.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۵ نفر از رد صلاحیت‌شدگان شورای شهر تهران، تائید شدند
با پایان یافتن مهلت بررسی اعتراض نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر تهران، نامزدها با دریافت پیامکی از نتیجه اعتراض خود مطلع شدند. از اعضای کنونی شورای شهر تهران ۱۲ نفر در انتخابات دوره ششم ثبت نام کرده بودند و در دور اول بررسی‌ها، ۱۰ نفر از آنان رد صلاحیت شده بودند. صلاحیت افشین حبیب‌زاده، محمدسالاری، آرش میلانی، علی اعطا و الهام فخاری از اعضای کنونی شورای شهر تهران را برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تایید شد.(ادامه)
عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی وارد عرصه انتخابات ۱۴۰۰ شد. او امروز و در آخرین روز ثبت نام از نامزدها، وارد ستاد انتخابات کشور شد و برای حضور در رقابت های انتخاباتی نام نویسی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد.
رئیسی: آمده‌ام تا با کمک همه مردم، دولتی مردمی برای ایرانی قوی تشکیل دهم
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد. (ادامه)
خوشبختانه امسال به خاطر مصوبه شورای نگهبان، تعبیری که در دوره قبل داشتم و گفتم که جشنواره ثبت نام است، را شاهد نبودیم / آماری که به بنده ارائه شده است افرادی که شرایط اولیه را نداشته‌اند کمتر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.... (خبر)
(ادامه)
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند. ۴۱ نفر مجوز حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر نکا را کسب کردند+لیست نهایی
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند.(ادامه)
روایت متفاوت از دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی
خبرگزاری فارس درباره دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی در خصوص کاندیداتوری در انتخابات، روایت متفاوتی منتشر کرد. (ادامه)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی انتخابات رییس‌جمهوری؛ مشارکت حداکثری و گزینش اصلح(يادداشت)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات ۱۴۰۰، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱ میلیون ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند. بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار نفر واجد شرایط رای داریم
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات ۱۴۰۰، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱ میلیون ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند. (ادامه)
با صدور دستور برگزاری ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری توسط وزیر کشور رسماً روند ثبت‌نام از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مدت ۵ روز آغاز شد. .... + کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : علیرضا افشار داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید که برای اجماع و وحدت میان نامزدهای اصولگرا آمده است و در این رابطه دیدارها و جلساتی هم با افراد و گروه‌ها داشته است. افشار : اصولگرایان به نفع آیت الله رئیسی کنار خواهند رفت/ طبق نظرسنجی‌هایی که تاکنون انجام گرفته رای آقای لاریجانی خیلی کم بوده و به نظر نمی‌رسد در این مدت اتفاق خاصی بیافتد
شمال نیوز : علیرضا افشار داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید که برای اجماع و وحدت میان نامزدهای اصولگرا آمده است و در این رابطه دیدارها و جلساتی هم با افراد و گروه‌ها داشته است.(ادامه)
جام حذفی کاندیداهای اصلاح‌طلب / کدام نامزدها رد می‌شوند، کدام‌ کاندیداها تایید خواهند شد؟
روزنامه "سازندگی" بر اساس مصوبه جدید شورای نگهبان وضعیت نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلبان را بررسی کرده است.(ادامه)
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت. بدخواهان من را به احمدی‌نژاد تشبیه می‌کنند | ماجرای جدایی از قرارگاه خاتم | مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت.(ادامه)
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد. ۲۱ اردیبهشت آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری / در رسیدگی به صلاحیت‌ نامزدهای ریاست جمهوری، به برنامه‌ آنها هم توجه می کنیم / این حق قانونی شورای نگهبان است که حتی بعد از تایید صلاحیت نامزدها، در صلاحیت آنها تجدیدنظر کند / هیچ داوطلبی با شورای نگهبان رایزنی نکرده
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز .... یک استاد دانشگاه : لاریجانی با حمایت اعتدال و اصلاحات نامزد 1400 می‌شود / لاریجانی بدنه اجتماعی ندارد و روی کسب آرای روحانی و جریان همراه او حساب می کند
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز ....(ادامه)
