نمایندگان مازندران
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ ....(ادامه)
شمال نیوز : یک تحلیلگر سیاسی  اصولگراگفت: اگر آقای رئیسی نیاید، قالیباف می آید چون چیزی برای باختن ندارد. او ضعیف تر از همه روسای ادوار مجلس ظاهر شد و امروز به این نتیجه رسیده که نمی تواند حتی برای موضوعاتی که مدنظرش است در مجلس اجماع رأی ایجاد کند .... محمد مهاجری: بعید است قالیباف بخواهد نامزدی 1400 را به رئیسی تعارف بزند/ خبر نیامدن قالیباف را گفتند تا واکنش سیاسیون و سایر نامزدها را ببینند/ رئیسی نیاید قالیباف قطعا نامزد ریاست جمهوی می‌شود
شمال نیوز : یک تحلیلگر سیاسی اصولگراگفت: اگر آقای رئیسی نیاید، قالیباف می آید چون چیزی برای باختن ندارد. او ضعیف تر از همه روسای ادوار مجلس ظاهر شد و امروز به این نتیجه رسیده که نمی تواند حتی برای موضوعاتی که مدنظرش است در مجلس اجماع رأی ایجاد کند ....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر اقبال به حجت الاسلام رییسی در نظرسنجی‌ها از همه گزینه‌های دیگر بیشتر است و وی 24.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده است .... زاکانی : اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ یک اتوبوس نامزد دارند/ رئیسی و قالیباف به هیچ وجه با یکدیگر رقابت نخواهند کرد/ ظاهرا قرار است خروجی شورای وحدت لاریجانی باشد
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر اقبال به حجت الاسلام رییسی در نظرسنجی‌ها از همه گزینه‌های دیگر بیشتر است و وی 24.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده است ....(ادامه)
غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با انتشار جوابیه به اظهارات روز گذشتۀ «محمود احمدی‌نژاد» واکنش نشان داد و تحلیلش از رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مبتنی بر رد صلاحیت وی در سال ۹۶ و توصیه سخنگوی شورای نگهبان به عدم ثبت‌نام مجدد رد صلاحیت‌شده‌ها دانست. دست‌بوسی فرح دروغ چندش‌آوری بود/ شکایت می‌کنم
غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با انتشار جوابیه به اظهارات روز گذشتۀ «محمود احمدی‌نژاد» واکنش نشان داد و تحلیلش از رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مبتنی بر رد صلاحیت وی در سال ۹۶ و توصیه سخنگوی شورای نگهبان به عدم ثبت‌نام مجدد رد صلاحیت‌شده‌ها دانست. (ادامه)
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» .... فعال سیاسی اصولگرا : لاریجانی وضعیت استثنایی دارد و اگر رای نیاورد از صحنه سیاسی کشور حذف می شود / به حرف های جواد لاریجانی در حمایت از برادرش توجه نکنید / اصلاح‌طلبان شرایطش باشد از میرسلیم هم حمایت می‌کنند
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» ....(ادامه)
سخنگوی هیات رئیسه: قانون انتخاباتی مجلس، به ۱۴۰۰ می‌رسد
سخنگوی هئیت رئیسه مجلس گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری به طور کامل رد نشده اما نسبت به برخی مواد آن از سوی شورای نگهبان ایراداتی مطرح شده که قابل حل شدن است. (ادامه)
۳ ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا شدند
۳ بازیکن ایرانی نامزد کسب جایزه بهترین لژیونر هفته آسیا شدند.(ادامه)
نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا زودتر از بقیه داوطلبان انتخابات در اسفند امسال انجام می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد. اردیبهشت
زمان و نحوه ثبت‌نام در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام شد
نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا زودتر از بقیه داوطلبان انتخابات در اسفند امسال انجام می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد. اردیبهشت (ادامه)
انتخاب مردم کیست ؟
(ادامه)
نام ملی‌پوشان ایرانی در بین نامزدهای بهترین لژیونر سال آسیا
مهدی طارمی، سردار آزمون و علی قلی‌زاده نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر سال ۲۰۲۰ آسیا شدند.(ادامه)
۴ ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا
۴ بازیکن ایرانی نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر هفته قاره آسیا شدند.(ادامه)
مصوبه جدید مجلس؛ اول امتحان بعدا استعلام!