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است. پاسخ شورای نگهبان به انتقادات بر سر مصوبه انتخاباتی اش: طبق اختیارات‌مان در قانون اساسی عمل کردیم
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است.(ادامه)
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد. لیست اولیه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری+ اسامی
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد.(ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)
فرماندار شهرستان آمل گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان آمل ۲۰۶ نفر به عنوان نامزد شورای اسلامی در ۶ منطقه شهری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ نفر صلاحیت‌شان محرز و ۷۵ نفر رد صلاحیت شدند. نتایج اولیه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شهرستان آمل مشخص شد
فرماندار شهرستان آمل گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان آمل ۲۰۶ نفر به عنوان نامزد شورای اسلامی در ۶ منطقه شهری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ نفر صلاحیت‌شان محرز و ۷۵ نفر رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شروط محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، درباره حضور احتمالی محسن هاشمی در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط اطمینان از احراز صلاحیت و معرفی به عنوان گزینه جبهه اصلاحات را مطرح کرده است. (ادامه)
کنعانی مقدم: روسای قوا نامزد انتخابات نشوند
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی، گفت: توصیه من این بود که روسای قوا نامزد انتخابات نشوند؛ به لحاظ اینکه آن‌ها اکنون مسئولیت‌هایی که دارند که اگر به خوبی انجام دهند نفع آن برای مردم بیشتر است.(ادامه)
به قلم مهندس عباس قاسمی سوچلمایی
مهارتِ انتخاب کردن(يادداشت)
به قلم مهندس عباس قاسمی سوچلمایی (ادامه)
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه ۱۲۳ نفر کاندیدای حضور در شوراهای شهر بودند، گفت: صلاحیت ۷۸ نفر تائید یک نفر هم فوت شد و صلاحیت بقیه در این مرحله احراز نشد. صلاحیت ۷۸ کاندیدای عضویت در شوراهای شهر نور تائید شد
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه ۱۲۳ نفر کاندیدای حضور در شوراهای شهر بودند، گفت: صلاحیت ۷۸ نفر تائید یک نفر هم فوت شد و صلاحیت بقیه در این مرحله احراز نشد.(ادامه)
روز قبل از ترور به شکل مکتوب ممنوع السفر شده بودم ولی هم کار مهم بود و هم اینکه این جور چیزها برای من اصلا اهمیت ندارد. مگر قرار است ما از ترور بترسیم.
ماجرای ترور کاندیدای احتمالی انتخابات از زبان خودش
روز قبل از ترور به شکل مکتوب ممنوع السفر شده بودم ولی هم کار مهم بود و هم اینکه این جور چیزها برای من اصلا اهمیت ندارد. مگر قرار است ما از ترور بترسیم. (ادامه)
۵ کاندیدای جدی اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: چهره‌هایی که در عرصه انتخابات از جبهه اصولگرایان حضور خواهند یافت رئیسی، قالیباف، محمد، جلیلی و رضایی هستند.(ادامه)
کیهان نوشت:پیش از سنجش و بررسی برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، اقداماتی مقدماتی ضروری به نظر می‌رسد. یکی از اصلی‌ترین این اقدامات، روشن شدن منابع مالی نامزدهاست. پرسش کیهان از نامزدهای ریاست جمهوری: از کجا پول تبلیغات می آورید؟
کیهان نوشت:پیش از سنجش و بررسی برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، اقداماتی مقدماتی ضروری به نظر می‌رسد. یکی از اصلی‌ترین این اقدامات، روشن شدن منابع مالی نامزدهاست.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران با تاکید بر رعایت عدالت در بررسی صلاحیت نامزدها، گفت: صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستای مازندران از طریق مراجع ۶ گانه بررسی می‌شود .... صلاحیت داوطلبان شوراها توسط مراجع ۶ گانه بررسی می‌شود / هیئت‌های نظارت شهرستانهای استان به پاسخ استعلامات توجه ویژه کنند
شمال نیوز: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران با تاکید بر رعایت عدالت در بررسی صلاحیت نامزدها، گفت: صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستای مازندران از طریق مراجع ۶ گانه بررسی می‌شود ....(ادامه)
محمد هاشمی رفسنجانی: اصلاح‌طلبان هنوز از نامزد اصلی خود رونمایی نکرده‌اند/ ائتلاف تنها راه پیروزی اصلاح‌طلبان است / آیت‌الله هاشمی برای اولین‌بار در تاریخ جمهوری اسلامی از نامزد موردنظرش نام برد .... (خبر)
(ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
به قلم : محمد بابایی جعبه سیاه سقوط شورا و تکلیف شهروندان ساروی(يادداشت)
به قلم : محمد بابایی(ادامه)
تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراها تخلف است
هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، این تبلیغات زودهنگام را کاملاً رصد می کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.