در حالي‌که چند روزي از جنجال طرح و مصوبه‌هاي مربوط به تغييرات در قانون انتخابات رياست‌جمهوري توسط مجلس يازدهم نمي‌گذرد، اين‌بار طرحي از سوي مجلس درباره نامزدهاي شوراي اسلامي شهر مطرح شده است که مهر تاييد ديگري است بر کوچک کردن دايره انتخابات و نامزدهاي آن و البته حق انتخاب مردم.(ادامه)
ایرنا : نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی با تقسیم مشکلات کشور به ساختاری، رویکردی و عملکردی، گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک ما این است که مجلس شورای اسلامی خاستگاه منافع شخصی صنفی، گروهی و احزاب شده و منافع ملی در این میان گم شده است. پیشنهاد باهنر برای اداره کشور با دو مجلس
ایرنا : نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی با تقسیم مشکلات کشور به ساختاری، رویکردی و عملکردی، گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک ما این است که مجلس شورای اسلامی خاستگاه منافع شخصی صنفی، گروهی و احزاب شده و منافع ملی در این میان گم شده است.(ادامه)
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟در صورتی‌ که لاریجانی تصمیم نهایی خود را بگیرد و نامزد انتخابات شود، چه نیروهایی از او حمایت می‌کنند؟(ادامه)
اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره مسائل رسانه‌ای انتخابات
فدراسیون فوتبال با صدرو اطلاعیه‌ای درباره شرایط و پروتکل‌های رسانه‌ای مربوط به انتخابات این فدراسیون و کاندیداهای پست هیئت رئیسه را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : باید دید چه کسی برنامه ارائه می دهد، تبعات برنامه اش را بیان می کند و تبعات اجرای آن را هم می پذیرد. هر کس این کار را انجام دهد شانس رأی آوری دارد .... هاشمی‌طبا: بهتر از نامزد‌های ۱۴۰۰ هستم، اما نامزد نمی‌شوم / اصلاح‌طلبان اگر راست می‌گویند برنامه شفاف عملیاتی رو کنند/ جهانگیری هم مثل بقیه نامزد‌ها نمی‌تواند برنامه عملیاتی ارائه دهد
شمال نیوز : وی گفت : باید دید چه کسی برنامه ارائه می دهد، تبعات برنامه اش را بیان می کند و تبعات اجرای آن را هم می پذیرد. هر کس این کار را انجام دهد شانس رأی آوری دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است .... مرتضی طلایی:اتفاقات جدیدی در لیدری اصولگرایان افتاده/ درباره ۵ چهره اصولگرا موضوع نامزدی مطرح است نه ۲۰ نفر/ جامعتین باید محور باشند
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است ....(ادامه)

تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است ۳ پیشنهاد برای برگزاری انتخابات الکترونیک/ شیوه ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر می‌کند
تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است(ادامه)

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص حضور احتمالی افرادی مانند محمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: به طور کلی نمی توانم درباره حضور آنها اظهارنظری کنم و باید صلاحیت آنها را در همان زمان بررسی کنیم و اگر مجلس شرایط جدیدی بگذارد نمی‌دانم شامل حال این افراد خواهد شد یا خیر. اکنون اظهارنظر در این رابطه سخت است.
خاتمی و احمدی‌نژاد تائید صلاحیت می‌شوند؟
سخنگوی شورای نگهبان در خصوص حضور احتمالی افرادی مانند محمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: به طور کلی نمی توانم درباره حضور آنها اظهارنظری کنم و باید صلاحیت آنها را در همان زمان بررسی کنیم و اگر مجلس شرایط جدیدی بگذارد نمی‌دانم شامل حال این افراد خواهد شد یا خیر. اکنون اظهارنظر در این رابطه سخت است. (ادامه)
انتخابات مدیران مسئول به دور دوم کشیده شد
با پایان انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات هیچ از نامزدها نتوانستند اکثریت آرا را کسب کنند و انتخابات به دور دوم کشید.(ادامه)
کفاشیان: روزهای خوبی برای فوتبال نمی‌بینم
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت که رئیس جدید این فدراسیون نباید این نهاد را سکوی پرتاب خود بداند.(ادامه)
در شرایطی که شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه دارد، هر دو نامزد خود را "برنده" این رقابت ها می خوانند.....(خبر)
(ادامه)
اولین واکنش بازارهای ایران به انتخابات آمریکا
در اولین ساعات بازگشایی بازارها، در حالی که نتایج انتخابات امریکا از سوی رسانه‌ها لحظه به لحظه پوشش داده می‌شود، بازارهای ایران با رشدی قابل توجه همراه بودند.(ادامه)
متن کامل طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری
متن کامل طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهورینمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری موافقت کرده که بر اساس آن تغییراتی در شرایط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعمال خواهد شد.(ادامه)
انتخاب بهترین مدافعان راست و چپ غرب آسیا +عکس
دو بازیکن پرسپولیس به عنوان بهترین مدافعان راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب انتخاب شدند.(ادامه)
رئیس جمهور ۱۴۰۰ اصولگراست یا اصلاح‌طلب؟
یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است با وجود اینکه اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ مجال حضور پیدا می‌کنند، اما در نهایت یک اصولگرا رئیس جمهور خواهد شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.